18.1 C
Athens
19/03/2024
Biztech

H D-Link έρχεται κοντά στους συνεργάτες

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που πραγματοποίησε D-Link Hellas για να ανακοινώσει το νέο πρόγραμμα συνεργατών Value in Partnership+ (VIP+), είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον business development management της εταιρείας κ. Σωκράτη Ζαχάρωφ. Ο κ. Ζαχάρωφ μας ανέλυσε τόσο το νέο πρόγραμμα συνεργατών, όσο και τους στόχους της D-Link Hellas για την Ελληνική αγορά.

 


 

Τον ενθουσιασμό του κ. Ζαχάρωφ και την προσήλωση στον στόχο του να φέρει την D-Link πιο κοντά στους συνεργάτες της δεν χρειάστηκε να μας τον πει ο ίδιος. Τον διαπιστώσαμε στην εκδήλωση της D-Link Hellas. Ο κ. Ζαχάρωφ υποδέχθηκε ο ίδιος προσωπικά έναν προς έναν τους συνεργάτες που κατέφθαναν στο χώρο της εκδήλωσης, ενώ μας εκμυστηρεύτηκε ότι έχει επιδοθεί σε ένα γύρο συναντήσεων, προκειμένου να δει από κοντά και να συνομιλήσει με τους συνεργάτες της εταιρείας, να ακούσει τους προβληματισμούς τους, τα παράπονά τους και να τους υποσχεθεί ότι η D-Link θα βρίσκεται πλέον πιο κοντά τους για να τους βοηθήσει προσφέροντάς τους όλα τα εργαλεία – και φυσικά τα απαραίτητα κίνητρα – που χρειάζονται για να αναπτυχθούν και να κερδοφορίσουν.

 

Τι είναι το VIP+

Το πρόγραμμα VIP+ περιλαμβάνει τέσσερα επίπεδα συνεργατών, Registered, Bronze, Silver και Gold. Πραγματοποιώντας την εγγραφή στο πρόγραμμα, η D-Link προσφέρει στους συνεργάτες της μία σειρά από σημαντικές εμπορικές και τεχνικές υπηρεσίες υποστήριξης, όπως μεταξύ άλλων, εκπαιδευτικά και οικονομικά πλεονεκτήματα τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν ευκαιρίες ανάπτυξης, να προσθέσουν αξία στους πελάτες και να ενισχύσουν την κερδοφορία τους.

Όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση της D-Link Hellas, η εταιρεία διαθέτει πάνω από 450 εγγεγραμμένους συνεργάτες, 246 εκ των οποίων VIP+, ενώ το 65% των εσόδων προέρχονται από το κανάλι των συνεργατών. Ο κ. Ζαχάρωφ κατέστησε σαφές ότι το πρόγραμμα VIP+ δεν είναι άλλο ένα απλό loyalty πρόγραμμα, αλλά πιο πολύ μια βελτιωμένη προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης καθώς και επιβράβευσης συνεργατών που εμπιστεύονται την D-Link και την στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια μέσω της σταθερής και συνεχής προτίμησης τους στα προϊόντα της.

ΣΤο πλαίσιο του VIP+, όλες οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις ξεκινούν ως εγγεγραμμένοι συνεργάτες στην κατηγορία Registered. Στη συνέχεια μπορούν να ανέβουν επίπεδο, επιτυγχάνοντας τους στόχους της κάθε κατηγορίας, αλλά και ολοκληρώνοντας την απαραίτητη εκπαίδευση.

Χαρακτηριστικά ο κ. Ζαχάρωφ τόνισε ότι «η D-Link αφουγκράστηκε τις ανάγκες των συνεργατών της για μια πιο ευέλικτη και δυναμική τιμολογιακή πολιτική on demand και επιχειρεί να δώσει την δυνατότητα μιας πιο interactive εμπλοκής στο κανάλι. Ο κύριος στόχος αλλά και επιδίωξη μας είναι η απρόσκοπτη και βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης του καναλιού».

 

Τα κίνητρα που προσφέρει η D-Link στους συνεργάτες της είναι ένας συνδυασμός οικονομικών αλλά και ποιοτικών επιβραβεύσεων των προσπαθειών τους κατά την διαδικασία κάλυψης των ιδιαίτερων, κάθε φορά, αναγκών του τελικού χρήστη με λύσεις και προϊόντα της D-Link. «Σαν παράδειγμα θα αναφερθώ στη δυνατότητα για πρόσβαση σε ένα πλήρες φάσμα επιχειρηματικών εργαλείων, που εκτός από την εκπαίδευση και πιστοποίηση, περιλαμβάνει εργαλεία προϊόντων για on-line pre-sales, υλικό υποστήριξης πωλήσεων, κονδύλια ανάπτυξης μάρκετινγκ, τεχνική υποστήριξη με προτεραιότητα, εξειδικεύσεις τεχνολογίας, εγγραφή συμφωνιών, πρόγραμμα αγοράς demo κ.ο.κ», συνέχισε ο κ. Ζαχάρωφ, καταλήγοντας: «Καθώς μιλάμε για ένα νέο πρόγραμμα καταλαβαίνετε πως η υφιστάμενη εικόνα είναι πολύ δυναμική και συνεχώς εξελίξιμη, όμως αυτό που μπορώ να σας διαβεβαιώσω είναι πως το ενδιαφέρον των συνεργατών μας έχει αιφνιδιάσει ευχάριστα και ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς απολαμβάνουν ήδη τα πλεονεκτήματα Bronze και Silver partner».

 

 

Το πρόγραμμα Deal Registration

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το πρόγραμμα Deal Registration το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον συνεργάτη να «κλειδώσει» μια πολύ ειδική τιμή σε κάποιο προϊόν. Το πρόγραμμα εμπλέκει συνεργάτη, διανομέα και την D-Link. Σε σχετική ερώτηση, ο κ. Ζαχάρωφ μας απάντησε ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα βασίζεται στη σωστή συνεργασία και συντονισμό του δικτύου διανομής με τη D-Link αλλά και στην επικοινωνία με τους συνεργάτες. Συνεπώς μιλάμε για ένα «τρίγωνο» στο οποίο όλες οι πλευρές συνεισφέρουν σημαντικά στην διαδικασία εξυπηρέτησης του τελικού καταναλωτή το οποίο είναι άλλωστε και το ζητούμενο. Ο ρόλος του διανομέα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς σε πολλές περιπτώσεις είναι ο κύριος συνδετικός κρίκος με το κανάλι και η βοήθεια του είναι πολύτιμη συναρτήσει πάντα με τους υπόλοιπους προαναφερθέντες παράγοντες.

«Ο τρόπος εισαγωγής νέου συνεργάτη/μέλους στο πρόγραμμα μας είναι απλός και προϋποθέτει μια επίσκεψη στο επίσημο site μας στον χώρο των συνεργατών για μια αίτηση εγγραφής ή ένα αίτημα στο επίσημο διανομέα της προτίμησης του. Όλοι οι συνεργάτες έχουν το δικαίωμα εγγραφής όμως μόνο αυτοί που μας στηρίζουν έμπρακτα και πληρούν βασικές προϋποθέσεις έχουν πρόσβαση στα τρία διαβαθμισμένα επίπεδα του προγράμματος και τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από αυτά».

 

Περνώντας σε ένα άλλο θέμα, αυτό του surveillance ζητήσαμε να μάθουμε την στρατηγική της εταιρείας για να «πείσει» τον συνεργάτη και τον πελάτη να προτιμήσει μια λύση της D-Link, δεδομένου πως ο ανταγωνισμός στο συγκεκριμένο χώρο είναι πολύ μεγάλος με πολλά επώνυμα και μη brands.

Ο κ. Ζαχάρωφ ήταν κατηγορηματικός. Μας τόνισε ότι λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες τάσεις της τεχνολογίας αλλά και τον ανταγωνισμό, η D-Link είναι από τις πρώτες εταιρίες που έχει επενδύσει και συνεχίζει να επενδύει στην εξάπλωση του IoT, στο Smart Home και κατά συνέπεια στο IP Surveillance που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των παραπάνω. Οι επώνυμες, value for money, consumer λύσεις που προτείνει η D-Link σε συνδυασμό με την γνωστή ποιότητα υλικών και την προσωποκεντρική εμπορική και τεχνική υποστήριξη που παρέχει σε παγκόσμιο αλλά και τοπικό επίπεδο την καθιστούν ως ένα αδιαμφισβήτητο πρωταγωνιστή στο χώρο. «Αν παρατηρήσατε μίλησα για consumer λύσεις και όχι επαγγελματικές στις οποίες σαφώς η D-Link δραστηριοποιείται και προσπαθεί επάξια να διεκδικήσει την δική της θέση επενδύοντας στο R&D για να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό», κατέληξε.

 

Παραμένοντας στον ίδιο χώρο να πούμε ότι πρόσφατα η D-Link εισήγαγε στην αγορά την τεχνολογία 180° wide eye, μιας πανοραμικής κάμερας, ενώ σύντομα μια εξωτερικού τύπου κάμερα Wi-Fi με ενεργειακή αυτονομία θα δώσει λύση ακόμα και στις πιο απαιτητικές εγκαταστάσεις. Επιπλέον, κ. Ζαχάρωφ στάθηκε στη νέα έκδοση του mydlink app, το οποίο προσφέρει δυνατότητα cloud recording σε συμβατές συσκευές, ενώ μας ανέφερε ότι η D-Link επενδύει δυναμικά στις σύγχρονες τεχνολογίες smart home, υποστηρίζοντας τις πλατφόρμες Google Assistant, Amazon Alexa και IFTTT.

«Οι ξεχωριστές και πρωτοπόρες δωρεάν υπηρεσίες όπως ημερήσιο cloud recording πείθει και τον πιο δύσπιστο συνεργάτη και πελάτη».

 

Η D-Link αφουγκράστηκε τις ανάγκες των συνεργατών της για μια πιο ευέλικτη και δυναμική τιμολογιακή πολιτική on demand και επιχειρεί να δώσει την δυνατότητα μιας πιο interactive εμπλοκής στο κανάλι. Ο κύριος στόχος αλλά και επιδίωξη μας είναι η απρόσκοπτη και βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης του καναλιού.Σωκράτης Ζαχάροφ, business development management της D-Link Hellas

 

Δικτύωση χωρίς τυφλά σημεία & smart home

Ανάμεσα στα προϊόντα που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης της D-Link ήταν και η σειρά Covr τεχνολογίας Wi Fi Mesh. Ο κ. Ζαχάρωφ ανέφερε ότι η συγκεκριμένη πρόταση καλύπτει την ανάγκη για ένα ενιαίο οικιακό ασύρματο δίκτυο χωρίς τυφλά σημεία και με συνεχές δυνατό σήμα εκπομπής για κάθε σύγχρονη κατοικία ανεξαρτήτως μεγέθους αλλά και αρχιτεκτονικής δομής. «Αποτελεί την πιο κομψή και λειτουργική λύση αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά και απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό καθώς η μεζονέτα αλλά και οι πρωτότυπες σύγχρονες κατοικίες καλύπτουν ένα μεγάλο ποσοστό δόμησης στην ηπειρωτική αλλά και νησιωτική Ελλάδα».

Πρόκειται για μια λύση που μπορεί να επεκταθεί, καθώς o  χρήστης μπορεί να προσθέσει όσες συσκευές επιθυμεί για να επεκτείνει το δίκτυο του σε μεγαλύτερους χώρους.

 

Στη συζήτηση που είχαμε με τον κ. Ζαχάρωφ δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και ο χώρος του smart home μια τεχνολογία που από την πρώτη στιγμή επένδυσε η D-Link. Ρωτήσαμε τον κ. Ζαχάρωφ πώς έχουν πάει τα συγκεκριμένα προϊόντα στην Ελληνική αγορά και εάν πιστεύει ότι ο κόσμος έχει εξοικειωθεί με την έννοια του smart home.

«Για κάθε νέα τεχνολογία και τάση της αγοράς υπάρχει ένας χρόνος ‘επώασης’», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Οι Έλληνες τελικοί χρήστες είναι πιο απαιτητικοί από όσο πιστεύεται και είμαστε περήφανοι που έχουμε συντελέσει στη σταδιακή εξοικείωση τους με το χώρο του Smart Home. Θα πρέπει όμως να είμαστε και ειλικρινείς και να αναγνωρίσουμε πως η τοπική αγορά σχετικά πρόσφατα αρχίζει να δείχνει σημάδια ωριμότητας σε αυτό το τομέα χωρίς αυτό να σημαίνει πως υπολειπόμαστε ουσιαστικά έναντι των άλλων ευρωπαϊκών κρατών. Αν θέλουμε να προσφέρουμε την πραγματική εμπειρία του smart home στους καταναλωτές τότε οι συνέργειες με τις μεγαλύτερες παγκόσμιες διαδραστικές πλατφόρμες και τεχνολογίες όπως Google Assistant, Amazon Alexa και IFTTT είναι σίγουρα ο ενδεδειγμένος τρόπος για αυτό. Η αποδοχή του ελληνικού κοινού  όσον αφορά τα συγκεκριμένα προϊόντα και τεχνολογίες αυξάνεται μέρα με τη μέρα όμως οι εμπορικοί στόχοι είναι ακόμα πολύ ‘λογικοί’».

 

Οι στόχοι

Η συζήτηση με τον κ. Ζαχάρωφ έκλεισε με τους στόχους της D-Link Hellas σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που συνεχίζει και πλήττει τη χώρα μας. Όπως ήταν φυσικό, ο στόχος της εταιρίας δεν είναι άλλος από τη διεκδίκηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς σε τομείς που παραδοσιακά αποτελούν το core business της D-Link ταυτόχρονα με την επένδυση σε κάθετες αγορές στην Ελλάδα με νέες τεχνολογίες και προϊόντα όπως τα βιομηχανικά switch, η νέα cloud based πλατφόρμα διαχείρισης  και παρακολούθησης μεγάλων ασύρματων δικτύων Nuclias καθώς και η δωρεάν υπηρεσία IP Surveillance cloud recording. Όπως τόνισε ο κ. Ζαχάρωφ, τα παραπάνω αποτελούν για την D-Link αλλά και για εκείνον προσωπικά μονόδρομο και φυσική εξέλιξη των πραγμάτων.

 

«Το ότι η D-Link, ένας παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία δικτύωσης, δείχνει εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου σε αυτήν την ιδιαίτερη χρονική στιγμή με γεμίζει με αίσθημα ευθύνης αλλά και προσήλωσης στο κοινό όραμα που μοιράζομαι με την διοίκηση και το οποίο είναι:  η εξασφάλιση αδιαπραγμάτευτα ποιοτικής και αδιάλειπτης ενσύρματης & ασύρματης διασύνδεσης σε ένα κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται και ‘διψάει’ για επικοινωνία».

Σχετικά άρθρα

LG 27MP60G-B: Νέο monitor με προηγμένες λειτουργίες για gamers

Giorgos Athanassiadis

Τα νέα 4Κ monitors της LG ανεβάζουν τον πήχη της ποιότητας

9,2 δις ευρώ για το πρώτο ψηφιακό πρόγραμμα στην ιστορία της ΕΕ

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα