Εργο Contact Center απο την Data Communication

Την υλοποίηση του κέντρου επικοινωνίας “Contact Center” της Interasco Α.Ε.Γ.Α., με στόχο την κάλυψη των αναγκών του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών έφερε εις πέρας η Data Communication, ένα έργο που βασίστηκε στη λύση Microsoft Dynamics CRM.

Με το συγκεκριμένο έργο διασφαλίστηκε η αποτελεσματικότερη διαχείριση του της επικοινωνίας που η εταιρεία έχει καθημερινά με το εκτενές πελατολόγιό της. Τα οφέλη που προέκυψαν για την Interasco ήταν η μείωση του χρόνου απόκρισης, η βελτιστοποίηση των διαδικασιών, και η αποτελεσματική και προσωποποιημένη  υποστήριξη των  συνεργατών και πελατών.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.