18.5 C
Athens
03/05/2024
Biztech

LFP: Η μεγάλη επιστροφή του μεγάλου format

Οι περισσότεροι αναλυτές θεωρούν ότι καθώς η οικονομία αρχίζει να «ανοίγει», θα αυξάνεται η ζήτηση για εκτυπωτές μεγάλου format (Large/Wide Format Printers). Επιπλέον, καθώς και το παραδοσιακό business printing θα αρχίσει να ανακάμπτει, οι επιχειρήσεις θα βρεθούν αντιμέτωποι με το δίλημμα, κατά πόσον θα πρέπει να προσθέσουν εκτυπωτές Large Format στον υφιστάμενο στόλο τους για να καλύψουν τη ζήτηση ως μια ευκαιρία να εισέλθουν σε νέες αγορές.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η αγορά LFP θα καταγράψει έναν μέτριο έως υψηλό ρυθμό ανάπτυξης έως το 2028. Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς Large Format εκτιμήθηκε σε 8,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 και αναμένεται να φτάσει τα 9,3 το 2021, με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,48% για να φτάσει τα 12,3 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026.


Καθώς η παγκόσμια βιομηχανία των εκτυπωτών μεγάλου format παίζει ζωτικό ρόλο στην ανάκαμψη της οικονομίας, οι εταιρείες του κλάδου είναι πιθανό να γίνουν μάρτυρες πιθανών ευκαιριών σε βραχυπρόθεσμη περίοδο. Για αυτό το λόγο, οι κατασκευαστές δίνουν έμφαση στην κυκλοφορία νέων προϊόντων και λύσεων, παρακολουθούν τις τάσεις της αγοράς, πραγματοποιούν προσεκτικές στρατηγικές μάρκετινγκ, ενισχύουν τις μακροπρόθεσμες συνεργασίες κ.ά.

Εκτός από τις ανάγκες σε εκτυπώσεις μεγάλου format που θα έχουν οι επιχειρήσεις καθώς επιστρέφουν στο business as usual, ακριβώς λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας, οι ανάγκες τους για σήμανση θα είναι ακόμα πιο αυξημένες. Ακόμα, συγκεκριμένοι κλάδοι, όπως η εκπαίδευση, η υγεία, η λιανική και άλλοι αναμένεται να παρουσιάσουν άνευ προηγουμένου ζήτηση για LFPs. Πρόκειται με άλλα λόγια για μια ευκαιρία ανάπτυξης πρώτης τάξεως που το κανάλι των συνεργατών δεν πρέπει να αφήσει να πάει χαμένη.

Μπορεί οι κανονικού format εκτυπωτές να καλύπτουν καθημερινές ανάγκες, αλλά τι γίνεται στην περίπτωση εκτύπωσης signage, διαφημιστικού υλικού, banners και γενικά οτιδήποτε μεγαλύτερου από τα κλασικά μεγέθη χαρτιού; Για τις περιπτώσεις αυτές υπάρχουν οι LFPs, οποίοι θα καλύψουν πολλαπλές ανάγκες των εκτυπωτικών αναγκών της επιχείρησης, εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα που προηγουμένως θα αναλώνονταν σε εξωτερικές υπηρεσίες.

Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά. Οι εκτυπωτές μεγάλου format μπορούν να εκτυπώσουν σε μεγέθη χαρτιού που είναι μεγαλύτερα από τα τυπικά φύλλα εκτυπωτή A4 και A3. Εάν κάποιος επιθυμεί να δημιουργήσει ένα τεράστιο διαφημιστικό banner, σκηνικό, χάρτη ή αφίσα, μπορεί να χρησιμοποιήσει έναν LFP για να εκτυπώσει ολόκληρο το project σε ένα φύλλο, συμπεριλαμβανομένων των εκτυπώσεων χωρίς περιθώρια, αντί να χρειαστεί να εκτυπώσει σε πολλά μικρότερα φύλλα. Οι εκτυπωτές μεγάλου format μπορούν να εκτυπώσουν σε χαρτί πλάτους έως 100 ίντσες και το ίδιο το χαρτί διατίθεται στην ουσία από ένα ρολό. Αυτό προσφέρει ένα μέσο πολύ μεγαλύτερου format για εκτύπωση.

Αυτού του είδους οι εκτυπωτές είναι απαραίτητοι σε κλάδους όπως η διαφήμιση, οι εμπορικές εκθέσεις, η φιλοξενία, οι κατασκευές, η εκπαίδευση και το GIS. Ωστόσο, τα οφέλη επεκτείνονται σε κάθε επιχείρηση που χρειάζεται διευρυμένες επιλογές εκτύπωσης in-house.

Ας εξετάσουμε κάποια από τα σημαντικά πλεονεκτήματα των εκτυπωτών μεγάλου format. Ακολουθούν ορισμένοι βασικοί τρόποι με τους οποίους διαφορετικοί κλάδοι εκμεταλλεύονται αυτήν τη μοναδική επιλογή εκτύπωσης.

1. Brand awareness

Η επιχείρηση γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα την αποστολή του brand της. Με την εκτύπωση μεγάλου format, έχει τη δυνατόητα να εξασφαλίσει την ακρίβεια του λογότυπου και τη συνέπεια των χρωμάτων, δύο σημαντικές λεπτομέρειες που κάνουν ιδιαίτερη εντύπωση στους πελάτες της επιχείρησης και βοηθούν στην αναγνώριση του brand. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για μεγάλα projects. Ακόμα και οι τυπικές εργασίες εκτύπωσης της επιχείρησης θα μπορούν να χαρακτηρίζονται από την ίδια λεπτομέρεια έγχρωμης εκτύπωσης την οποία προσφέρει η χρήση ενός εκτυπωτή μεγάλου format.

2. Εξασφάλιση ποιότητας

Όταν οι πελάτες βλέπουν έντυπα υψηλής ποιότητας θα γνωρίζουν ότι η επιχείρηση δίνει σημασία σε κάθε λεπτομέρεια. Θα τους προσφέρει εμπιστοσύνη στα προϊόντα, ως αποτέλεσμα. Οι εκτυπώσεις αυτές μπορεί να συμπεριλαμβάνουν τις πινακίδες του καταστήματος, τις αφίσες και τα ράφια, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι κάθε pixel ανταποκρίνεται στα πρότυπα που έχουν τεθεί.

3. Δημιουργία προσβάσιμων εμπειριών

Η χρήση MFPs βελτιώνει τον τρόπο οπτικής επικοινωνίας με όλους τους πελάτες. Από μηνύματα μάρκετινγκ έως visuals που ξεπερνούν τα γλωσσικά εμπόδια, το signage μπορεί να βελτιωθεί με φωτογραφίες και κωδικούς QR που βοηθούν τους αγοραστές να επικεντρωθούν και να διευρύνουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις.

4. Ενίσχυση επιπλέον πωλήσεων

Θα μπορούσε η καλοσχεδιασμένη σήμανση να αυξήσει το ποσό που ξοδεύει ένας πελάτης στην επιχείρηση; Λαμβάνοντας υπόψη ότι πάνω από το 82% των αγοραστικών αποφάσεων λαμβάνονται εντός του καταστήματος, πολλοί retailers δίνουν προτεραιότητα στη συνεργασία με τους πελάτες μέσω signage. Άλλοι τρόποι προώθησης αγορών περιλαμβάνουν την κατεύθυνση της ροής του traffic και της διατήρησης της προσοχής με γραφικά δαπέδου και διαφημιστικές πινακίδες που βοηθούν τους πελάτες να ψωνίζουν με ασφάλεια, ενώ ενημερώνονται για ειδικές προσφορές.

5. Μείωση χρόνου ολοκλήρωσης

Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η μείωση των ακριβών σφαλμάτων, διατηρώντας παράλληλα τα projects εντός χρονοδιαγράμματος. Όταν δεν χρειάζεται να ανατεθεί σε τρίτους η εκτύπωση, οι εκτιμώμενες ημερομηνίες ολοκλήρωσης θα γίνουν πιο ρεαλιστικές. Ο κατασκευαστικός κλάδος, για παράδειγμα, έχει δει μια δραματική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι υπεύθυνοι μπορούν να επικοινωνούν με τις ομάδες τους μέσω on-premise εκτύπωσης και σάρωσης. Από την πρωτοποριακή διαχείριση σχεδιασμού έως την επιτυχημένη ολοκλήρωση -η παράδοση του τελικού προϊόντος εγκαίρως δεν είναι κάτι αμελητέο- ένας εκτυπωτής μεγάλου format μπορεί να συνεισφέρει στον μέγιστο δυνατό βαθμό.

6. Εντοπισμός αλλαγών

Κατά την εκτύπωση on-site, η επιχείρηση θα έχει πρόσβαση σε κάθε επανάληψη και αλλαγή στο project. Καθώς καταφτάνουν ακόμα περισσότερα τροποποιημένα έγγραφα, διευκολύνεται σημαντικά η ικανότητα συνεργασίας και παρακολούθησης με ακρίβεια τυχόν αλλαγών. Στη συνέχεια, γίνεται ακόμα πιο εύκολη η σάρωση και η αποστολή αναφοράς προόδου σε ολόκληρη την ομάδα, ακόμη και όταν βρίσκεται σε διαφορετικούς χώρους εργασίας.

7. Ενίσχυση επικοινωνίας

Τα μεγάλα και μικρά project ωφελούνται από την ισχυρή ομαδική συνεργασία. Οι εκτυπωτές μεγάλου format παρέχουν ευέλικτες λύσεις που κρατούν ενήμερους τους βασικούς παίκτες και βοηθούν την αποφυγή των άχρηστων πισογυρισμάτων. Ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον τύπο της εργασίας, οι επιχειρήσεις μπορούν να απολαύσουν ακόμα πιο βελτιωμένες επικοινωνίες κατά την εκτύπωση on-site.

8. Αυξημένη ασφάλεια

Τα εργαλεία ενός εκτυπωτή μεγάλου format βοηθούν στην επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με την on-premise εκτύπωση και σάρωση. Εκτός από τους βελτιωμένους χρόνους εκτέλεσης/παράδοσης και το μειωμένο κόστος, αυτό διασφαλίζει ότι τα έγγραφα παραμένουν εμπιστευτικά και ασφαλή, ακόμη και αν διαμοιράζονται μεταξύ της ομάδας. Με καλύτερα ελεγχόμενη πρόσβαση στον εκτυπωτή, υπάρχει μεγαλύτερος έλεγχος για το ποιος έχει πρόσβαση στα σχέδια και τα δεδομένα. Επιπλέον, η αποθήκευση των αρχείων online τα προστατεύει από απειλές κλοπής δεδομένων offline.

9. Αύξηση όγκου εκτυπώσεων

Έρευνες πιστοποιούν ότι εξειδικευμένοι κλάδοι, όπως οι υπηρεσίες GIS, απαιτούν ισχυρές λύσεις εκτύπωσης που προσφέρουν την ίδια ποιότητα εικόνας, εξοικονόμηση κόστους, ταχύτητες επεξεργασίας, ασφάλεια και συμβατότητα ΙΤ με τις πιο συμβατικές αγορές. Για να υποστηρίξουν καλύτερα αυτούς τους εξειδικευμένους τομείς, οι μεγάλοι παίκτες του χώρου έχουν επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό τους ώστε να προσφέρουν ευρύ φάσμα υπηρεσιών που εκπληρώνουν τις προδιαγραφές. Αυτές περιλαμβάνουν εφαρμογές GIS που εκτυπώνονται σε μηχανές που ευθυγραμμίζονται με τον επιθυμητό όγκο εκτύπωσης. Οι μεγαλύτερες ταχύτητες εκτύπωσης εξασφαλίζουν βελτιωμένη ροή εργασίας χωρίς να μειώνουν την ποιότητα των ασπρόμαυρων ή έγχρωμων εργασιών.


Η αγορά των MFPs

Η αγορά large format printer αναμένεται να παρουσιάσει ανάπτυξη με ρυθμό περίπου 3,20% την περίοδο προβλέψεων 2021 έως 2028 και αναμένεται να αγγίξει τα 12,31 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2028. Η έκθεση της Data Bridge Market Research για την αγορά εκτυπωτών μεγάλου format προσφέρει ανάλυση και insights σχετικά με τους διάφορους παράγοντες που αναμένεται να επικρατήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης, εξετάζοντας παράλληλα και τις επιπτώσεις τους στην ανάπτυξη της αγοράς. Η αύξηση της ζήτησης για εκτυπώσεις μεγάλου format στη διαφήμιση, τη βιομηχανία συσκευασίας και την κλωστοϋφαντουργία κλιμακώνει την ανάπτυξη της αγοράς συσκευών LFP.

Η άνοδος της ζήτησης για εκτυπώσεις μεγάλου format σε διάφορους κλάδους, όπως η κλωστοϋφαντουργία, η συσκευασία και η διαφήμιση και η διαθεσιμότητα κινητών διαφημίσεων και εγκαταστάσεων εκτύπωσης που προσφέρουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να εκτυπώνουν έγγραφα απευθείας χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνο ή οποιαδήποτε άλλη ασύρματη συσκευή, ενεργούν ως βασικοί παράγοντες που οδηγούν την αγορά LFPs. Η αυξανόμενη αποδοχή της μελάνης UV για εκτυπωτές μεγάλου format, προκειμένου να εκτυπώνονται ποιοτικές εικόνες που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε πολλά υποστρώματα, όπως αφρώδες χαρτόνι, γυαλί, ξύλο και χαρτόνι και η αύξηση της δημοτικότητας αυτών των εκτυπωτών, καθώς ενσωματώνουν χαρακτηριστικά όπως μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής, βοηθά στην ενεργοποίηση της διαμόρφωσης των επιλογών συνδεσιμότητας στους εκτυπωτές, επιταχύνοντας την ανάπτυξη της αγοράς LFP.

Η υιοθέτηση αυτών των εκτυπωτών ειδικά σε χώρους εργασίας με υπαλλήλους με κακή όραση ή έλλειψη γνώσης σχετικά με την τεχνολογία εκτύπωσης, καθώς και η εύκολη κατανόηση και λειτουργία τους, όπως και η δυνατότητα να εκτυπώνουν τις απαιτούμενες ποσότητες και να αντέχουν σε ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες χωρίς να φθείρονται και να αλλοιώνονται, επηρεάζουν επίσης την αγορά LFP. Επιπλέον, η αύξηση της σημασίας της παραγωγής ψηφιακών εγγράφων σε εμπορικές εφαρμογές εκτύπωσης, αρκετές επιλογές τιμολόγησης και η υψηλή χρήση εφαρμογών CAD και τεχνικής εκτύπωσης επηρεάζουν θετικά την αγορά εκτυπωτών μεγάλου format. Τέλος, η αυξανόμενη χρησιμοποίηση σε εφαρμογές επίπλωσης σπιτιού και διακόσμησης, περιτύλιξης οχημάτων και καινοτομίες προϊόντων αποφέρουν κερδοφόρες ευκαιρίες στους μεγάλους παίκτες της αγοράς εκτυπωτών μεγάλου format την περίοδο πρόβλεψης 2021 έως 2028.

Από την άλλη πλευρά, οι υψηλές αρχικές επενδύσεις και οι λειτουργικές δαπάνες, καθώς και η αυξανόμενη δημοτικότητα των ψηφιακών διαφημιστικών μέσων είναι οι παράγοντες που αναμένεται να εμποδίσουν την ανάπτυξη της αγοράς LFPs. Οι ανησυχίες σχετικά με την ακαμψία και τις συγκεκριμένες εφαρμογές αυτών των εκτυπωτών συνεχίζουν να αποτελούν πρόκληση για την αγορά LFPs την περίοδο πρόβλεψης 2021-2028.


Σχετικά άρθρα

Νέα σειρά προβολέων Optoma με φωτεινότητα έως 22.000 Ansi lumens

Giorgos Athanassiadis

Η Bewise ανάλαβε έργο CRM & ERP για την DNASequence

Giorgos Athanassiadis

Νέο εξωτερικό access point της Planet

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα