22.3 C
Athens
18/04/2024
Biztech

Intersys: Η Brother, leader και στην ελληνική αγορά

Η Intersys έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία multivendor MSP provider, μέσω και της συνεργασίας της με τη Brother. Τα αποτελέσματα του πρώτου χρόνου είναι εντυπωσιακά και αποτυπώνουν την προοπτική της στρατηγικής αυτής. Για τη συγκεκριμένη συνεργασία, τους στόχους και το ρόλο του καναλιού των συνεργατών μιλήσαμε με τον Χαράλαμπο Καραΐσκο.

 


 

Ο ανταγωνισμός τόσο στο κομμάτι του printing, όσο και σε αυτό του MPS είναι σκληρός για μια εταιρεία που θέλει να είναι καινοτόμα και παράλληλα να παραμένει στην κορυφή. Ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Η Brother είναι εδραιωμένη ως leader στην ευρωπαϊκή αγορά του A4 και του Business Inkjet. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραΐσκος, η αγορά της Ελλάδας διαχρονικά καθυστερεί να αφομοιώσει τις αλλαγές σε σχέση με την παγκόσμια αγορά, κάτι που στην περίπτωση της Brother ενισχύθηκε τα τελευταία χρόνια, λόγω της απουσίας του Brand από την αγορά για αρκετά χρόνια.

«Η Intersys αναλαμβάνοντας την επίσημη αντιπροσώπευση και διανομή όλης της εκτυπωτικής σειράς αλλά και των υπόλοιπων προϊόντων, έβαλε στοίχημα να κάνει τη Brother leader στην ελληνική αγορά. Παράλληλα με τη διεύρυνση του portfolio, αποφάσισε να διευρύνει και το δίκτυο διανομής με συνεργάτες, που προέρχονται από το παραδοσιακό IT κανάλι, με στόχο η μάρκα να αποκτήσει το μερίδιο που της αναλογεί, αντίστοιχο αυτού των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών».

 

Ο κ. Καραϊσκος επεσήμανε ότι το πλάνο της Intersys για να κάνει την Brother, leader και στην ελληνική αγορά είναι το τρίπτυχο «Αφοσίωση – Αξιοπιστία – Ποιότητα/Λύσεις», το οποίο ξεκινά από το κανάλι των συνεργατών, περνά από τις υπηρεσίες της Intersys και καταλήγει στις ίδιες τις κορυφαίες και service-less λύσεις της Brother. Ας τα δούμε πιο αναλυτικά.

Χαράλαμπος Καραΐσκος, Product Manager Business, Imaging & Professional Print στην Intersys

 

Αφοσίωση: Ο ρόλος των συνεργατών

Η στήριξη του δικτύου διανομής αποτελεί για την Intersys στρατηγική επιλογή. Στους συνεργάτες της, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της εταιρείας, προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, κυρίως στο ΟΑ κανάλι. Με την προσθήκη της Brother, η Intersys γίνεται ακόμα πιο εξωστρεφής, διευρύνει την γκάμα των προϊόντων που προσφέρει και απευθύνεται σε όλη την αγορά με λύσεις υψηλών προδιαγραφών. Μετά τον πρώτο χρόνο και τις διορθώσεις στις όποιες αδυναμίες παρουσιάστηκαν, ο ρόλος των συνεργατών αναβαθμίζεται διαχωρίζοντας το retail από το παραδοσιακό κανάλι. Για το 2020, η εταιρεία προγραμματίζει τη δημιουργία του Brother Loyalty Program, το οποίο θα απορροφήσει το P-toners Partners Program, με στόχο να διευρυνθούν τα οφέλη των συνεργατών πέραν της πρόσβασης στα Contractual αναλώσιμα και σε γενικότερες πολιτικές όπως: Certification (sales – technical), Target Based Rebate, Joint business plan, Online / Offline training, Access to sales & marketing tools

 

Αξιοπιστία – Service

Το εταιρικό σήμα της Brother “at your side” αποτυπώνει την ιαπωνική κουλτούρα και την αξιοπιστία των προϊόντων της. Παρότι η αξιοπιστία επιβεβαιώνεται καθημερινά, και οι κλήσεις στο service είναι μηδαμινές, η Intersys έχει ήδη οργανώσει ανεξάρτητη δομή για το service των συσκευών.

Με την εμπειρία της αλλά και μέσω της θυγατρικής εταιρείας Intersys Action Service Provider, είναι σε θέση να προσφέρει 3ετή εγγύηση στα προϊόντα Brother, μεγάλης διάρκειας DOA policy και επιπλέον εξειδικευμένο βλαβοληπτικό call center.  Πρωτοπορώντας για άλλη μια φορά, η Intersys έχει ήδη υπογράψει Service Agreements με πολλούς συνεργάτες ανά την Ελλάδα, οι οποίοι διαθέτουν πλέον την ιδιότητα του Brother Service Agent.

 

Ποιότητα – Λύσεις

«Η απαράμιλλη ποιότητα της Brother μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε serviceless προϊόντα, βασισμένα στην ιαπωνική ποιοτική φιλοσοφία.  Δεν είναι τυχαίο ότι η εκτυπωτική σειρά της Brother τα τελευταία 11 χρόνια κερδίζει βραβεία προτίμησης αναγνωστών και βραβεύεται σε test αξιοπιστίας».

Έτσι, βασικός στόχος της Brother είναι να διαθέτει στους πελάτες της υπηρεσίες χαμηλότερου κόστους και αποτελεσματικότερης δημιουργίας και διαχείρισης εγγράφων, κάτι που επιτυγχάνεται μέσω των εκτυπωτών πολλαπλών λειτουργιών (MFPs), οι οποίοι εκτυπώνουν, σαρώνουν και αντιγράφουν.

Η διαχείρισή τους γίνεται μέσω της πύλης Brother BRAdmin Pro 4. Οι δυνατότητες του BRAdmin καλύπτουν πάνω από το 70% των καθημερινών  αναγκών των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων, παρέχοντας στοιχεία για τις μετρήσεις σελίδων, πληροφορίες σειριακού αριθμού, επιτρέποντας την αλλαγή του χαρτιού ή παρέχοντας reports κ.λπ για πιο εξειδικευμένες λύσεις όλα τα προϊόντα της Brother συνεργάζονται με όλες τις 3rd party λύσεις συστημάτων διαχείρισης που κυκλοφορούν στην αγορά.

 

Κάθετες αγορές

Το portfolio της Brother δεν περιορίζεται όμως μόνο στις εκτυπωτικές λύσεις. Η εταιρεία προσφέρει επίσης:

•  Πλήρη σειρά σαρωτών εγγράφων A4 για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, με χαρακτηριστικά συγκρίσιμα με αυτά των περισσότερων συστημάτων διαχείρισης εγγράφων και λύσεων ERP.

•  Ευρεία γκάμα λύσεων επισήμανσης, κατάλληλων για πολλούς και διαφορετικούς τύπους εφαρμογών, Healthcare, Retail Back Office και Engineering.

•  Συσκευές σήμανσης PTE ηλεκτρολόγων, που βοηθούν στην ηλεκτρική συμμόρφωση. Η σήμανση των γραφείων είναι δημοφιλής στη σειρά QL των μηχανών σήμανσης.

 

Καταλήγοντας ο κ. Καραΐσκος σημείωσε: «Η αγορά αλλάζει διαρκώς και το περιβάλλον εξελίσσεται δυναμικά. Η Intersys είναι παρούσα και πρωτοπορεί. Στόχος της είναι να προσφέρει την πιο ισχυρή εκτυπωτική πρόταση στην ελληνική αγορά τα επόμενα χρόνια, συνδυάζοντας τη δυναμική της με την ποιότητα και την γκάμα των προϊόντων Brother».

Σχετικά άρθρα

Με HPE – Aruba το πρώτο partners event της Westnet στην Κύπρο

Νέα UV Flatbed εκτυπωτικά από τη Roland DG

Giorgos Athanassiadis

3 διακρίσεις στα «BLI Summer Pick Awards 2020» για την Epson

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα