20.8 C
Athens
25/04/2024
Biztech

Eπιθετική στρατηγική στην αγορά τηλεοράσεων από την LG

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της IFA 2013 στο Βερολίνο, ο διευθύνων σύμβουλος της LG Home Entertainment αποκάλυψε ότι σε αρκετές αγορές της Ασίας, της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και των χωρών της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Χωρών, (CIS), η διάθεση των OLED TVs θα ξεκινήσει εντός του 2013, κάνοντας έτσι σαφή τη σημασία που δίνει η εταιρεία στη συγκεκριμένη αγορά. Επίσης, οι ULTRA HD TVs των 55 και των 65 ιντσών θα είναι διαθέσιμες από φέτος σε 50 χώρες, ενώ παράλληλα η LG θα εντείνει τις προσπάθειες για στρατηγική συνεργασία με μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς και άλλους παραγωγούς προκειμένου να επιταχυνθεί η ανάπτυξη της αγοράς περιεχομένου τεχνολογίας ULTRA HD.

“Καθώς η ζήτηση για συσκευές OLED TV και ULTRA HD TV αναμένεται να αυξηθεί ταχύτατα την επόμενη χρονιά, ο ανταγωνισμός για τα ηνία στην αγορά των τηλεοράσεων επόμενης γενιάς θα είναι πολύ σκληρός”, ανέφερε ο κ. Kwon, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος στην LG Electronics Home Entertainment.

Προκειμένου να βοηθήσει την ανάπτυξη της αγοράς των OLED TV, η LG σχεδιάζει να φέρει τις συσκευές της στα ράφια όχι μόνο των εξειδικευμένων καταστημάτων ηλεκτρονικού εξοπλισμού, αλλά και σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής που διαθέτουν δίκτυο ικανό να καλύψει το σύνολο της αγοράς μιας χώρας.

 

Σχετικά άρθρα

Διεθνής πιστοποίηση «Customers’ Friend» για τα Public

Ο Πάρης Κορωναίος νέος γενικός διευθυντής του GRECA

Channel-Manager

MPS – Ο σωστός τρόπος για business printing

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα