18.6 C
Athens
23/04/2024
Biztech

iPhone for the masses?

Η φήμη κυκλοφορεί εδώ και καιρό: η Apple θα προχωρήσει στη δημιουργία ενός iPhone mini, πιο προσιτού σε σχέση με το iPhone 5, μέσα στο 2013. Την φήμη βέβαια ακολουθούν αλλεπάλληλες διαψεύσεις από τους ανθρώπους της Apple, οι οποίοι σε κάθε ευκαιρία τονίζουν ότι δεν πρόκειται να ρίξουν την ποιότητα των προϊόντων τους για κανένα λόγο.

Πολλοί αναλυτές τονίζουν ότι “ένα iPhone δεν είναι πια αρκετό”.  Και η αλήθεια είναι ότι η αγορά των smartphones βρίθει από ανταγωνιστές. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο η Samsung λάνσαρε το 2012 στην παγκόσμια αγορά 37 smartphones, σε σύγκριση με το μόλις ένα iPhone 5 της Apple. Ωστόσο ο Φίλ Σίλερ, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Apple, τόνισε σε συνέντευξή του ότι η Apple δεν είναι σαν τις υπόλοιπες εταιρείες. Αντίθετα, πιστεύει στην ποιότητα και στο μοναδικό “user experience” που προσφέρουν τα προϊόντα της. Για το λόγο αυτό, διευκρίνισε ο Σίλερ, ενώ η Apple κατέχει περίπου το 20% της αγοράς smartphones εντούτοις καρπώνεται το 75% των συνολικών κερδών της συγκεκριμένης αγοράς.

Οι “κακές” γλώσσες πάντως επιμένουν ότι η Apple θα αναγκαστεί να αναπροσαρμόσει την στρατηγική της από ανάγκη. Συγκεκριμένα, οι αναδυόμενες αγορές, με πρώτες την Κίνα και την Ινδία, διαθέτουν κυριολεκτικά δισεκατομμύρια δυνητικούς καταναλωτές οι οποίοι όμως θα δυσκολευτούν εξαιρετικά να πληρώσουν το αντίτιμο για την απόκτηση ενός iPhone 5 τώρα ή ενός iPhone 6 αργότερα. Σε κάθε περίπτωση όλοι εξηγούν ότι σε μια εταιρεία της οποίας η μυστικοπάθεια μπορεί να συγκριθεί μόνο με εκείνη της CIA ή της Mossad, η πιθανή ύπαρξη του iPhone mini θα επιβεβαιωθεί μόλις ο Τιμ Κουκ ανέβει στη σκηνή για να το παρουσιάσει. Oύτε ώρα νωρίτερα.  

Σχετικά άρθρα

Υλοποίηση έργου από την Assertive με λύσεις SAP

Kitriniaris

Satya Nadella: Ο 3ος CEO της Microsoft

ntiliakos

Σεμινάριο της Professional Services προς τους συνεργάτες της

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα