7.3 C
Athens
19/01/2021
Biztech

LG: η εμπειρία του χρήστη στο επίκεντρο της αγοράς smartphones

H LG λίγο πριν την έναρξη του MWC 2013, του κορυφαίου γεγονότος σχετικά με την τεχνολογία της κινητής τηλεφωνίας, παρουσίασε τις κυριότερες τάσεις στη βιομηχανία των smartphones.

Σύμφωνα με την LG, λοιπόν, οι τάσεις στην αγορά των smartphones δεν καθορίζονται πλέον από τεχνολογικά εμπόδια αλλά πολύ περισσότερο από τις ανάγκες των ίδιων των καταναλωτών. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, σε παγκόσμιο επίπεδο τα κριτήρια με τα οποία οι χρήστες επιλέγουν να αγοράσουν μια συσκευή τέτοιου είδους αφορούν κυρίως σε όλες εκείνες τις επιπλέον λειτουργίες και δυνατότητες που μπορεί να τους προσφέρει ένα smartphone. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το σερφάρισμα στο διαδίκτυο, η μουσική, οι εφαρμογές και τα παιχνίδια.

Για να μπορούν οι συσκευές να υποστηρίξουν όλες αυτές τις επιπρόσθετες λειτουργίες-εφαρμογές, ιδιαίτερη σημασία αποκτά η αυτονομία της μπαταρίας, η ταχύτητα και η δυναμική του επεξεργαστή, καθώς και το hardware και software που διαθέτει η εκάστοτε συσκευή. Το πεδίο ανταγωνισμού στα smartphones μετατίθεται στο κατά πόσον οι εταιρείες του χώρου θα ανταποκριθούν στην ανάγκη των χρηστών για βελτιστοποίηση της συνολικής εμπειρίας χρήστη.

Σχετικά άρθρα

Sony: Smartphones και TV’s μπαίνουν στο περιθώριο

Kitriniaris

Το Soft1 Cloud ERP στη Welcome Stores

Έργο CRM από την Data Communication

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα