19.3 C
Athens
18/04/2024
Biztech

H Samsung ενισχύει την retail παρουσία της στις ΗΠΑ

Όλο και περισσότερες εταιρείες αναζητούν ενίσχυση της φυσικής τους παρουσίας στο retail με πιο πρόσφατη τη Samsung. Οι Κορεάτες έχουν στα σκαριά μια φιλόδοξη επέκταση του δικτύου πωλήσεων στις ΗΠΑ μέσω συνεργασιών με μεγάλες αλυσίδες λιανικής. Σε πρώτη φάση ανακοινώθηκε η συνεργασία με την Best Buy, η οποία θα δημιουργήσει ειδικές ζώνες μέσα στα 1.400 καταστήματά της όπου θα πωλούνται αποκλειστικά τα προϊόντα της Samsung.

Η εταιρεία δεν επιβεβαίωσε ούτε όμως διέψευσε τις φήμες που την θέλουν να ανοίγει αποκλειστικά δικά της καταστήματα ωστόσο θεωρεί ότι μπορεί να αποσπάσει πολύ μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων από την αμερικανική αγορά αν ενδυναμώσει την retail παρουσία της. Συγκεκριμένα, τους τρεις πρώτους μήνες του 2013 η Samsung απέσπασε το 21.3% της αμερικανικής αγοράς smartphone, έναντι 38,9% της Apple.
 

Σχετικά άρθρα

Την υψηλότερη ζήτηση εργαζομένων στην Ελλάδα έχει ο κλάδος της τεχνολογίας

Giorgos Athanassiadis

Πρωτοβουλία της SAP για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας

Kitriniaris

Xeon E7 v2: Η νέα “άνοιξη” του Xeon

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα