19.6 C
Athens
16/04/2024
Biztech

Έτοιμη για το eCall η Cosmote

Έτοιμη να υποστηρίξει τη δυνατότητα αυτόματης κλήσης (eCall) στον πανευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης, 112, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος είναι η Cosmote, πρώτη στην Ελλάδα και ανάμεσα στους πρώτους παρόχους στην Ευρώπη. Την υποχρεωτική εφαρμογή της κλήσης έκτακτης ανάγκης στα αυτοκίνητα αποφάσισε πριν από λίγες ημέρες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Βάσει της σχετικής νομοθετικής ρύθμισης, κάθε νέο αυτοκίνητο που θα κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους από τον Οκτώβριο του 2015 θα πρέπει να υποστηρίζει τη δυνατότητα αυτόματης κλήσης στο 112.

Μέσω του συστήματος eCall, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος θα ενεργοποιείται κλήση, είτε αυτόματα από αισθητήρα του οχήματος, είτε χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού. Η κλήση αυτή θα αναγνωρίζεται από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας σαν κλήση έκτακτης ανάγκης 112, θα εμπλουτίζεται με πληροφορίες για τη θέση του καλούντος και θα δρομολογείται στο κέντρο εξυπηρέτησης κλήσεων έκτακτης ανάγκης PSAP (Public Safety Answering Point). Μειώνοντας δραστικά τους χρόνους ενημέρωσης και επέμβασης των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, το eCall αναμένεται να μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών, αλλά και να σώσει ανθρώπινες ζωές.

Ήδη από το 2011, η Cosmote συμμετείχε στο πιλοτικό έργο eΚΛΗΣΗ, το οποίο προετοίμασε το έδαφος σε εθνικό επίπεδο ενόψει της υποχρεωτικής εφαρμογής του eCall. Το έργο eΚΛΗΣΗ ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2012, με επίδειξη του συστήματος eCall σε πραγματικές συνθήκες. 

Σχετικά άρθρα

Αυξημένη εμφανίζεται η αγορά των servers

Δυναμική επέκταση της Epsilon SingularLogic στην εφοδιαστική αλυσίδα

Giorgos Athanassiadis

Cisco: Έξυπνες υπηρεσίες, υπηρεσίες και… υπηρεσίες

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα