20.6 C
Athens
28/03/2024
Biztech

HP: Υψηλότερα κέρδη με … μπόλικες απολύσεις

“Η ανάκαμψη της εταιρείας παραμένει σε καλό δρόμο”, ήταν το σύντομο σχόλιο της Meg Whitman μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για το α’ τρίμηνο, στη διάρκεια του οποίου η HP είδε σημαντική αύξηση κερδών. Μια αύξηση, όμως, η οποία θα συνοδευτεί με πολλές χιλιάδες περικοπές θέσεων εργασίας καθώς η εταιρεία θέλει να μειώσει σημαντικά τα κόστη της.

Πιο συγκεκριμένα, χθες, 22 Μαϊου 2014, η HP δημοσίευσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο του 2014 το οποίο έληξε στις 30 Απριλίου. Σύμφωνα με αυτά, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα $1,27 δις, αυξημένα κατά 18% σε ετήσια βάση, και τα έσοδα έφτασαν τα $27,3 δις, μειωμένα κατά 1%.

Ατμομηχανή της ανόδου αυτής ήταν το Personal Systems Group, δηλαδή το τμήμα των PCs και laptops, το οποίο για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο σημείωσε αύξηση πωλήσεων, αυτή τη φορά κατά 7%, στα $8,17δις. Μάλιστα ήταν οι πωλήσεις προς επιχειρηματικούς πελάτες αυτές που έσυραν τον χορό της ανόδου καθώς οι consumer αγορά παρέμεινε στο “κόκκινο”.

Όλα καλά λοιπόν; Όχι ακριβώς, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία της HP οι πωλήσεις των άλλων groups – printing, enterprise computing και enterprise services – κινήθηκαν όλες πτωτικά. Επίσης το x86 server business αναπτύχθηκε με ρυθμό μόλις 1% ενώ και οι πωλήσεις storage gear και high-end servers σημείωσαν κάμψη.

Με άλλα λόγια, ναι μεν η HP δείχνει σημάδια ανάκαμψης, η μεγάλη εικόνα όμως αποκαλύπτει ότι πρόκειται για εύθραυστη ανάπτυξη και οι κινήσεις αναδιάρθρωσης πρέπει να συνεχιστούν. Αυτή προφανώς είναι και η ερμηνεία της εταιρείας και στο πλαίσιο αυτό η HP θα προχωρήσει σε απολύσεις 11.000 έως 16.000 υπαλλήλων ώστε να γίνει “πιο ανταγωνιστική”, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη. 

Σχετικά άρθρα

Αισιόδοξοι οι Έλληνες CEOs σε ποσοστό 70% για επαναφορά στην κανονικότητα

Giorgos Athanassiadis

Τριπλή βράβευση της Space Hellas στο Cisco Partner Summit 2022

Giorgos Athanassiadis

Έρευνα Salesforce: Η παγκόσμια και η ευρωπαϊκή καταναλωτική συμπεριφορά

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα