Τον εμπορικό σχεδιασμό της Viva Fresh, της μεγαλύτερης αλυσίδας λιανικών καταστημάτων στο Κόσσοβο πραγματοποίησε η Cloudbiz σε συνεργασία με την ADPS, θυγατρική εταιρεία της Inform στην Αλβανία.
Πιο συγκεκριμένα, με βάση την ανάγκη της αλυσίδας Viva Fresh για δημιουργία σταθερής σχέσης επικοινωνίας με τους πελάτες η οποία λειτουργεί στη βάση της ανταποδοτικότητας, η Cloudbiz πραγματοποίησε τον εμπορικό σχεδιασμό ενός προσωποποιούμενου και στοχευμένου προγράμματος επιβράβευσης πελατών, σύμφωνα με:
• τις διεθνείς βέλτιστες Loyalty πρακτικές
• τις απαιτήσεις και τις ιδιαιτερότητες της εταιρίας
• τα δεδομένα που συνθέτουν την ποικιλόμορφη αγορά του Κοσσόβου και τη συμπεριφορά των καταναλωτών της
Η Viva Fresh, η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων λιανικής, δραστηριοποιείται στην αγορά του Κοσσόβου από το 2003, διαθέτει 21 σημεία πώλησης, ενώ το 2014 επέτυχε τζίρο ύψους €120 εκατ., σε μία αγορά που απαριθμεί περίπου 350.000 νοικοκυριά.
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.