21.8 C
Athens
24/04/2024
Biztech

Lenovo: Ρεκόρ εσόδων παρά τις παγκόσμιες προκλήσεις

Ο όμιλος Lenovo ανακοίνωσε ισχυρά αποτελέσματα για το πλήρες οικονομικό έτος και το τέταρτο τρίμηνο, αποδεικνύοντας την ισχυρή θέση της εταιρείας εν μέσω των άνευ προηγουμένου παγκόσμιων αλλαγών. Παρά το γεγονός ότι το οικονομικό έτος ήταν γεμάτο με μακροοικονομικές και βιομηχανικές προκλήσεις, η εταιρεία παρουσίασε έσοδα για ολόκληρο το έτος που ξεπέρασαν τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η κερδοφορία παρέμεινε ισχυρή, σημειώνοντας τα μεγαλύτερα στην ιστορία της έσοδα προ φόρων, ύψους 1,02 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, που αντιπροσωπεύει αύξηση σχεδόν 19% σε ετήσια βάση. Τα καθαρά έσοδα ολόκληρου του έτους ήταν 665 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 12% από έτος σε έτος.

 

«Σε μια από τις πιο σημαντικές περιόδους παγκόσμιας αλλαγής και μετασχηματισμού που έχει περάσει η ανθρωπότητα, η Lenovo έκανε σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό της μοντέλο κατά το προηγούμενο έτος. Από την επίτευξη ρεκόρ PTI ύψους 1,02 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έως το ρεκόρ εσόδων 50,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, δεν θα μπορούσα να είμαι πιο υπερήφανος για τις ισχυρές επιδόσεις μας», δήλωσε ο Yang Yuanqing, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lenovo. «Είμαι επίσης απίστευτα περήφανος για το πώς συνεχίζουμε να ανταποκρινόμαστε στην παγκόσμια πανδημία, τόσο ως επιχείρηση, όσο και ως εταιρικός πολίτης. Ενώ ο κόσμος συνεχίζει να αντιμετωπίζει αβέβαιες στιγμές, είμαι βέβαιος ότι η Lenovo θα αξιοποιήσει την επιχειρησιακή της αριστεία και το παγκόσμιο αποτύπωμά της για να συνεχίσει να εφαρμόζει την στρατηγική έξυπνου μετασχηματισμού που έχουμε χαράξει και ότι θα πρωτοστατήσει στις ευκαιρίες που αναδύονται στη νέα αυτή πραγματικότητα».

 

Παγκόσμιοι οικονομικοί παράγοντες και προοπτικές

Οι τελευταίοι 12 μήνες παρουσίασαν πολλές προκλήσεις σε ολόκληρη τη βιομηχανία, όπως γεωπολιτικές αβεβαιότητες, ελλείψεις εφοδιασμού σε υλικά, αλλαγές στις συναλλαγματικές ισοτιμίες και, κατά το τέταρτο τρίμηνο, την παγκόσμια πανδημία του COVID-19. Όσον αφορά στον κορωνοϊό, η Lenovo αξιοποίησε τη δύναμη των 30+ εργοστασίων της, αλλά και το δίκτυο κατασκευαστών της σε όλο τον κόσμο για να εξισορροπήσει την παραγωγή. Αυτή η γεωγραφική ισορροπία και η έμφυτη ευελιξία και ανθεκτικότητα ήταν στον πυρήνα της λειτουργικής αριστείας που έδειξε η Lenovo καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους, διασφαλίζοντας ότι η εταιρεία συνέχισε να κατασκευάζει προϊόντα και να παραδίδει παραγγελίες σε πελάτες καθ’ όλη τη διάρκεια του 4ου τριμήνου. Στο μέλλον, η θεμελιώδης αυτή ικανότητα ευελιξίας της παραγωγής, μαζί με τη συνεχιζόμενη καινοτομία, θα συνεχίσουν να οδηγούν σε επιτυχή πορεία, καθώς η εταιρεία μπορεί να καλύψει τις μακροπρόθεσμες ευκαιρίες ανάπτυξης που δημιουργούν τα νέα δεδομένα της εργασίας και της μελέτης από το σπίτι. Αυτή η τάση δεν οδηγεί μόνο σε ανάπτυξη στον τομέα των υπολογιστών και των έξυπνων συσκευών, αλλά και στα υποστηρικτικά κέντρα δεδομένων και υποδομών για την τροφοδοσία γρηγορότερων δικτύων και ψηφιακής κατανάλωσης.

 

Επισκόπηση επιχειρηματικών μονάδων

Το Intelligent Devices Group (IDG) της Lenovo συνεχίζει να ηγείται των ισχυρών επιδόσεων της εταιρείας. Το PC and Smart Devices  (PCSD), μία από τις δύο επιχειρηματικές μονάδες του IDG, πρωτοστάτησε με ετήσια έσοδα που ανήλθαν σε περίπου 40 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 3,6% σε ετήσια βάση. Η κερδοφορία βελτιώθηκε, με ρεκόρ έσοδα προ φόρων ύψους 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ (σημειώνοντας αύξηση μεγαλύτερη από 18% από έτος σε έτος) και ρεκόρ PTI, που ανήλθε σε 5,9%, σημειώνοντας αύξηση 0,7 μονάδες από έτος σε έτος. Η Lenovo διατήρησε την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά υπολογιστών, με μερίδιο μεγαλύτερο από 1 ποσοστιαία μονάδα πάνω από τον ανταγωνισμό, που έφτασε το 24,5% για ολόκληρο το έτος. Αυτή η ισχυρή, συνεχής ανάπτυξη καθοδηγείται από μια συνεπή στρατηγική για εστίαση και επένδυση σε τμήματα υψηλής ανάπτυξης, με Gaming, Workstations, Visuals, Thin and Light και Chromebooks να ξεπερνούν την αγορά με διψήφια όγκο.

Η δεύτερη επιχειρησιακή μονάδα του IDG, το Mobile Business Group (MBG), σημείωνε μια σημαντική χρονιά στην ανάπτυξή του έως το τέταρτο τρίμηνο, όπου υπέστη το αντίκτυπου του απαιτούμενου κλεισίματος του κεντρικού εργοστασίου smartphone της εταιρείας στο Wuhan, λόγω του COVID-19. Συνολικά, τα έσοδα από MBG μειώθηκαν και η απώλεια προ φόρων ήταν 43 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ενώ σημείωσε μείωση εσόδων κατά 96 εκατομμύρια δολάρια από έτος σε έτος. To MBG συνέχισε να εστιάζει στην καινοτομία, επιστρέφοντας στο premium κομμάτι της αγοράς με το εμβληματικό foldable smartphone Motorola razr.

 

To Data Center Group (DCG) σημείωσε μείωση των συνολικών εσόδων κατά 8,7% σε ετήσια βάση, λόγω της χαμηλότερης ζήτησης Hyperscale και της σημαντικής πτώσης των τιμών των εμπορευμάτων, αλλά τα έσοδα εκτός του Hypersclale αυξήθηκαν 5,3% από έτος σε έτος. Αυτό οφείλεται στη διψήφια αύξηση των εσόδων στα Software Defined Infrastructure (SDI), Storage και Software and Services. Συγκεκριμένα, τα έσοδα από το χώρο του Storage αυξήθηκαν περισσότερο από 50% από έτος σε έτος. Επιπλέον, ο όγκος των servers εκτός Hyperscale  αυξήθηκε κατά 14% και τα έσοδα του DCG στην Κίνας κατά 23% από έτος σε έτος. Επίσης, η εταιρεία παρέμεινε στην # 1 θέση σε High Performance Computing, με 173 από τα 500 κορυφαία συστήματα που λειτουργούν παγκοσμίως να υποστηρίζονται από Lenovo.

 

Τα Transformation business παρουσίασαν σταθερή πρόοδο. Τα έσοδα από το Smart IoT σχεδόν τετραπλασιάστηκαν (+ 296%) από έτος σε έτος, μέσω της αύξησης ζήτησης για επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα, για Smart Office και για Internet of Things. Η Smart Infrastructure αυξήθηκε κατά 37% από έτος σε έτος καθώς το Virtual Function Network ξεκίνησε να φέρνει έσοδα. Επίσης, τα έσοδα Smart Vertical υπερδιπλασιάστηκαν (+ 133%) χάρη στην ισχυρή ανάπτυξη του Data Intelligence Business Group, της έξυπνης υγειονομικής περίθαλψης και των έξυπνων λύσεων εκπαίδευσης. Τα Software & Services σημείωσαν μια ιδιαίτερα πετυχημένη χρονιά, με έσοδα ρεκόρ που ανήλθαν σε* 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, σημειώνοντας έτσι αύξηση 43,2% σε ετήσια βάση, ενώ αποτέλεσαν τον καταλύτη για τη συνολική μεταμόρφωση του ομίλου.

Σχετικά άρθρα

Η Coffee Lab εμπιστεύτηκε τις λύσεις της SoftOne

Giorgos Athanassiadis

Το Oracle Modern Business Forum στις 4 Μαρτίου στην Αθήνα

Giorgos Athanassiadis

Νέο συμβόλαιο για το Office 365

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα