Η Google αναμένει να πουλήσει περισσότερες mobile διαφημίσεις το 2013 απ’ ότι όλοι οι ανταγωνιστές της μαζί, σύμφωνα με νέα έκθεση που συνέταξε η εταιρεία ερευνών eMarketer. Αν τελικά οι προβλέψεις της συγκεκριμένης έκθεσης επιβεβαιωθούν στην πράξη, θα πρόκειται για την δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η Google επιτυγχάνει κάτι τέτοιο.
Ειδικότερα, η Google θα έχει έσοδα $8,8 δις από mobile διαφημίσεις το 2013 αφού μάλιστα θα έχει πληρώσει δικαιώματα στους συνεργάτες της. Το ποσό αυτό αντικατοπτρίζει αύξηση 92% σε σύγκριση με τα έσοδα από τις mobile ads το 2012, σύμφωνα με την eMarketer.
Η διαφημιστική πίτα της mobile αγοράς θα ανέλθει στα $16 δις το 2013, κάτι που σημαίνει ότι η Google θα έχει 56% μερίδιο της συγκεκριμένης αγοράς. Στη δεύτερη θέση, αλλά πολύ μακριά από την Google, θα βρεθεί η Facebook με μερίδιο αγοράς 13%, στην τρίτη θέση η υπηρεσία Internet radio Pandora με 2,5% και στην τέταρτη θέση το Twitter με 1,95% μερίδιο αγοράς. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι η Facebook θα υπερδιπλασιάσει το ποσοστό της, καθώς το 2012 το μερίδιό της στην αγορά των mobile ads έφτανε στο 5,3%.
Ολόκληρη η έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ.