14.4 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Large format printing – Ευκαιρίες μεγάλου format

Το large format printing παρουσιάζει σαφείς ανοδικές τάσεις τα τελευταία χρόνια, με την αξία της συγκεκριμένης αγοράς αναμένεται να φτάσει τα 10,6 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2023. Σημαντικοί παράγοντες για την τάση αυτή είναι η αυξανόμενη ζήτηση για εκτυπώσεις μεγάλου μεγέθους στις βιομηχανίες κλωστοϋφαντουργίας, διαφήμισης και συσκευασίας, η αυξανόμενη υιοθέτηση των μελανιών που αντέχουν σε υπεριώδη ακτινοβολία για εξωτερική σήμανση και διαφήμιση, καθώς και οι τεχνικές εφαρμογές CAD/GIS κ.λπ.

Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές, το format από 24 έως 36 ίντσες αναμένεται να οδηγήσει την αγορά τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Έτσι, οι δυνατότητες για in-house printing που προσφέρουν οι ψηφιακοί εκτυπωτές μεγάλου format σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως παράδειγμα τεχνικά σχέδια, χάρτες και εφαρμογές GIS, ναυτιλία κ.λπ., αλλά και οι αυξημένες ανάγκες που θα αντιμετωπίσουν αναπόφευκτα τα print houses θα έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ζήτησης σε νέες εκτυπωτικές μηχανές, αναλώσιμα και υπηρεσίες.

 


 

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως οι large format printing συσκευές έχουν κυριαρχήσει στην αγορά τα πρόσφατα χρόνια, όπως θα δούμε αναλυτικά στη συνέχεια. Αυτό εν πολλοίς οφείλεται στις ανάγκες των επιχειρήσεων για μεγάλου μεγέθους εκτυπώσεις, αλλά και στα σημαντικά πλεονεκτήματα των συσκευών αυτών.

Οι παραδοσιακοί εκτυπωτές προσφέρουν στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα παραγωγής εγγράφων, προετοιμασίας υλικών παρουσίασης και διαμοιρασμού πληροφοριών στους εργαζομένους ή στους πελάτες. Από την άλλη, ο παραδοσιακός εκτυπωτής δεν ανταποκρίνεται απαραίτητα στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων. Αντίθετα, οι LFPs έχουν εξελιχθεί, παρέχοντας υψηλής ποιότητας εκτυπώσεις σε μια ευρεία γκάμα κλάδων και εφαρμογών.

Έχει έρθει επομένως η στιγμή για το κανάλι των συνεργατών να αναγνωρίσει τα πλεονεκτήματα των wide format εκτυπωτών και να τους προτείνει στους πελάτες του. Για παράδειγμα, δεν μπορούμε να παραγνωρίζουμε την ικανότητα των συσκευών αυτών στο να εκτυπώνουν υψηλής ποιότητας εικόνες και γραφικές αναπαραστάσεις που οι παραδοσιακές συσκευές απλά δεν μπορούν να διαχειριστούν. Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρία χαρακτηριστικά που τους διαφοροποιούν από τις παραδοσιακές συσκευές!

 

Τεχνολογία Droplet

Οι wide format εκτυπωτές χρησιμοποιούν τεχνολογία droplet κατά την εκτύπωση, κάτι που σημαίνει πως οι μικροσκοπικές σταγόνες μελανιού και ο ψεκασμός ακριβείας έχουν ως αποτέλεσμα υψηλής ποιότητας εκτυπώσεις με εντυπωσιακή καθαρότητα.

 

Δυνατότητα διάκρισης

Οι LFP έχουν τη δυνατότητα να διακρίνουν με ακρίβεια τη διαφορά μεταξύ κειμένου και εικόνων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εκτύπωσης, καθιστώντας ευκολότερη την παραγωγή κατάλληλων εκτυπώσεων που δεν αναμειγνύουν κείμενο και γραφικά σε μία σελίδα.

 

Ταχύτητα

Για τους κλάδους εκείνους που χρειάζονται πολλαπλές εκτυπώσεις μεγάλου μεγέθους, ένας large format εκτυπωτής προσφέρει ταχύτητες που μια συσκευή desktop ή MFP δεν θα μπορούσε ποτέ να προσεγγίσει. Για παράδειγμα, ο μέσος wide format εκτυπωτής μπορεί να εκτυπώσει ως και 15 posters σε μία ώρα, με υψηλής ποιότητας εικόνες και γραφικά.

 

Αν και ξεκίνησε ως βασική λύση για αρχιτέκτονες, μηχανικούς και επιχειρήσεις του κατασκευαστικού κλάδου, οι συσκευές LFP έχουν εξελιχθεί σε μια σημαντική ευκαιρία για σχολεία, καταστήματα, εστιατόρια και επιχειρήσεις σχεδόν κάθε μορφής και μεγέθους.

 

Εφαρμογές του LFP

Αν και ξεκίνησε ως βασική λύση για αρχιτέκτονες, μηχανικούς και επιχειρήσεις του κατασκευαστικού κλάδου, έχει εξελιχθεί σε μια σημαντική ευκαιρία για σχολεία, καταστήματα, εστιατόρια και επιχειρήσεις σχεδόν κάθε μορφής και μεγέθους. Εφόσον η επιχείρηση επιθυμεί να επεκτείνει το business της και να αυξήσει τις πωλήσεις της, το να εξερευνήσει τις δυνατότητες των LFPs αποτελεί σημαντική ευκαιρία.

 

Ποιος χρησιμοποιεί LFPs;

Η λίστα των επιχειρήσεων και των κλάδων που χρησιμοποιούν συσκευές του είδους είναι μεγάλη και ποικίλη, καθώς αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Στην πραγματικότητα, θα είναι δύσκολο να βρεθεί κάποια επιχείρηση που να μη χρησιμοποιεί -αν όχι αποκλειστικά- έστω μια συσκευή LFP. Στη συνέχεια αναφερόμαστε σε κάποιους δημοφιλείς κλάδους που χρησιμοποιούν το wide-format printing:

 

Αρχιτεκτονική, σχεδιασμός

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλες τις φάσεις του στεγαστικού κλάδου, από τον εσωτερικό σχεδιασμό και τα ηλεκτρικά, ως τους μηχανικούς και τους εργολάβους, χρησιμοποιούν wide format εκτυπωτές. Σε καθεμιά από τις περιπτώσεις αυτές, τα μεγάλου μεγέθους έγγραφα που διαθέτουν ευκρίνεια θα εξασφαλίσουν την επιτυχία του έργου, ενώ ταυτόχρονα θα εντυπωσιάσουν τους πελάτες.

Κλασικό παράδειγμα η περίπτωση των αρχιτεκτόνων. Οι επαγγελματίες αυτοί θα πρέπει να παρουσιάσουν μια σειρά σχεδίων για ένα σπίτι, με σχέδια για τη φυσική του κατασκευή, τα θεμέλιά του και όποια επιπρόσθετα κτίσματα. Ένα κλασικού τύπου έγγραφο 8×10 από έναν desktop εκτυπωτή δεν είναι κατάλληλο για την εργασία αυτή. Πολλαπλά έγγραφα απαιτούνται στη διαδικασία σχεδιασμού, προσφέροντας διαφορετικές απόψεις του χώρου. Οι wide format εκτυπωτές επιτρέπουν στους αρχιτέκτονες να εκτυπώνουν τα σχέδια αυτά με ταχύτητα και ακρίβεια.

Τα πλεονεκτήματα για τους αρχιτέκτονες είναι πραγματικά αναρίθμητα για να τα καταγράψουμε, αλλά όλα τους έχουν σχέση με την παρουσίαση. Οι εκτυπωτές του είδους προσφέρουν τη δυνατότητα παραγωγής μεγάλου μεγέθους εκτυπώσεων εγγράφων με εικόνες, χρώματα και γραφικά που ένας desktop εκτυπωτής δεν μπορεί να επιτύχει.

 

Marketing και διαφήμιση

Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, τα παραδοσιακά marketing και διαφημιστικά υλικά θα πρέπει να προσφέρουν χρώματα, γραφικά και λογότυπα που θα «μαγνητίσουν» το βλέμμα και θα εξάψουν τη φαντασία. Η μέση διαφήμιση έχει ελάχιστα δευτερόλεπτα να τραβήξει την προσοχή του πελάτη και να περάσει το μήνυμά της. Είτε πρόκειται για το in-house τμήμα marketing μιας επιχείρησης είτε για μια εταιρεία που ειδικεύεται στη διαφήμιση πολλών πελατών, οι LFPs αποτελούν τη λύση.

Χάρη στους wide format εκτυπωτές, οι marketers θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν εντυπωσιακές οπτικές καμπάνιες που περιλαμβάνουν posters πλούσια σε γραφικά και banner adds με υψηλής ποιότητας εικόνες για έκθεση στο γραφείο ή σε δημόσιους χώρους. Οι εκτυπωτές wide format προσφέρουν στο marketing και στους διαφημιστές τη δυνατότητα να ενισχύσουν το brand awareness και να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα ενός προϊόντος ή υπηρεσίας σε έναν συγκεκριμένο κλάδο.

Σύμφωνα με έρευνα, το 91% των εκτυπωτών μεγάλου μεγέθους χρησιμοποιούνται για την παραγωγή μεγάλου μεγέθους banners, το οποίο σημαίνει πως το format αυτό είναι η πλέον δημοφιλής εφαρμογή τους στην αγορά. Τα banners χρησιμοποιούνται ευρύτατα στα συνέδρια, στα φεστιβάλ, στις εκθέσεις και βγαίνουν σε μια ευρεία γκάμα από σχέδια, μεγέθη και όγκο, για όλα τα budgets. Διαθέσιμα σε υλικά όπως το βινύλιο, τα νάιλον πλαστικά πλέγματα με μελάνια ανθεκτικά στις υπεριώδεις ακτίνες, τα banners αυτά μπορεί να έχουν ύψος πολλά μέτρα και να ενισχυθούν με επιπλέον μεγάλες ροδέλες και διπλά-διπλωμένες άκρες για χρήση σε περιοχές με αέρα.

 

Ταξίδια, σχολεία, ψυχαγωγία, υγεία

Ξενοδοχεία, καζίνο, πάρκα ψυχαγωγίας και αθλητικές αίθουσες χρησιμοποιούν LFPs για τη δημιουργία εκτυπώσεων για τα lobby, αφίσες, αφίσες σε booths και ειδικές προσφορές. Η λίστα των επιχειρήσεων και των κλάδων που έχουν ωφεληθεί από τους εκτυπωτές wide format δεν περιορίζεται στους προαναφερθέντες. Από τα σχολεία και τα νοσοκομεία ως τους χώρους ψυχαγωγίας, είναι πολλές οι επιχειρήσεις που μπορούν να απολαύσουν τα πλεονεκτήματα των MFPs. Τα σχολεία θα μπορούν να εκτυπώσουν ενημερωτικές αφίσες και banners για κάποια έκθεση ή προωθητικό υλικό για τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες, για παρουσιάσεις και παραστάσεις, εράνους και εκδηλώσεις αποφοίτων, ανάμεσα σε άλλα.

Τα ξενοδοχεία και οι υπηρεσίες υγείας χρησιμοποιούν εκτυπωτές Wide format για να δημιουργήσουν banners που θα χρησιμοποιηθούν σε συγκεκριμένες καμπάνιες ή για τον σχεδιασμό και την εκτύπωση του κατάλληλου signage που θα συνδράμει τους ασθενείς σε απορίες σχετικά με συγκεκριμένες ασθένειες.

Το ίδιο ισχύει και στον χώρο της ψυχαγωγίας, όπου υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη για την προσέλκυση της προσοχής των πελατών και του κοινού. Είτε πρόκειται για κάποια αφίσα που προωθεί μια συναυλία, κάποια παράσταση ή ακόμα banners που ενημερώνουν τους επισκέπτες ενός χώρου ψυχαγωγίας σχετικά με ένα επερχόμενο event, οι εκτυπωτές του είδους θα αντεπεξέλθουν ταχύτατα και με ακρίβεια.

 

Εστιατόρια, retailers και διανομείς τροφίμων

Τα παντοπωλεία και τα εστιατόρια ταχείας εξυπηρέτησης χρησιμοποιούν το wide format printing για την ανάπτυξη οθονών στον χώρο του καταστήματος σε συνδυασμό με πινακίδες πώλησης, οθόνες κλπ.

 

Λιανική

Τα καταστήματα και οι μεγάλες αποθήκες χρησιμοποιούν wide-format printing για τη δημιουργία σημείων πώλησης, window signage, endcaps και διαφημίσεων δαπέδων.

 

Μεγάλες επιχειρήσεις

Οι επιχειρήσεις Fortune 1000, οι δικηγορικές εταιρείες, οι τράπεζες και οι real estate developers τους χρησιμοποιούν για ανακοινώσεις, εμπορικές εκθέσεις, γραφικά δικαστηρίων και κατευθυντήριες πινακίδες.

 

Marketing

Οι διαφημιστικές και τα στούντιο σχεδιασμού χρησιμοποιούν wide-format printing για τη δημιουργία proofs και παρουσιάσεις πελατών.

 

Κυβερνητικοί οργανισμοί

Πολιτικές εκστρατείες, πυροσβεστικά τμήματα, αστυνομικά τμήματα και οι δήμοι χρησιμοποιούν τις εκτυπώσεις αυτές για γραφικά ειδικών εκδηλώσεων, χωροταξικού σχεδιασμού και ζωνών, σήμανση ασφαλείας και αφίσες αναψυχής σε πάρκα.

 

Τα trends του large format printing

Υφάσματα

Η εκτύπωση σε ύφασμα με τη χρήση LFPs έχει κυριολεκτικά απογειωθεί σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια. Πρόσφατες πρόοδοι από πλευράς τεχνολογίας εκτύπωσης και μελανιών συνεπάγονται πως οποιοσδήποτε μπορεί να κατασκευάσει επαγγελματικής ποιότητας ένδυση (πουκάμισα, παντελόνια και ρουχισμό).

Τα ίδια τα υφάσματα έχουν βελτιωθεί επίσης. Οι κατασκευαστές έχουν δημιουργήσει νέες ποικιλίες υφασμάτων που είναι απαλότερες, καλύτερες στην όψη και αντέχουν πολύ περισσότερα από τα προηγούμενης γενιάς υλικά.

Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν να εκτυπώνουν τα υλικά του marketing (όπως είναι τα banners κ.ο.κ.) σε ύφασμα, δεδομένου πως έχουν ακόμα καλύτερη εμφάνιση και αίσθηση σε σχέση με τα άλλα υλικά.

 

Συσκευασία

Το σχετικά χαμηλό κόστος των ψηφιακών εκτυπωτών έχει ωθήσει ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις να εισέλθουν στον χώρο του κλάδου συσκευασίας. Πολλές επιχειρήσεις (για παράδειγμα, μικρές ζυθοποιίες) δεν χρειάζονται κάτι περισσότερο για τον περιορισμένο αριθμό προϊόντων που κατασκευάζουν ή πωλούν.

Το ψηφιακό wide format printing προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτές πολλαπλές επιλογές εκτύπωσης που μέχρι πρόσφατα δεν ήταν διαθέσιμες και ταυτόχρονα σε τέτοιο κόστος που θα τις βοηθήσει να αυξήσουν το ROI τους.

 

Εσωτερικός σχεδιασμός και διακόσμηση

Σε αυτόν τον κλάδο θα δούμε τις πλέον σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στο επόμενο διάστημα. Οι εσωτερικοί διακοσμητές, οι αρχιτέκτονες και όσοι νοικιάζουν ένα κτίριο ή ένα γραφείο αναζητούν νέους και καινοτόμους τρόπους για να τροποποιήσουν το εσωτερικό του χώρου τους. Στόρια, ταπετσαρίες, καμβάδες και υφάσματα είναι κάποια από τα υλικά που μπορούν να εκτυπωθούν με τους LFPs. Ακόμα καλύτερα, κοστίζουν σαφώς λιγότερο από όσα θα κόστιζαν με τις παραδοσιακές μεθόδους εκτύπωσης.

 

Direct Mail

Το Direct mail είναι μια μορφή marketing που περιλαμβάνει την αποστολή προωθητικού υλικού (σε μορφή εντύπου) μέσω ταχυδρομείου σε κάποια επιχείρηση. Πρόκειται για μια τάση που παρουσιάζει μαζική αύξηση κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Με δεδομένο πως οι πληρωμένες ψηφιακές διαφημίσεις έχουν αποδειχθεί ακριβές και ανταγωνιστικές, δεν είναι τυχαίο πως πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν την παραδοσιακή οδό με τα marketing budgets τους.

Μια επαρκής λίστα πελατών, σε συνδυασμό με το direct mail, αποτελούν εξαιρετικό συνδυασμό. Όσοι ενδιαφερθούν να χρησιμοποιήσουν το direct mail θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Οι multi channel καμπάνιες μάρκετινγκ προσφέρουν ένα πολύ υψηλό ποσοστό απόκρισης σε σύγκριση. Δεν θα εκπλαγούμε αν οι εταιρείες καταλήξουν σε νέους και καινοτόμους τρόπους προσέγγισης του στοχευμένου κοινού τους μέσω του γραμματοκιβωτίου.

 

Variable Data Printing

Γνωστό και ως VDP, είναι μια μορφή ψηφιακής εκτύπωσης, συμπεριλαμβανομένης της εκτύπωσης κατ’ απαίτηση, στην οποία στοιχεία όπως το κείμενο, τα γραφικά και οι εικόνες μπορούν να αλλάξουν από ένα τυπωμένο κομμάτι στο επόμενο, χωρίς να σταματήσει ή να επιβραδυνθεί η διαδικασία εκτύπωσης, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από μια βάση δεδομένων ή εξωτερικό αρχείο.

Το VDP είναι μια ακόμα τάση που έχει γίνει πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με όλες τις προβλέψεις αναμένεται να αυξηθεί σε δημοτικότητα εντός του 2019, χάρη στην ανάπτυξη του direct mail.

Οι πελάτες στις ημέρες μας βομβαρδίζονται συνεχώς με όλων των ειδών το marketing και το πρόβλημα είναι πως η μεγάλη πλειονότητα του marketing αυτού είναι generic. Στο πρόβλημα αυτό απαντά το Variable data printing που επιτρέπει στην επιχείρηση να δημιουργήσει ένα προσαρμοσμένο και προσωποποιημένο μήνυμα για τη mailing λίστα ή εκείνης των πελατών της. Με τον καιρό, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις θα κατανοήσουν πως το δυνητικό marketing κοινό τους θα ανταποκριθεί καλύτερα και με μεγαλύτερη προτίμηση σε τακτικές marketing που είναι πιο προσωποποιημένες.

 

Η αγορά των Large Format Printers

Σύμφωνα με την έρευνα της MarketsandMarkets με ενδεικτικό τίτλο «Large Format Printer Market by Offering (Printers, RIP software, Services), Printing Technology (Inkjet, Laser), Ink Type (Aqueous, Solvent, UV Cured, Latex, Dye Sublimation), Print Width, Application, and Geography – Global Forecast to 2025», η αγορά αυτή άγγιξε σε αξία τα 8,7 δις δολάρια το 2018 και αναμένεται να φτάσει τα 11,4 δις δολάρια ως το 2025, με μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης στο 4% από το 2019 ως το 2025.

 

Η αυξανόμενη ζήτηση συσκευών Large Format Printing για εφαρμογές οικιακής επίπλωσης και ντεκόρ, καθώς και Car Wrapping, αλλά και η αυξημένη ζήτηση για LFPs από την αγορά in-plant (εταιρείες που εκτελούν εργασίες αντιγραφής ή εκτύπωσης, κυρίως για τρίτους, με εξειδικευμένο προσωπικό), σε συνδυασμό με διαθεσιμότητα LFPs σε διαφορετικές τιμές και ποικιλίες δημιουργούν σημαντικές ευκαιρίες για όσους δραστηριοποιούνται στην αγορά των συσκευών αυτών.

Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς μπορεί εξάλλου να αποδοθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για μεγάλου μεγέθους εκτυπώσεις στους κλάδους εκτύπωσης υφασμάτων, στη διαφήμιση και στις συσκευασίες. Επίσης στην αυξημένη υιοθέτηση των UV-curable μελανιών στη διαφήμιση εξωτερικών χώρων, στις εφαρμογές CAD και εκείνες της τεχνικής εκτύπωσης, όπως και στην αυξημένη σημασία της ψηφιακής παραγωγής εγγράφων στις εφαρμογές commercial εκτυπώσεων.

 

Οι LFPs υποστηρίζουν εκτυπώσεις σε ρολό χαρτιού από 18 ως 100 ίντσες. Οι εκτυπωτές που υποστηρίζουν πλάτος άνω των 100 ιντσών θεωρούνται super wide ή grand format printers. Οι LFPs χρησιμοποιούνται για ποικίλες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των εκτυπώσεων banners, αφισών, γραφικών εμπορικών εκθέσεων, ταπετσαρίες, αρχιτεκτονικά σχέδια, κατασκευαστικά πλάνα και σκηνικά για θεατρικές και μαζικές εκδηλώσεις σε μια ποικιλία μέσων από χαρτί και πλαστικό.

 

Η έρευνα της MarketsandMarkets δείχνει πως η τεχνολογία εκτύπωσης inkjet έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κατά τη διάρκεια της περιόδου που μελετήθηκε.

Ένας από τους βασικούς λόγους ανάπτυξης για τους εκτυπωτές inkjet είναι η αυξημένη χρήση inkjet LFPs για εκτυπώσεις τύπου CAD. Παραδοσιακά, οι κλάδοι της αρχιτεκτονικής, των κατασκευών και της μηχανολογίας προτιμούν τους laser εκτυπωτές καθώς αυτοί χρησιμοποιούν λιγότερα χρώματα, εξασφαλίζοντας υψηλότερες ταχύτητες εκτύπωσης από εκείνες των inkjet. Εντούτοις, σταδιακά, οι κατασκευαστές inkjet εκτυπωτών ξεκίνησαν να κατασκευάζουν ταχύτερους inkjet με μειωμένο λειτουργικό κόστος για large format printing, το οποίο οδήγησε στην ευρεία υιοθέτηση των inkjet εκτυπωτών στον κλάδο αυτόν.

 

Η αγορά των LFPs με διαλυτό μελάνι κατείχε το μεγαλύτερο μερίδιο εντός του 2018. Το διαλυτό μελάνι είναι συγκριτικά φτηνότερο από το UV-curable και τα βασισμένα στο νερό μελάνια. Το μελάνι αυτό επιτρέπει την εκτύπωση σε μια ποικιλία επιφανειών, συμπεριλαμβανομένων των κυματοειδών πλακών, του χαρτιού, των εύκαμπτων υλικών συσκευασίας, των μεταλλικών φύλλων και πλαστικών υλικών.

Το μελάνι αυτό είναι ευέλικτο, αδιάβροχο, ανθεκτικό και επομένως δεν απαιτεί ειδική επικάλυψη. Περιέχει χρωστικές και όχι βαφές, σε αντίθεση με το υδατικό μελάνι, το οποίο περιέχει νερό. Το διαλυτό μελάνι είναι κατάλληλο για εφαρμογές όπως τo car wrapping, τα banners και οι πινακίδες. Οι εκτυπωτές που βασίζονται σε διαλυτό μελάνι είναι πιο οικονομικοί από τους βασισμένους στο νερό και τους UV-curable. Οι συσκευές αυτές μπορούν να εκτυπώσουν σε ευέλικτα υποστρώματα βινυλίου και χρησιμοποιούνται ευρέως σε car wrapping, banners και διαφημιστικές πινακίδες.

Ένα ακόμα εύρημα της έρευνας είναι πως οι LFPs με πλάτος εκτύπωσης που ποικίλει από τις 24 ως τις 36 ίντσες αναμένεται να αποκτήσουν το μεγαλύτερο μερίδιο κατά τη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου. Αυτοί οι εκτυπωτές χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον σε προσαρμοσμένα ενδύματα και εφαρμογές CAD. Οι εκτυπωτές με πλάτος εκτύπωσης που κυμαίνεται από 24″ έως 36″ μπορούν να εκτυπώσουν σελίδες σε γρήγορη διαδοχή, σε σύγκριση με άλλους εκτυπωτές και είναι κατάλληλοι για χαμηλό όγκο εκτυπώσεων. Αυτοί οι εκτυπωτές διαθέτουν ενδιαφέροντα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της ενσωματωμένης μνήμης RAM, αποθηκευτικού χώρου και σύνδεσης στο Internet, καθώς και πιστοποίηση Wi-Fi.

Η αγορά των εφαρμογών σήμανσης (signage) φαίνεται πως έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς LFPs εντός του 2019. Οι διαφορετικές χρήσεις του indoor και outdoor signage, όπως είναι οι προειδοποιητικές πινακίδες στους δρόμους, τα μεγάλα εταιρικά εμβλήματα και οι διαφημιστικές πινακίδες συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αγοράς των LFPs για εφαρμογές σήμανσης. Οι εκτυπώσεις σήμανσης πραγματοποιούνται με τη χρήση συσκευών LFP. Η ζήτηση για εφαρμογές σήμανσης αναμένεται να αυξηθεί στη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου, με αποτέλεσμα τη ζήτηση για εκτυπωτές large format.

 

Γνωρίστε τις ανάγκες των πελατών

Πώς θα μάθετε ποιες είναι πραγματικά οι ανάγκες των πελατών σας όσον αφορά το θέμα της εκτύπωσης σε LFPs, προκειμένου να ανταποκριθείτε σε αυτές προς όφελός τους και δικό σας; Παραθέτουμε κάποιες ερωτήσεις που οι συνεργάτες θα πρέπει να κάνουν στους πελάτες τους και βάσει των απαντήσεων να κινηθούν σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις και προτάσεις.

 

Για ποιον σκοπό;

Χρειάζεται ο πελάτης τη δημιουργία banners για φιλανθρωπικές εκδηλώσεις, βιτρίνες, παρουσιάσεις εταιρικών meetings, πίνακες μενού, σχεδιαγράμματα ή γραφικά αυτοκινήτων; Μπορεί ακόμα να έχει στο νου του πολλαπλές χρήσεις για την τεχνολογία των LFPs. Ανάλογα με την απάντηση, ο συνεργάτης μπορεί να τον κατευθύνει σε διαφορετικές λύσεις.

 

Σε τι υλικά θα εκτυπώνει;

Διαφορετικά brands και μοντέλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διαφορετικούς τύπους εφαρμογών. Για παράδειγμα, κάποια είναι σχεδιασμένα ειδικά για φωτογραφικές, καλλιτεχνικές και εμπορικές εφαρμογές. Άλλες πάλι μπορούν να δημιουργήσουν υψηλής ποιότητας εκτυπώσεις σε υφάσματα, όπως είναι οι σημαίες και η κατηγορία του soft signage. Άλλες εξειδικεύονται στην εκτύπωση σε πλαστικά, μέταλλα, ξύλο, ακρυλικά κ.ο.κ. Διαφορετικά υλικά απαιτούν διαφορετικά μελάνια, τα οποία με τη σειρά τους καθορίζουν ποιες επιλογές εκτύπωσης είναι διαθέσιμες.

 

Πόση ταχύτητα χρειάζεται;

Γνωρίζει ο πελάτης πόσο συχνά και πόσο πολύ θα εκτυπώνει; Ένα βασικό μοντέλο LFP είναι ιδανικό εφόσον δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις εκτύπωσης. Από την άλλη, ίσως απαιτηθεί η επιλογή ενός πιο εξελιγμένου μοντέλου για μεγαλύτερο όγκο εκτυπώσεων και ταχύτητες.

 

Ποια μεγέθη;

Ο συνεργάτης χρειάζεται να γνωρίζει κατά πόσον ο πελάτης θα εκτυπώνει μικρές, μεγέθους αφίσας εκτυπώσεις ή μεγάλες πινακίδες. Το μέγεθος των υποστρωμάτων και των εικόνων αναγκαστικά περιορίζουν τις επιλογές, μιας και ο καθένας εκτυπωτής διαθέτει διαφορετικούς περιορισμούς μεγεθών.

 

Πώς θα εμφανίζονται τα γραφικά;

Δείτε κατά πόσον θα μπορείτε να δείτε τα γραφικά από κοντά ή από απόσταση. Εφόσον το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται θα βλέπει το αποτέλεσμα από κοντά, καλό θα ήταν ο συνεργάτης να προτείνει συσκευές που εκτυπώνουν σε υψηλότερες αναλύσεις.

 

Πώς και για πόσο θα εμφανίζεται η εκτύπωση;

Μπορεί ο πελάτης να σκοπεύει να τη βάλει σε πλαίσιο, να την κρεμάσει από το ταβάνι, να την τοποθετήσει σε καβαλέτο ή να την αναρτήσει σε παράθυρο. Η απάντηση σε αυτή την πληροφορία θα βοηθήσει τον συνεργάτη να καθορίσει τον τύπο του μέσου που θα απαιτηθεί.

 

Πόσο wide format printing χρησιμοποιεί;

Η απάντηση στην ερώτηση αυτή θα βοηθήσει τον συνεργάτη να εκτιμήσει τον όγκο των απαιτούμενων εκτυπώσεων, την επιθυμητή ταχύτητα και τον σκοπό των απαιτήσεων του πελάτη. Εφόσον ο όγκος των εκτυπώσεων είναι μεγάλος, η επένδυση σε κάποια συσκευή LFP θα μπορούσε να δικαιολογηθεί χωρίς προβλήματα.

 

Πόσο στοιχίζει το outsourcing;

Οι πελάτες που ξοδεύουν πολλά χρήματα σε outsourced εκτυπώσεις, μπορούν ακόμα πιο εύκολα να δικαιολογήσουν την αγορά τεχνολογίας wide format. Ο συνεργάτης δεν πρέπει να ξεχάσει να δείξει στον πελάτη πως οφείλει να συμπεριλάβει όλες τις outsourced δαπάνες για γραφικές παραστάσεις και για πάσης φύσεως εκτυπωμένα αντικείμενα, τα περισσότερα από τα οποία μπορούν να δημιουργηθούν με τους wide-format printers.

Η αγορά των εφαρμογών σήμανσης (signage) φαίνεται πως έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς LFPs εντός του 2019. Οι διαφορετικές χρήσεις του indoor και outdoor signage συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αγοράς των LFPs για εφαρμογές σήμανσης.

Σχετικά άρθρα

Η CPI εκπαιδεύει τους OKI Partners

Giorgos Athanassiadis

Ικανοποιημένοι οι πελάτες της Regate

Ο Πάρης Κορωναίος νέος γενικός διευθυντής του GRECA

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα