17.2 C
Athens
02/05/2024
Biztech

Η Eurotel Hospitality ανακοίνωσε την ανάπτυξη της νέας εφαρμογής e-Ιnvoicing

Η Eurotel Hospitality, μέλος του ομίλου εταιρειών Eurotel εταιρεία παροχής τεχνολογικών λύσεων και υπηρεσιών στο χώρο της φιλοξενίας σε Ελλάδα και Κύπρο, ανακοίνωσε την ανάπτυξη της νέας εφαρμογής e-Invoicing.

Σκοπός ανάπτυξης της νέας αυτής εφαρμογής, είναι η διασύνδεση των ήδη υπαρχόντων εφαρμογών της Eurotel: Opera, Fidelio , Symphony και Aphrodite για την έκδοση και αυθεντικοποίηση τιμολογίων και στοιχείων λιανικής πώλησης μέσω της χρήσης “Υπηρεσιών παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης” στο δίκτυο πελατών του ομίλου Eurotel.

Η εγκατάσταση της νέας εφαρμογής e-Invoicing, εξασφαλίζει την αυτοματοποιημένη αποστολή των παραστατικών στο myDATA, στη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ κατά την έκδοσή τους και στη συνέχεια την αρχειοθέτηση αυτών στο cloud. Με βάση τον τρόπο αποστολής των παραστατικών στο myDATA ο πελάτης εξασφαλίζει επιπλέον φορολογικές ελαφρύνσεις σύμφωνα με τις διατάξεις του Υπουργείου Οικονομικών.

Η πρώτη εγκατάσταση της εφαρμογής e-Invoicing ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε γνωστό resort ξενοδοχείων της περιφέρειας, ενώ οι εγκαταστάσεις συνεχίζονται και σε άλλους πελάτες ανάμεσα στους οποίους το ξενοδοχείο Amira Luxury Resort & Spa καθώς και η αλυσίδα καταστημάτων λιανικής Carpo στην Αθήνα.

«Η Eurotel Ηospitality με συνέπεια στην αποστολή της, υλοποιεί καινοτόμες λύσεις, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Μέσω ψηφιοποιημένων λύσεων και εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει το cloud, επιφυλάσσεται να ανακοινώσει σύντομα νέα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής στον τομέα της φιλοξενίας», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Eurotel Hospitality, Μανόλης Παπαδάκης.

Να σημειώσουμε ότι η Eurotel Hospitality, με κάθε εγκατάσταση της νέας εφαρμογής e-Invoicing προσφέρει δωρεάν 24ωρη υποστήριξη, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσω του τηλεφωνικού της κέντρου.

Σχετικά άρθρα

Epson WorkForce Pro WF-6590: Αξιόπιστη και οικονομική πρόταση

Giorgos Athanassiadis

Νέοι Epson laser βιντεοπροβολείς για βιωματικές εμπειρίες

Giorgos Athanassiadis

Αλλαγή ηγεσίας στο mobile business της Samsung

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα