Την υλοποίηση του κέντρου επικοινωνίας “Contact Center” της Interasco Α.Ε.Γ.Α., με στόχο την κάλυψη των αναγκών του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών έφερε εις πέρας η Data Communication, ένα έργο που βασίστηκε στη λύση Microsoft Dynamics CRM.
Με το συγκεκριμένο έργο διασφαλίστηκε η αποτελεσματικότερη διαχείριση του της επικοινωνίας που η εταιρεία έχει καθημερινά με το εκτενές πελατολόγιό της. Τα οφέλη που προέκυψαν για την Interasco ήταν η μείωση του χρόνου απόκρισης, η βελτιστοποίηση των διαδικασιών, και η αποτελεσματική και προσωποποιημένη υποστήριξη των συνεργατών και πελατών.
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.