11.2 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Forthnet: Αύξηση των εσόδων λιανικής το α΄ τρίμηνο

Αύξηση των εσόδων λιανικής στο α’ τρίμηνο του 2014 για πρώτη φορά μετά από 8 τρίμηνα, κατέγραψε η Forthnet, όπως ανακοίνωσε κατά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Ωστόσο τα προσαρμοσμένα EBITDA του α’ τριμήνου ανήλθαν στα €15,97 εκατ. έναντι €17,90 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2013, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών, της αυξημένης εισροής συνδρομητών και της μείωσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, σύμφωνα με την εταιρεία.

Επίσης σημαντικό κρίνεται το γεγονός ότι τα συνολικά έσοδα ανήλθαν στα €96,8εκ., μειωμένα μεν κατά -0,7%, σε σύγκριση με α’ τρίμηνο του 2013, μια μείωση όμως η οποία βαίνει συνεχώς μειούμενη, καθώς το α’ τρίμηνο του 2013 ήταν στο -5,5%. Η τάση βελτίωσης των εσόδων είναι πιο εμφανής στα έσοδα λιανικής εξαιτίας της εμπορικής επιτυχίας του Nova 3Play.

Στο τέλος του Μαρτίου του 2014, οι συνδρομητές υπηρεσιών Nova 3Play της Forthnet, ανήλθαν στους 323,5 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 74,4%, σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2013. Οι νέοι συνδρομητές Nova 3Play ανήλθαν σε 38,2 χιλιάδες, σημειώνοντας σημαντική αύξηση συγκρινόμενοι με τους 23,2 χιλιάδες της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

Στο τέλος του α’ τριμήνου, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 15,7% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 663,5 χιλιάδες. Στο σύνολο της αγοράς LLU, το α’ τρίμηνο του 2014 προστέθηκαν 36 χιλιάδες γραμμές, εκ των οποίων οι 30,2 χιλιάδες αφορούν νέους συνδρομητές της Forthnet. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε νέους συνδρομητές LLU έφτασε το 83,9%. Τους τελευταίους 12 μήνες, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU, αυξήθηκε κατά 2,7 ποσοστιαίες μονάδες.

Στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης η βάση αυξήθηκε κατά 29,1% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 482,4 χιλιάδων συνδρομητών παρά την περιορισμένη αγοραστική δύναμη. Η απήχηση των συνδυαστικών υπηρεσιών/3play της Forthnet συνεχίστηκε και στο α’ τρίμηνο του 2014. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης. Στο τέλος Μαρτίου σημειώθηκε νέο ιστορικό υψηλό σε συνδρομητές PayTV (482 χιλιάδες).

Οι συνολικές συνδρομές στα τέλη Μαρτίου έφτασαν τις 1.145.948, σημειώνοντας, επίσης, ιστορικό υψηλό.
 

Σχετικά άρθρα

“Φρέσκο” Tech Channel Partner, τεύχος 33

Channel-Manager

Πιστοποίηση Tier III για το Data Center της Cosmote

Kitriniaris

Siemens: Εγκαταλείπει την κοινοπραξία ΝSN;

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα