22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

H Ericsson σκιαγραφεί το αύριο της τηλεόρασης, σήμερα

Πάνω από 15 δισεκατομμύρια τηλεοπτικές οθόνες παγκοσμίως μέχρι το 2020, ένα ποσοστό πάνω από το 50% της κίνησης δεδομένων σε δίκτυα κινητών επικοινωνιών προερχόμενο από περιεχόμενο video και το 35% των καταναλωτών να είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για να παρακολουθήσουν video υψηλής ευκρίνειας. Αυτό είναι το πολύπλοκο αλλά και δυνητικά προσοδοφόρο μέλλον της τηλεοπτικής εξέλιξης όπως περιεγράφηκε από την Ericsson εκδήλωση Ericsson TV Day. Η εκδήλωση διοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα στις 17 & 18 Ιουνίου και στη διάρκειά της παρουσιάστηκαν οι τελευταίες τεχνολογίες TV σε TV Broadcasters, παρόχους τηλεπικοινωνιών και άλλους ενδιαφερόμενους.

Στην εκδήλωση, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με τον τοπικό συνεργάτη Telmaco, εξειδικευμένα στην τηλεόραση στελέχη της Ericsson απο την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσίασαν το όραμα της εταιρείας για το μέλλον της τηλεόρασης και τις τελευταίες καταναλωτικές τάσεις της παγκόσμιας αγοράς τηλεόρασης όπως αυτές αποτυπώνονται στη σχετική πρόσφατη έρευνα του Ericsson Consumer Lab. Επίσης οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δουν παρουσιάσεις και επιδείξεις των καινοτόμων λύσεων και υπηρεσιών του χαρτοφυλακίου TV και συμπίεσης video της Ericsson, όπως UHDTV (Ultra High Definition TV), Multiscreen TV και HEVC (High Efficiency Video Compression).

Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις της Ericsson προβλέπεται ότι το 50% όλης της κίνησης δεδομένων σε δίκτυα κινητών επικοινωνιών θα προέρχεται από video το 2019. Καθώς η προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν για video αυξάνεται, το video επί πληρωμή μετατρέπεται ταχέως σε μελλοντικό “killer” application για τους παρόχους, οδηγώντας έτσι τις επενδύσεις σε δίκτυα και αποτελώντας κρίσιμο παράγοντα όσον αφορά την προσφορά υπηρεσιών LTE και την αύξηση της κίνησης. Σε αυτό το πλαίσιο, η δυνατότητα υψηλής συμπίεσης αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση του καταναλωτή μέσω της άριστης εμπειρίας, με τον πλέον αποδοτικό τρόπο από οικονομικής πλευράς.

Από το 2007, η Ericsson έχει κάνει οκτώ σημαντικές εξαγορές στην τεχνολογία και τις υπηρεσίες για TV, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι πρώτη στην αγορά IPTV με με μερίδιο αγοράς μεγαλύτερο από 25%, να εξυπηρετεί 18 εκατομμύρια οικιακούς συνδρομητές και να παρέχει 70 προηγμένες υπηρεσίες TV (Συμβουλευτική, Υπηρεσίες Διαχείρισης Τηλεοπτικών Μεταδόσεων, κλπ.) σε παρόχους TV ανά τον κόσμο.

Σχετικά άρθρα

LG: Σταθερή ανάπτυξη, premium προφίλ

Kitriniaris

Sony Bravia OLED A1: η οθόνη που έγινε ηχείο

Νέες λύσεις απομακρυσμένης διαχείρισης της HP για τον υβριδικό τρόπο εργασίας

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα