20.8 C
Athens
27/04/2024
Biztech

Η Pierre Fabre Ηellas ξεκινά το ταξίδι της στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Pierre Fabre Ηellas διαπιστώνοντας τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη, διοργάνωσε ένα workshop με συμμετοχή εξειδικευμένων ομιλητών που παρουσίασαν τις δυνατότητες που υπάρχουν διαθέσιμες σήμερα, αλλά και πως μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να χρησιμοποιηθεί ως στρατηγικό εργαλείο και enabler από τις επιχειρήσεις, με στόχο να περιγράψουν το μέλλον με τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης όχι μόνο στο εργασιακό περιβάλλον αλλά και στην καθημερινή μας ζωή.

Το workshop υλοποιήθηκε με hybrid μοντέλο στις 21 Νοεμβρίου 2023 στην Αθήνα με την συμμετοχή top level στελεχών του oμίλου Pierre Fabre από τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια του, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από την BGM OMD, τη Google, τη Meta, καθώς και να συμμετέχουν σε ένα hands-on workshop από την Office Line, αναγνωρισμένη ηγέτιδα εταιρεία παροχής λύσεων cloud και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, σχετικά με τη χρήση Microsoft AI Tools για τη βελτίωση του καθημερινού τρόπου εργασίας και της παραγωγικότητας των εργαζομένων.

Ο Tomasz Procajlo, γενικός διευθυντής της Pierre Fabre Hellas, σχολίασε ότι: «Το κλειδί για την κατανόηση του ρόλου και της θέσης της AI στις επιχειρήσεις είναι μία φράση που αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια του workshop: Δεν ανταγωνιζόμαστε την Τεχνητή Νοημοσύνη, αλλά κάποιον που τη χρησιμοποιεί. Γι’ αυτό η απόφαση που πρέπει να ληφθεί δεν είναι εάν, αλλά πώς η ΤΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις επιχειρήσεις. Η επιλογή των εργαλείων, η διασφάλιση της ασφάλειας των δεδομένων και των διαδικασιών και η διαρκής βελτιστοποίηση της χρήση του AI, θα δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε όποιον καταφέρει να τα χρησιμοποιήσει με μεγαλύτερη επιτυχία. Σαφώς, ακόμα υπάρχουν ερωτηματικά ως προς τη χρήση του AI, αλλά κάθε εργαλείο  μπορεί να φέρει διαφορετικά αποτελέσματα ανάλογα τη χρήση του… με ένα καλέμι μπορεί να χτυπήσεις αλλά μπορεί να δημιουργήσεις και ένα έργο τέχνης».

Ο Πέτρος Λυτρίβης, γενικός διευθυντής των ψηφιακών λειτουργιών της BGM OMD δήλωσε σχετικά: «Καθώς η AI εξαπλώνεται σε όλα τα οικοσυστήματα και σε όλους τους τομείς, βλέπουμε πως ορισμένες διαδικασίες και πρακτικές που θεωρούσαμε όλα αυτά τα χρόνια δεδομένες, εξελίσσονται και μετασχηματίζονται, όχι μόνο από την ίδια την τεχνολογία, αλλά και από τη δημιουργικότητα των ανθρώπων που τη χρησιμοποιούν. Επομένως αναμένεται, η νέα εποχή της AI, να αναδιαμορφώσει το εργατικό δυναμικό δημιουργώντας νέες δεξιότητες, νέες δυνατότητες και νέες θέσεις στις διάφορες επιχειρήσεις και κλάδους. Σε αυτό το πλαίσιο, η BGM OMD στο AI workshop της Pierre Fabre, παρουσίασε  πως η εταιρεία μας έχει ήδη ξεκινήσει να αξιοποιεί τη ΤΝ στις εργασίες των Media & Creative performance και Personalisation».

«Η Tεχνητή Nοημοσύνη ανοίγει νέους ορίζοντες στον επιχειρηματικό κόσμο. Στην Office Line, επενδύουμε στρατηγικά στις νέες δυνατότητες της AI για να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση στην πλήρη δυναμική της. Προσφέρουμε λύσεις που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών, αυξάνουν την παραγωγικότητα και δημιουργούν νέες ευκαιρίες. Αποτέλεσε ιδιαίτερη χαρά και τιμή για την ομάδα μας να παρουσιάσουμε τις ΑΙ λύσεις μας στην Pierre Fabre ΝΑ Ευρώπης, έναν οργανισμό που έχει την καινοτομία στο DNA του», δήλωσε σχετικά ο κ. Παναγιώτης Κουρής, CEO της Office Line.

Σχετικά άρθρα

Έργο στην αγορά τροφίμου για τη Retail Link

Channel-Manager

Αργά αλλά σταθερά και τα notebooks ανεβαίνουν στο “τρένο” της αφής

Kitriniaris

Η Upcom προσφέρει σε όλες τις επιχειρήσεις δωρεάν μηχανισμό για κλείσιμο ραντεβού

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα