22.7 C
Athens
08/05/2024
Biztech

Facebook: με το βλέμμα στη διαφημιστική πίτα

Με μια λιτή ανακοίνωση και χωρίς να αποκαλύψει λεπτομέρειες, η Facebook ανακοίνωσε ότι απέκτησε το Atlas Advertiser Suite της Microsoft, μια πλατφόρμα ανάλυσης διαφημίσεων, σε μια κίνηση που ερμηνεύεται ως προσπάθεια τόνωσης των διαφημιστικών εσόδων για την εταιρεία. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της καλύτερης πληροφόρησης που θα παρέχει πλέον το Facebook προς τους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους, τόσο για τις καμπάνιες που τρέχουν σε  desktops όσο και για εκείνες που προορίζονται για mobile συσκευές.

Οι όροι της συμφωνίας ανάμεσα σε Microsoft και Facebook δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο η κίνηση αυτή ήρθε σαν απάντηση στην αυξανόμενη πίεση προς τη Facebook για περισσότερα διαφημιστικά εσόδα.

Μέχρι σήμερα οι διαφημιστικές εταιρείες αλλά και οι διαφημιζόμενοι έμεναν εν πολλοίς στο σκοτάδι όσον αφορά τα αποτελέσματα των προωθητικών ενεργειών τους. Τα εργαλεία που διαθέτει το Atlas θα λύσουν αυτό το πρόβλημα, όπως ισχυρίζεται η Facebook, με άμεσο αποτέλεσμα το κοινωνικό δίκτυο να γίνει πιο ανταγωνιστικό στην προσέλκυση νέων διαφημίσεων.

Σχετικά άρθρα

Public Insights: H νέα υπηρεσία του Public Group για brands και προμηθευτές

Giorgos Athanassiadis

Το 2015 οι πληρωμές μέσω smartrphones στην Ελλάδα

Kitriniaris

Η Vodafone υλοποιεί το μεγαλύτερο έργο IoT mobile asset tracking στην Ελλάδα

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα