Ζούμε και εργαζόμαστε σε μια εποχή ακραίων αλλαγών. Η πανδημία επέβαλε την απομακρυσμένη εργασία. Ακόμα και επιχειρήσεις που δεν ήταν προετοιμασμένες για κάτι τέτοιο αναγκάστηκαν να “μεταφέρουν” τις δραστηριότητές τους από το γραφείο στα σπίτια των εργαζομένων. Ακόμα κι αν οι επιχειρήσεις επιστρέφουν στην κανονικότητα, η εργασία όπως την ξέραμε έχει τελειώσει. Πλέον ο χώρος εργασίας δεν περιορίζεται από τα όρια του γραφείου, με το υβριδικό μοντέλο να κυριαρχεί. Ωστόσο, μπορεί στα lockdowns να αρκούσε ένας υπολογιστής με Zoom ή Teams για να κάνει κανείς έστω και υποτυπωδώς τη δουλειά του, διότι δεν γινόταν αλλιώς, ωστόσο, το σύγχρονο επιχειρείν, επιβάλει το work-from-everywhere να προσφέρει στον εργαζόμενο τους ίδιους πόρους και τελικά την ίδια εμπειρία σαν να βρίσκονταν στο γραφείο του. Έτσι, η νέα πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι να βελτιώσουν την εξ αποστάσεως συνεργασία μεταξύ ατόμων, ομάδων και τμημάτων.
Απαιτούνται λοιπόν ψηφιακές λύσεις συνεργασίας που να ενδυναμώνουν και να εμπνέουν τους συμμετέχοντες, ανεξάρτητα από το πού εργάζονται.
Οι έξυπνες λύσεις συνεργασίας της Lenovo είναι ειδικά σχεδιασμένες ώστε να επιτρέπουν την απρόσκοπτη επικοινωνία και την κοινή χρήση εργασίας, ενισχύοντας την παραγωγικότητα, ακόμη και όταν οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να εξελίσσονται σε όλο τον κόσμο.
Lenovo ThinkSmart – Οι έξυπνες λύσεις συνεργασίας
Η Lenovo με το οικοσύστημα ThinkSmart διαθέτει μια ευρεία γκάμα λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρουν αποδοτικότερη συνεργασία και επικοινωνία. Πρόκειται για ένα σύνολο έξυπνων συσκευών και bundles που είναι εύχρηστες, αποδοτικές με δυνατότητες επεκτασιμότητας, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες, από το μικρό δωμάτιο, μέχρι το μεγάλο conference room. Την ίδια στιγμή, η πλατφόρμα ThinkShield εξασφαλίζει την ασφάλεια των δεδομένων, ενώ το ThinkSmart Manager κάνει τη διαχείριση των συσκευών εύκολη υπόθεση για όλους.
Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι λύσεις της Lenovo είναι συμβατές με τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες συνεργασίας, Microsoft Teams, Zoom και Google Meet, επομένως η επιχείρηση δεν χρειάζεται να αλλάξει τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ήδη, κάτι πάρα πολύ σημαντικό!
Προσωπικές λύσεις για μεμονωμένους χώρους εργασίας
Η ευελιξία αποτελεί βασικό στοιχείο για το σύγχρονο εργατικό δυναμικό. Τώρα που περισσότεροι εργαζόμενοι από ποτέ εργάζονται εξ αποστάσεως, οι επιχειρήσεις χρειάζονται εξειδικευμένο hardware, software και υπηρεσίες που επιτρέπουν την πιο αποτελεσματική συνεργασία για μεμονωμένους εργαζόμενους.
Έξυπνη plug-and-play κάμερα με ποιότητα 4K HDR και με δυνατότητα ΑΙ.
Λύσεις Lenovo ThinkSmart για κοινή χρήση
Κάθε χώρος οποιουδήποτε μεγέθους μπορεί να μετατραπεί σε συνδεδεμένο χώρο συνεργασίας με τη γκάμα των λύσεων της Lenovo, προσφέροντας απρόσκοπτη σύνδεση και προηγμένη τηλεδιάσκεψη για ένα ευέλικτο, υβριδικό εργατικό δυναμικό
Έτοιμα kit που παρέχουν όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό επικοινωνίας και συνεργασίας, ανεξάρτητα από το μέγεθος του δωματίου. Επιλέξτε το ThinkSmart Core Full Room Kit για να εξοπλίσετε πλήρως τις αίθουσες συνεδριάσεων και συνεδριάσεων με τεχνολογία UC. Για χώρους που διαθέτουν ήδη υπάρχουσα τεχνολογία A/V, προτείνεται το modular ThinkSmart Core + ThinkSmart Controller Kit.
All-in-one λύση που μετατρέπει κάθε δωμάτιο σε χώρο συνεδριάσεων, ειδικά σχεδιασμένο για δωμάτια Microsoft Teams ή Zoom Rooms. Περιλαμβάνει περιστρεφόμενη οθόνη αφής, τέσσερα ενσωματωμένα ηχεία και διπλά.
Μοναδική όλα-σε-ένα λύση για την πλατφόρμα Google Meet. Διατίθεται σε 3 μεγέθη για κάθε χώρο και ανάγκη.
Οι έξυπνες λύσεις της Lenovo δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ξεκλειδώσουν την πλήρη αξία ενός ευέλικτου σύγχρονου εργατικού δυναμικού, βοηθώντας τους να συνεργάζονται, ενισχύοντας την παραγωγικότητά τους όπου κι αν βρίσκονται. Και επειδή καλύπτουν όλες τις πιθανές ανάγκες έξυπνης συνεργασίας και επικοινωνίας κάθε επιχείρησης, από το πιο μικρό γραφείο μέχρι τον μεγάλο οργανισμό, το νέο εργαλείο Room Configurator σε τρία μόλις βήματα έρχεται να βοηθήσει να “χτιστεί” η τέλεια λύση που θα περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται ένα υβριδικό εργατικό δυναμικό.
- Βήμα 1 > Επιλέξτε πλατφόρμα – υποστηρίζονται Microsoft Teams, Zoom, Google Meet
- Βήμα 2 > Επιλέξτε μέγεθος γραφείου – ιδιωτικό (1-2 άτομα), μικρό (4-6 άτομα), μεσαίο (6-12 άτομα), μεγάλο (12-16 άτομα)
- Βήμα 3 > Επιλέξτε hardware