Με υψηλους ρυθμους κινειται η D-Link στην Ελλαδα

Η χώρα με τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης πωλήσεων μεταξύ όλων των ευρωπαϊκών αγορών ήταν η Ελλάδα το 2013 για την ταϊβανέζικη D-Link, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δικτυακών υποδομών παγκοσμίως.

“Η αύξηση των πωλήσεων πέρσι στη χώρα σας ήταν της τάξεως του 26%” σημειώνει στο Biztech.gr ο Λουίτζι Σαλμοϊράτζι, γενικός διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της D-Link για τη Μεσόγειο και τη Βρετανία, ο οποίος δηλώνει ικανοποιημένος από την πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα, όπου το μερίδιο της αγοράς κινείται σε επίπεδα του 30% στον τομέα των δικτυακών λύσεων για καταναλωτές. “Η επένδυση που κάναμε στην Ελλάδα πριν από λίγα χρόνια, εν μέσω της κρίσης, με την επαναλειτουργία του τοπικού γραφείου και τη δημιουργία τοπικού τμήματος τεχνικής υποστήριξης δείχνει να αποδίδει” επισημαίνει ο κ. Σαλμοϊράτζι.

Στα άμεσα πλάνα της D-Link είναι η ενίσχυση της συνεργασίας της με τους τοπικούς διανομείς της  (Info-Quest, Oktabit και Westnet) καθώς και η περαιτέρω ενίσχυση των σχέσεων με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. “Θεωρούμε ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς” επισημαίνει το στέλεχος της D-Link, σύμφωνα με την άποψη του οποίου η εταιρεία έχει καταφέρει να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό με προϊόντα που ξεχωρίζουν για τον σχεδιασμό τους αλλά και για την ενσωμάτωση υπηρεσιών που σχετίζονται με το cloud. “Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα cloud υπηρεσιών”, σημειώνει.

Για το 2014, στα πλάνα της D-Link είναι η επέκταση της γκάμας προϊόντων που διαθέτει. “Σχεδιάζουμε την είσοδο μας σε προϊόντα οικιακού αυτοματισμού (home automation). Δηλαδή, προϊόντα όπως είναι ο “έξυπνος” φωτισμός και γενικότερα “έξυπνες” μικρές συσκευές για το χώρο του σπιτιού” αποκαλύπτει ο κ. Σαλμοϊράτζι, προσθέτοντας πως τα πρώτα προϊόντα θα πρέπει να αναμένονται στο τελευταίο τρίμηνο του 2014. Ο τομέας του οικιακού αυτοματισμού αναμένεται να παρουσιάσει μεγάλη ανάπτυξη αλλά το πρόβλημα προς το παρόν είναι η έλλειψη ενός κοινού πρωτοκόλλου. “Η άποψη μας είναι πως αυτό θα έπρεπε να είναι το Internet Protocol (IP), αυτό δηλαδή που χρησιμοποιείται και για τη διακίνηση των δεδομένων στο Διαδίκτυο” τονίζει το στέλεχος της D-Link.
Δημήτρης Μαλλάς

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.