LG: Για δευτερη φορα, τα μεγαλυτερα λειτουργικα κερδη στην ιστορια

Η LG Electronics ανακοίνωσε τα ενοποιημένα έσοδα πρώτου τριμήνου για το 2020, ύψους $ 12,45 δισ. και λειτουργικά κέρδη $ 921,47 εκ. Παρόλο που τα έσοδα μειώθηκαν μέτρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, τα λειτουργικά έσοδα βελτιώθηκαν 21,1% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, καταφέρνοντας για δεύτερη φορά στην ιστορία της εταιρείας, τα λειτουργικά κέρδη του τριμήνου να ξεπερνούν το 1 τρισεκατομμύριο KRW. Το λειτουργικό περιθώριο, ύψους 7,4%, ήταν το υψηλότερο που έχει καταγράψει η LG σε πρώτο τρίμηνο.

 

Η LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε έσοδα ύψους $ 4,58 δισ. για το πρώτο τρίμηνο και λειτουργικά κέρδη $ 636,8 εκ. Τα έσοδα ήταν σχεδόν αμετάβλητα από το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους αφού η μείωση της παγκόσμιας ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας αντισταθμίστηκε από τις υψηλότερες πωλήσεις συσκευών στην Κορέα όπως πλυντήρια, στεγνωτήρια, πλυντήρια πιάτων και το σύστημα φροντίδας ρούχων LG Styler. Τα λειτουργικά κέρδη (3,6% υψηλότερα από την αντίστοιχη περσινή περίοδο) και το λειτουργικό περιθώριο  ήταν τα υψηλότερα στην ιστορία της LG τα οποία προκύπτουν από τις προσπάθειες μείωσης του κόστους και το αυξημένο ενδιαφέρον για premium προϊόντα.

Η LG Home Entertainment Company παρουσίασε για το πρώτο τρίμηνο έσοδα ύψους $ 2,51 δισ. με 4,8% μείωση σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ως αποτέλεσμα των περιορισμών εφοδιασμού εξαρτημάτων και της επιβράδυνσης της παγκόσμιας ζήτησης λόγω της χαμηλότερης εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Λαμβάνοντας υπόψη την επαναταξινόμηση των προϊόντων τεχνολογίας πληροφοριών από την εταιρεία Home Entertainment στην εταιρεία Business Solutions, φέτος τα λειτουργικά έσοδα $ 275,32 εκ. αυξήθηκαν κατά 31,7% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι, ως αποτέλεσμα της λειτουργικής αποδοτικότητας και ανάπτυξης premium προϊόντων όπως οι τηλεοράσεις OLED και οι τηλεοράσεις NanoCell. Με τη ζήτηση της αγοράς να επηρεάζεται αρνητικά από την πανδημία, η εταιρεία προσαρμόζει το ποσοστό των premium προϊόντων, επεκτείνει τις διαδικτυακές πωλήσεις, βελτιστοποιεί την είσοδο πόρων καθώς και τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων για τη ενίσχυση της κερδοφορίας στο μέλλον.

Η LG Mobile Communications Company κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο πωλήσεις $ 843,9 εκ. περιορίζοντας τις λειτουργικές της απώλειες στα $ 200,96 εκ. από το προηγούμενο τρίμηνο. Οι πωλήσεις μειώθηκαν σχεδόν 34% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους, κυρίως λόγω των διακοπών εφοδιασμού από συνεργάτες στην Κίνα. Το κόστος διατηρήθηκε μέσω της αποτελεσματικότητας της παραγωγής και του μάρκετινγκ, αποτελώντας μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών για τη μείωση της επίδρασης της πανδημίας. Η παρουσίαση του νέου LG Velvet 5G smartphone στην Κορέα κατά το δεύτερο τρίμηνο θα σηματοδοτήσει μια νέα κατεύθυνση, με διαφορετική φιλοσοφία σχεδιασμού, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και προστιθέμενη αξία καθώς και ενισχυμένες διαδικτυακές πωλήσεις.

Η LG Vehicle Component Solutions Company παρουσίασε έσοδα πρώτου τριμήνου, ύψους $ 1,11 δισ. με πτώση 2,1% από την ίδια περίοδο πέρυσι και με λειτουργικές απώλειες $ 81,8 εκατ. ως αποτέλεσμα της διαταραχής στην αγορά αυτοκινήτων της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης. Για να ελαχιστοποιηθεί ο συνεχιζόμενος κίνδυνος της πανδημίας, η εταιρεία θα επιταχύνει τις προσπάθειές της για βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, λαμβάνοντας υπόψη τη μείωση της ζήτησης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες και θα συνεχίσει να βελτιώνει την επιχειρηματική της δομή με περαιτέρω εξοικονόμηση κόστους το δεύτερο τρίμηνο.

Η LG Business Solutions Company πραγματοποίησε το πρώτο τρίμηνο πωλήσεις $ 1,44 δισ. παρουσιάζοντας αύξηση 3,5% από έτος σε έτος και 18,8% υψηλότερη από το προηγούμενο τρίμηνο, χάρη στις αυξημένες πωλήσεις ηλιακών μονάδων και προϊόντων πληροφορικής όπως τα LG gram notebooks. Τα λειτουργικά κέρδη $ 179,3 εκ. σημείωσαν αύξηση 26,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους και ήταν 159% υψηλότερα από το προηγούμενο τρίμηνο λόγω των αυξημένων πωλήσεων ηλιακών μονάδων, της σταθερής κερδοφορίας από τα Information Displays καθώς και των καινοτομιών στην παραγωγικότητα. Για να ελαχιστοποιήσει περαιτέρω τις διαταραχές που έχει προκαλέσει η πανδημία, η εταιρεία επεκτείνει τις προσπάθειες για διαδικτυακές πωλήσεις προϊόντων πληροφορικής, έτσι ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στις αγορές τηλεπικοινωνιών και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.