21.1 C
Athens
23/04/2024
Biztech

hellas online: Τρίμηνο ορόσημο με κέρδη και πάνω από 500.000 LLU πελάτες

Tα οικονομικά αποτελέσματα του α’ τριμήνου 2013 ανακοίνωσε η hol, τα οποία αποτελούν ορόσημο, καθώς η εταιρεία έγινε ο πρώτος εναλλακτικός πάροχος που σημειώνει κέρδη σε επίπεδο προ φόρων αποτελέσματος, όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της hellas online Αντώνης Κεραστάρης. Το γεγονός αυτό αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ειδικό βάρος αν συνυπολογίσουμε ότι η εταιρεία πέρασε σε θετικό πρόσημο σε ένα τρίμηνο που η ευρυζωνική αγορά χαρακτηρίστηκε από επιθετικές προσφορές και ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον.

Ειδικότερα, τα συνολικά έσοδα για το α’ τρίμηνο μειώθηκαν κατά 8,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και έφτασαν τα € 56,5 εκατ. από € 62,0 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012. Η μείωση στα έσοδα οφείλεται κυρίως στη μείωση των τελών τερματισμού προς κινητά αλλά και σταθερά δίκτυα, η οποία επηρεάζει τα έσοδα από υπηρεσίες χονδρικής. Ταυτόχρονα, οι συνθήκες έντονου ανταγωνισμού στην αγορά σε συνδυασμό με την οικονομική ύφεση που έχει επηρεάσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν επιφέρει μείωση στο μέσο έσοδο ανά πελάτη τόσο στις οικιακές όσο και στις εταιρικές υπηρεσίες.

Τα λειτουργικά κόστη, εξαιρουμένων των αποσβέσεων, μειώθηκαν κατά 14% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2012. Η μείωση αυτή αποδίδεται κατά 35% στην διαχείριση κόστους από την εταιρεία και το υπόλοιπο στα μειωμένα τέλη τερματισμού κινητής και σταθερής.

Η αντιστάθμιση της μείωσης των εσόδων από τη μεγαλύτερη μείωση των λειτουργικών εξόδων είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) από € 16,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι σε € 17,7 εκατ. για το α’ τρίμηνο του 2013. Παράλληλα, η μείωση του τραπεζικού δανεισμού κατά περίπου €10 εκατ. σε συνδυασμό με τη μείωση των επιτοκίων οδήγησε σε σημαντική βελτίωση του χρηματοοικονομικού της κόστους κατά € 1,3 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2013 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αποτέλεσμα των ανωτέρω, σε συνδυασμό και με τη μείωση των αποσβέσεων κατά € 2,1 εκατ. σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2012, ήταν στο α’ τρίμηνο του 2013 η hellas online να πετύχει οριακή κερδοφορία, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά από καταβολής της αγοράς των εναλλακτικών παρόχων.

Στο α’ τρίμηνο του 2013, οι λειτουργικές ταμειακές ροές διαμορφώθηκαν στα € 11,5 εκατ. έναντι € 14 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2012. Η μείωση κατά € 2,5 εκατ. οφείλεται στις αυξημένες αποπληρωμές υποχρεώσεων οι οποίες αποτυπώνονται στη μείωση των υπολοίπων προμηθευτών σε € 71,5 εκατ. από € 80,0 εκατ. στο τέλος του 2012. Ενδεικτικά να αναφερθεί ότι το υπόλοιπο των προμηθευτών στο αντίστοιχο περσινό τρίμηνο ήταν € 87,8 εκατ.

Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του α’ τριμήνου του 2013 ανήλθε σε 496.167 πελάτες, αύξηση 5,2 % σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο και πλέον έχει ξεπεράσει τους 500.000 πελάτες. Το εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς είναι 27,1%.

Παράλληλα η hellas online διαθέτοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες cloud ήδη εδώ και ένα χρόνο περίπου, έχει προσφέρει το hol cloud για επιχειρήσεις σε αρκετές εταιρείες και οργανισμούς. Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013, οι Airotel, Mercedes Benz, Huyndai Hellas, hellas sites, Newlead Shipping, ΕΡΓΟΦΙΛ, κ.α. επέλεξαν την hellas online για τη μετάβασή τους στο “σύννεφο”. Παράλληλα, το hol cloud έλαβε την 1η πιστοποίηση στην Ελλάδα για λειτουργία συστημάτων cloud κατά το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο ασφάλειας πληροφοριών ISO 27001:2005. Η hellas online θα παρέχει σύντομα και τις υπηρεσίες Disaster Recovery as a Service (DRaaS), Security as a Service (SecaaS), καθώς και Desktop as a Service (DaaS – desktop virtualization), εμπλουτίζοντας έτσι το portfolio των λύσεών της.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Στρατηγική συνεργασία Globo με Mellon Technologies

dmallas

Νέα, ευέλικτα προγράμματα hol double-play

Kitriniaris

Παγκόσμια πρεμιέρα για τα Windows 8.1

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα