HOL: Περισσοτεροι πελατες, λιγοτερα εσοδα

Με τη διαδικασία ενοποίησης με τη Vodafone να βρίσκεται σε εξέλιξη, η HOL ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ τριμήνου 2015, από τα οποία προκύπτει υποχώρηση πωλήσεων αλλά και αύξηση της πελατειακής βάσης τη εταιρείας.

 

Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα για το α’ τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα €49,7 εκατ. από €54,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, μειωμένα κατά 9,1%. Η μείωση στα έσοδα αποδίδεται τόσο στη μείωση του μέσου εσόδου ανά πελάτη στις υπηρεσίες λιανικής και εταιρικών πελατών, απόρροια του έντονου ανταγωνισμού τιμών που επικρατεί στην αγορά, όσο και στη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα.

 

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν στα €10,8 εκατ., από €13,4 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Συνοψίζοντας, η μεταβολή αυτή είναι συνέπεια κυρίως της πτώσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, η οποία έχει μερικώς αντισταθμιστεί από τη μείωση των λειτουργικών εξόδων.

 

Ως λογική συνέπεια των δύο παραπάνω, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας για το α’ τρίμηνο του 2015 ανήλθαν στα €2,6 εκατ. ζημία, έναντι €1,3 εκατ. ζημία το α’ τρίμηνο 2014.

 

Ωστόσο, η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του α’ τριμήνου του 2015 ανήλθε σε 561.228 πελάτες, αύξηση 6,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο και το εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς στο 27,5%. Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, η HOL στο α’ τρίμηνο του 2015 ήλθε πρώτη στις νέες συνδέσεις LLU αποσπώντας το 56%.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Related Posts