16.3 C
Athens
20/04/2024
Biztech

H D-Link ανακοίνωσε το νέο πρόγραμμα συνεργατών VIP+

Στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11 Ιουνίου στην Αθήνα, η D-Link Hellas, ανακοίνωσε το νέο πρόγραμμα συνεργατών Value in Partnership+ (VIP+).

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα δημιουργήθηκε προκειμένου να βοηθήσει τους συνεργάτες της D-Link να εξελιχθούν και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, να αυξήσουν την κερδοφορία τους προσφέροντας ολοκληρωμένη υποστήριξη, πολλαπλά εργαλεία πωλήσεων και μάρκετινγκ.

 

Την έναρξη της εκδήλωσης της D-Link Hellas πραγματοποίησε ο κ. Ivo Pavicic, country manager Adria & Greece, ο οποίος ανέφερε ότι το πρόγραμμα VIP+ ξεκινά δυναμικά και στην Ελληνική αγορά με στόχο να βοηθήσει τους συνεργάτες της να προσελκύσουν νέους πελάτες, δίνοντάς τους σημαντικά κίνητρα για να εξελιχθούν σε βιώσιμες, κερδοφόρες επιχειρήσεις. «Πρόκειται για μια επένδυση που αποδεικνύει τη δέσμευση της D-Link για την περαιτέρω ανάπτυξη του καναλιού συνεργατών μας», κατέληξε.

Αυτή τη στιγμή η D-Link διαθέτει πάνω από 450 εγγεγραμμένους συνεργάτες, 246 εκ των οποίων VIP+, ενώ το 65% των εσόδων προέρχονται από το κανάλι των συνεργατών.

 

Νέα προϊόντα & εργαλεία cloud

Πριν από την παρουσίαση του VIP+, είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε για όλα τα νέα προϊόντα της εταιρείας από τον business development manager της D-Link Hellas, κ. Σωκράτη Ζαχάρωφ. Ο κ. Ζαχάρωφ αναφέρθηκε στην υπεροχή της εταιρείας στα δικτυακά προϊόντα τόσο για οικιακή-επαγγελματική χρήση, όσο και για βιομηχανική. Εκτός από τα νέα προϊόντα που επεκτείνονται σε όλες τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία, ξεκινώντας από τα switches και τα access points και καταλήγοντας στις IP κάμερες, ο κ. Ζαχάρωφ αναφέρθηκε και στις λύσεις της εταιρείας για απομακρυσμένη διαχείριση. Πιο συγκεκριμένα, παρουσίασε τη συνδρομητική υπηρεσία cloud management «Nuclias», η οποία προσφέρει κεντρική διαχείριση από οποιαδήποτε συσκευή (ακόμα και mobile), χωρίς την ανάγκη για τοπικό controller, διευκολύνοντας το deployment, προσφέροντας επισκόπηση και δυνατότητα παραμετροποίησης σε οποιαδήποτε συνδεδεμένη στο δίκτυο συσκευή. Όλες οι νέες (συμβατές) δικτυακές συσκευές της D-Link θα πωλούνται με ετήσια πρόσβαση στο Nuclias, η οποία στη συνέχεια μπορεί να επεκταθεί.

 

 

Περνώντας στις IP κάμερες, ο κ. Ζαχάρωφ στάθηκε στη νέα έκδοση του mydlink app, το οποίο προσφέρει δυνατότητα cloud recording σε συμβατές συσκευές.

Επιπλέον, η D-Link επενδύει στις σύγχρονες τεχνολογίες smart home, υποστηρίζοντας τις πλατφόρμες Google Assistant, Amazon Alexa και IFTTT.

Τέλος, αναφέρθηκε στην πρόταση της εταιρείας για αδιάλειπτο Wi-Fi σε κάθε σημείο ενός κτηρίου (σπιτιού, ή γραφείου) η οποία ακούει στο όνομα Covr. Η σειρά αποτελείται από μικρές συσκευές (Covr Points) οι οποίες τοποθετούνται σε διάφορα σημεία, αξιοποιούν την τεχνολογία Multi User MIMO μηδενίζοντας ουσιαστικά τα «νεκρά» σημεία.

 

Το πρόγραμμα VIP+

Ο κ. Άρης Τσιανάκας, channel sales manager της D-Link ανέλυσε τα πλεονεκτήματα του προγράμματος VIP+ τονίζοντας ότι περιλαμβάνει και πιστοποιήσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων (όπως Switches, Wireless, IP Surveillance , κ.α), με σκοπό την περαιτέρω εξειδίκευση των συνεργατών της στα προϊόντα και τις λύσεις D-Link.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τέσσερα επίπεδα συνεργατών Registered, Bronze, Silver και Gold. Πραγματοποιώντας την εγγραφή στο πρόγραμμα, η D-Link προσφέρει στους συνεργάτες της μία σειρά από πολύτιμες υπηρεσίες υποστήριξης, όπως μεταξύ άλλων, εκπαιδευτικά και οικονομικά πλεονεκτήματα τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν ευκαιρίες ανάπτυξης, να προσθέσουν αξία στους πελάτες και να ενισχύσουν την κερδοφορία τους.

 

Όπως εξάλλου τόνισε ο κ. Τσιανάκας, στο πλαίσιο του VIP+, όλες οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις ξεκινούν ως εγγεγραμμένοι συνεργάτες στην κατηγορία Registered. Στη συνέχεια μπορούν να ανέβουν επίπεδο, επιτυγχάνοντας τους στόχους της κάθε κατηγορίας, αλλά και ολοκληρώνοντας την απαραίτητη εκπαίδευση. Τα επόμενα επίπεδα προσφέρουν στους συνεργάτες πρόσβαση σε ένα πλήρες φάσμα επιχειρηματικών εργαλείων, που εκτός από την εκπαίδευση και πιστοποίηση, περιλαμβάνει εργαλεία προϊόντων για online pre-sales, υλικό υποστήριξης πωλήσεων, κονδύλια ανάπτυξης μάρκετινγκ, τεχνική υποστήριξη με προτεραιότητα, εξειδικεύσεις τεχνολογίας, εγγραφή συμφωνιών, πρόγραμμα αγοράς demo κ.α. Επιπλέον, κάθε επίπεδο, δίνει τη δυνατότητα για άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία με τον υπεύθυνο πωλήσεων.

Παράλληλα, η D-Link δίνει τη δυνατότητα να συμπεριληφθούν οι εγγεγραμμένες στο πρόγραμμα επιχειρήσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της D-Link.

Σχετικά άρθρα

Εξοπλισμός 5 αστέρων στη Σαντορίνη από την LG

Bράβευση της Neurosoft στο Μιλάνο

Kitriniaris

H Samsung ξεκινά τη μαζική παραγωγή των DDR4

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα