18.4 C
Athens
25/04/2024
Biztech

Η Konica Minolta ανακοίνωσε νέες υπηρεσίες απομακρυσμένης υποστήριξης

Ακολουθώντας μια πελατοκεντρική προσέγγιση, η Konica Minolta εστιάζει στις ανάγκες των χρηστών της για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, συμπεριλαμβανομένης της επίλυσης προβλημάτων και της παροχής υποστήριξης. Μέσω της νέας υπηρεσίας remote support η οποία θα παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες, ο IT specialist έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους πελάτες του να λύσουν τα προβλήματα που προκύπτουν γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας καινοτόμα εργαλεία, μεθόδους εκπαίδευσης και απομακρυσμένη υποστήριξη.

Με πολλές δεκαετίες εμπειρίας στη διαχείριση περισσότερων από 730.000 πολυλειτουργικών προϊόντων της από απόσταση μέσω του CS Remote Care, η Konica Minolta εμπλουτίζει τις απομακρυσμένες υπηρεσίες χρησιμοποιώντας το Konica Minolta Gateway, συνδέοντας με ασφάλεια τις διάφορες τεχνολογίες στο backend της Konica Minolta στα ευρωπαϊκά κέντρα δεδομένων της.

«Στην εποχή του COVID-19, η περιορισμένη φυσική επαφή καθίσταται αναγκαία για την προστασία των πελατών και των υπαλλήλων μας. Η τεχνολογία μας προσφέρει πολλές επιλογές για να παρέχουμε υπηρεσίες εξ αποστάσεως», δήλωσε ο Andre Ziemann, general manager of service & support, Konica Minolta Business Solutions Europe. «Πιστεύουμε ότι οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο θα βρουν νέους τρόπους εργασίας ακόμη και μετά την πανδημία όπου αυτή η άμεση και γρήγορη προσβασιμότητα υποστήριξης θα δείξει την πραγματική της δύναμη και είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε την επιχείρησή τους και το νέο ψηφιακό περιβάλλον εργασίας.

Μία από τις νέες μας τεχνολογίες είναι το Remote Service Platform, το οποίο επιτρέπει την ενημέρωση λογισμικών απομακρυσμένα. Τα πολυλειτουργικά προϊόντα μας συνδυάζουν πολλές δυνατότητες επικοινωνίας που εξελίσσουμε συνεχώς. Τα συνδεδεμένα συστήματα στο Remote Service platform θα λάβουν αυτές τις επιπρόσθετες λειτουργίες μέσω της επόμενης ενημέρωσης αυτόματα. Η διαχείριση υψηλών προτύπων ασφάλειας πληροφορικής είναι επίσης ένα από τα σημεία που εστιάζουμε, τα ενημερωμένα προϊόντα εξασφαλίζουν τη λήψη διορθώσεων και την προστασία δεδομένων».

Η Konica Minolta εισήγαγε πρόσφατα πολλές καινοτομίες στην αγορά που υποστηρίζουν απομακρυσμένες υπηρεσίες οποιουδήποτε είδους – από την Υποστήριξη απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας, το production printing virtual showroom και τις διαδικτυακές εκπαιδεύσεις προϊόντων μέσω της δωρεάν πλατφόρμας i-Training έως το AIRe Link που δίνει τη δυνατότητα για απομακρυσμένη υποστήριξη μέσω ήχου και βίντεο.Το AIRe Link επιτρέπει στις εταιρείες να εντοπίζουν ή να επιλύουν προβλήματα στις συσκευές εκτύπωσης, ενώ υποστηρίζονται από την Konica Minolta από απόσταση. Πάνω από 1.000 επιτόπιες επισκέψεις πελατών δεν χρειάστηκε να πραγματοποιηθούν  σε όλη την Ευρώπη κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες της εσωτερικής πιλοτικής χρήσης.

«Ανυπομονούμε να μεταφέρουμε το Konica Minolta Gateway στην υπάρχουσα πελατειακή μας βάση, καθώς και να το εφαρμόσουμε ως πρότυπο σε νέους πελάτες», καταλήγει ο Ziemann. «Η στρατηγική μας για την υποστήριξη των πελατών μας προκειμένου να είναι σε θέση να επιλύσουν οι ίδιοι ένα πρόβλημα, εστιάζοντας παράλληλα στους πελάτες μας με εξ αποστάσεως συμβουλευτική και διαδικτυακές εκπαιδεύσεις, έχει αποδειχθεί η σωστή προσέγγιση και αυτό είναι ακριβώς το επόμενο λογικό βήμα».

Σχετικά άρθρα

Το ετήσιο συνέδριο της Microsoft Ελλάς έδειξε τον δρόμο στους συνεργάτες

Channel-Manager

Logitech Scribe: Η ανάσταση του whiteboard!

Giorgos Athanassiadis

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει ένα όνομα: “HPE ROK”

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα