22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

LG: Ψηλά οι οικιακές συσκευές, πίεση στα smartphones

Tα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2016 ανακοίνωσε η LG, με τις πωλήσεις να φθάνουν τα $11,12 δις και τα λειτουργικά κέρδη στα $420,25 εκατ., ενισχυμένα κατά 65,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Ωστόσο η κορεατική εταιρεία δέχτηκε ισχυρές πιέσεις στο κομμάτι των smartphones.

 

Συγκεκριμένα, η LG Home Appliance & Air Solution, με $339,23 εκατ., συνεισέφερε το μεγαλύτερο μέρος των λειτουργικών εσόδων της περιόδου ενώ τα κέρδη από λειτουργικές δραστηριότητες της LG Home Entertainment Company ανήλθαν στα $278,84 εκατομμύρια. Και τα δύο μεγέθη εμφανίζονται σημαντικά αυξημένα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Αντίθετα, η LG Mobile Communications Company παρουσίασε λειτουργικές ζημιές ύψους $168,20 εκατ., ενώ η LG Vehicle Components κατέγραψε ζημιές ύψους $13,14 εκατομμυρίων.

 

Αναλυτικότερα, η LG Home Appliance Company & Air Solution καταγράφει πωλήσεις ύψους $3,51 δις κατά το α’ τρίμηνο, αυξημένες κατά 4% σε ετήσια βάση, κυρίως λόγω των πωλήσεων μεγαλύτερου όγκου premium μοντέλων, αλλά και της περαιτέρω ανάπτυξης στην αγορά Β2Β. Στον αντίποδα, η LG Mobile Communications Company ανακοίνωσε πωλήσεις $2,46 δις, καταγράφοντας μείωση 15,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Από πλευράς όγκου, οι πωλήσεις των LG smartphones ανήλθαν στα 13,5 εκατομμύρια μονάδες, μειωμένες κατά 12% σε σχέση τόσο με την προηγούμενη, όσο και με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Πιο ισορροπημένα ήταν τα πράγματα για την LG Home Entertainment Company, η οποία εμφανίζει κύκλο εργασιών ύψους $3,6 δις, μειωμένο κατά 2,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αποτέλεσμα που συνδέεται με την κάμψη των πωλήσεων TV στις αγορές της Βορείου Αμερικής και της Ευρώπης.

 

Όσον αφορά το β’ τρίμηνο του έτους, η LG επικεντρώνεται στη στρατηγική προώθησης premium μοντέλων, όπως τα προϊόντα LG SIGNATURE, το smartphone LG G5 και οι 4K Ultra HD OLED TVs, προκειμένου να βελτιώσει τις οικονομικές επιδόσεις της. Ειδικά, μάλιστα το LG G5 είναι το βαρύ χαρτί της εταιρείας στην αγορά των smartphones, όπου η εταιρεία αντιμετωπίζει και τις πιο μεγάλες πιέσεις.

Σχετικά άρθρα

Αύξηση σε όλα τα μεγέθη ανακοίνωσε ο όμιλος ΟΤΕ για το Β’ τρίμηνο του 2023 

Giorgos Athanassiadis

O δρόμος προς την έξυπνη κοινωνία είναι ψηφιακός

Kitriniaris

Η εξ αποστάσεως εργασίας έχει δημιουργήσει σημαντικό κενό ασφαλείας

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα