13.1 C
Athens
19/03/2024
Biztech

Εξυπηρέτηση πελατών για βράβευση από τη hol

H hellas online, διακρίθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, με το βραβείο «Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών». Ο θεσμός πραγματοποιήθηκε για 3η  φορά στη χώρα μας με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), και με την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών. Στη φετινή διοργάνωση  υποβλήθηκαν περισσότερες από 140 υποψηφιότητες σε δέκα διαφορετικές κατηγορίες που καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών από εταιρίες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που εξυπηρετούν πελάτες, ανεξαρτήτου κλάδου και μεγέθους. Ο κ. Γιάννης Μπούζιος, Customer Care Manager της hellas online, παραλαμβάνοντας το βραβείο ανέφερε: «Στην hellas online εστιάζουμε στρατηγικά στην εκπαίδευση για να απελευθερώσουμε το πλήρες δυναμικό των ανθρώπων μας ώστε να γίνουν καλύτεροι, πιο δημιουργικοί, πιο αποτελεσματικοί, πιο πελατοκεντρικοί. Η ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων έρχεται μέσα από το μοντέλο εκπαίδευσης που υλοποιούμε, με την υποστήριξη εξωτερικών  συνεργατών, και κάνουμε πράξη τη στρατηγική της εταιρείας να παραμένουμε ανταγωνιστικοί και ευέλικτοι σε μια υψηλών απαιτήσεων αγορά που δοκιμάζεται και από τις οικονομικές συνθήκες της χώρας μας.»

Σχετικά άρθρα

CPI: Νέα εφαρμογή smart print από την ΟΚΙ

Channel-Manager

Μόνο οι μισές από τις μεγάλες εταιρείες έχουν ισχυρή mobile στρατηγική

Kitriniaris

Το You.gr υποστηρίζει την πρωτοβουλία “Recycle IT with a click”

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα