Ικανοποιητικη η ελληνικη παρουσια στo MWC

Σε αρκετά καλό επίπεδο, δεδομένων των γενικότερων συνθηκών, κινείται η παρουσία των εταιρειών από την Ελλάδα στο φετινό Mobile World Congress, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι.  Πρακτικά, τα ελληνικά “χρώματα” εκπροσωπούνται με δύο τρόπους: από τη μια υπάρχει το ενιαίο ελληνικό περίπτερο και από την άλλη ορισμένες ελληνικές εταιρείες με έντονη παρουσία έχουν κατέβει αυτόνομα με δικά τους περίπτερα.

Σημαντικός, λοιπόν, είναι ο αριθμός των επισκεπτών στο περίπτερο που έχει η χώρα μας στο Mobile World Congress. Το ελληνικό περίπτερο ο αποτελεί μία πρωτοβουλία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ), έχει δεχθεί αρκετούς επισκέπτες, ενώ οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην ελληνική αποστολή δηλώνουν ικανοποιημένες από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα.

Ξεχωριστή παρουσία έχουν επίσης αρκετές εταιρείες με έδρα την Ελλάδα ή ισχυρή παρουσία στη χώρα μας, όπως είναι οι Upstream και η InternetQ που δραστηριοποιούνται στο χώρο του mobile marketing, αλλά και η Globo που κινείται στο χώρο των λύσεων για επιχειρήσεις που βασίζονται σε φορητές συσκευές. Επίσης, με δικό της περίπτερο παρίσταται στο MWC η Intracom Telecom, η οποία  παρουσιάζει τις νέες λύσεις της στο χώρο του τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού έχοντας προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών, ενώ παρουσία με δικό τους περίπτερο έχουν εταιρείες όπως η Adaptit και η m-sensis.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.