16.1 C
Athens
19/04/2024
Biztech

Facebook: mobile χαρακτήρας και με τη “βούλα”

Το κομμάτι της διαφήμισης του Facebook που αναλογεί στις mobile συσκευές ανήλθε στο 1/4 των συνολικών εσόδων το τελευταίο τρίμηνο του 2012, δικαιώνοντας, προς το παρόν, τον Μάρκ Ζούκερμεπεργκ ο οποίος είχε πει ότι το Facebook είναι μια mobile εταιρεία. Συγκεκριμένα, τα έσοδα από το mobile κομμάτι της εταιρείας άγγιξαν το 23% των διαφημιστικών εσόδων του Facebook στο τέταρτο τρίμηνο του 2012, από το 14% που ήταν το ακριβώς προηγούμενο τρίμηνο. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει πως το Facebook βρίσκεται σε φάση εδραίωσης της παρουσίας του στην mobile αγορά, θέμα που μέχρι πριν λίγο καιρό προκαλούσε δυσπιστία στους επενδυτές.

Τα συνολικά έσοδα του τέταρτου τριμήνου έφτασαν τα 1,585 δις δολάρια, αυξημένα κατά 40% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011. Από αυτά, τα 1,38 δις δολάρια, δηλαδή το 84% των συνολικών εσόδων, προήλθαν από διαφημίσεις. Ωστόσο τα καθαρά έσοδα έπεσαν στα 64 εκατ. δολάρια από τα 302 εκατ. δολάρια που ήταν το ίδιο διάστημα του 2011, εξαιτίας των αυξημένου κόστους και δαπανών, που έφτασαν το 1 δις δολάρια, αυξημένες κατά 82% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του περασμένου έτους.

Σχετικά άρθρα

H Mednet αναβαθμίζεται σε platinum συνεργάτης της Oracle

Kitriniaris

Τηλεργασία ή επιστροφή στο γραφείο; Έρευνα της Xerox αποκαλύπτει

Giorgos Athanassiadis

Η Cosmos επίσημος συνεργάτης της VeloCloud

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα