Καινοτομια για μια καλυτερη ζωη απο την LG

Ενισχύοντας τον θεσμό του «InnoFest» που ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια, η LG πραγματοποίησε και φέτος το ετήσιο συνέδριο καινοτομίας της εταιρείας, στο οποίο παρουσιάστηκε το όραμα της LG για μία καλύτερη ζωή. Το Tech Channel Partner ήταν εκεί!

Το InnoFest της LG είναι περισσότερο μία γιορτή της τεχνολογίας και μία αποθέωση της καινοτομίας, παρά μία συνέντευξη Τύπου ή μία παρουσίαση νέων προϊόντων. Παρά το γεγονός ότι τέτοια (νέα προϊόντα) υπήρξαν εν αφθονία, το βασικό μέλημα της LG ήταν να παρουσιάσει το όραμά της για το μέλλον και να δώσει το στίγμα μίας εταιρείας που βλέπει και αντιμετωπίζει τον καταναλωτή σφαιρικά.

Και όταν λέμε σφαιρικά… το εννοούμε! Ξεκινώντας από τα κινητά και τα tablets, περνώντας στις τηλεοράσεις και από εκεί στον ήχο, και εν συνεχεία φθάνοντας σε κάθε τύπο λευκής συσκευής (από air condition μέχρι ντουλάπες αερισμού ρούχων!), η LG έχει προσθέσει την έννοια του «smart», σε κάθε της έκφανση!

‘Εξυπνα πλυντήρια, έξυπνα ψυγεία, έξυπνες ηλεκτρικές σκούπες, έξυπνα… βάλτε όποιο προϊόν θέλετε! Το κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών των έξυπνων συσκευών, είναι η συνδεσιμότητα και η καινοτομία που οδηγεί στη διευκόλυνση του καταναλωτή. Εάν όλο αυτό σάς θυμίζει την έννοια του Internet of Things, δεν κάνετε λάθος! Αυτό ακριβώς επιδιώκει και η LG (και όπως φαίνεται δεν είναι η μόνη), με τη διαφορά ότι εν αντιθέσει με άλλες εταιρείες (ανταγωνιστές και μη), η LG δεν μένει στις ανακοινώσεις ή στη φιλοσοφική προσέγγιση του πράγματος. Περνάει στο δια ταύτα, δηλαδή στην παρουσίαση πραγματικών λύσεων και πραγματικών προϊόντων. Στο InnoFest μάλιστα, είχαμε τη δυνατότητα να δούμε πολλά από τα προϊόντα που είχε επιδείξει η LG στην πρόσφατη CES, με την εταιρεία να αποδεικνύει ότι το «time to market» είναι ένα παιχνίδι που ξέρει να παίζει πολύ καλά.

Στα highlights αυτής της χρονιάς, θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβουμε τις νέες τηλεοράσεις 4Κ, οι οποίες βασίζονται στην τεχνολογία OLED και θα διατεθούν σε εκδόσεις των 55, 66 και 77 ιντσών. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί, ότι τα εν λόγω μοντέλα θα είναι διαθέσιμα και σε «συμβατική» flat μορφή αλλά και σε εκδόσεις curved, τομέας στον οποίο πρόκειται να δοθεί ιδιαίτερο βάρος και έμφαση. Επιπλέον, η εταιρεία θα χρησιμοποιεί και την τεχνολογία Quantum Dot για τη βελτίωση της εικόνας σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα.
Συνολικά, για το 2015 η LG θα έχει 15 σειρές τηλεοράσεων και 49 μοντέλα, δημιουργώντας ένα από τα πλέον δυναμικά line ups.

Παράλληλα, είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε το νέο lineup των Ultra HD TVs με τη σειρά ColorPrime να διαπρέπει σε ό,τι αφορά την ποιότητα της εικόνας.
Η έμφαση στα curved μοντέλα φάνηκε και από το ολοκαίνουργιο monitor των 34», το οποίο διαθέτει ultra wide ανάλυση της τάξεως των 3440×1440 pixels, ενώ το «παζλ» της οικιακής ψυχαγωγίας συμπληρώνονταν από τις λύσεις Music Flow σε επίπεδο ήχου (ασύρματα ηχεία και sound bars).

Φυσικά, οι οικιακές συσκευές ήταν και αυτές πλήρως αναβαθμισμένες, με ειδικές ρομποτικές έξυπνες σκούπες, ντουλάπες που ισιώνουν και «ξεμυρίζουν» τα κοστούμια μας, ψυγεία που διαθέτουν πόρτα εντός της πόρτας(!) για να μην χάνεται η ψύξη για «ψύλλου πήδημα», αναβαθμισμένα πλυντήρια με τεχνολογία TurboWash κ.α.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η εν λόγω τεχνολογία προσφέρει εξοικονόμηση ενέργειας έως 15% και κατανάλωσης νερού έως 40%, ενώ ταυτόχρονα οδηγεί και σε μειωμένους χρόνους πλύσης με βελτιωμένα αποτελέσματα.

Τέλος, σε περίπτωση που… αναρωτιέστε, στο InnoFest 2015 είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και να «παίξουμε» με το ολοκαίνουργιο curved smartphone G Flex 2, το οποίο έκανε πλέον την εμφάνισή του και στην Ευρωπαϊκή αγορά. Πρόκειται για μία άκρως εντυπωσιακή συσκευή, η οποία αν μη τι άλλο καταδεικνύει τις κατασκευαστικές δυνατότητες της εταιρείας, σε μία προσπάθεια να την τοποθετήσει στα premium brands.