19.8 C
Athens
19/04/2024
Biztech

Επέλαση Samsung µε όπλο την τεχνολογία

Προβάλλοντας την µία τεχνολογία αιχµής µετά την άλλη, η Samsung έλαβε µέρος στην έκθεση ISE 2014 (επαγγελµατικά συστήµατα audio/video) δίνοντας ένα σαφές µήνυµα: Δεν θα αφήσει ούτε µία αγορά την οποία δεν θα προσπαθήσει να κατακτήσει!

Η έκθεση ISE (Integrated Systems Europe) 2014, αποτελεί την επιτοµή των επαγγελµατικών συστηµάτων audio και video, καλύπτοντας τοµείς όπως τα videowalls, το digital signage, οι video projectors, αλλά και θέµατα όπως το video conference, οι µεγάλες εγκαταστάσεις κ.λπ. Αυτή τη χρονιά η έκθεση ολοκληρώθηκε µε ακόµη ένα ρεκόρ, αφού για πρώτη φορά οι επισκέπτες ξεπέρασαν τους 50.000 (51.003 για την ακρίβεια), και οι εκθέτες τους 952! Πρόκειται για ασύλληπτα µεγέθη εάν αναλογιστεί κανείς το πόσο εξειδικευµένη είναι µία τέτοια έκθεση, ενώ η επιτυχία έχει ήδη διασφαλιστεί και για την επόµενη χρονιά, αφού από τα 36.035 τετραγωνικά µέτρα της φετινής διοργάνωσης, τo 93% (33.450 τετραγωνικά) έγιναν re-booked πριν καν κλείσει τις πύλες της η ISE 2014.

Το biztech.gr βρέθηκε µε τη Samsung στο Άµστερνταµ και στην ISE, και είχε την ευκαιρία να δει από κοντά, τόσο τα εντυπωσιακά προϊόντα της εταιρείας, όσο και τη στρατηγική της. Ας δούµε τα σηµαντικότερα στοιχεία:

Στον τοµέα του digital signage και των συναφών προϊόντων, η Samsung έχει περάσει στην “χωρίς το PC” εποχή, θεωρώντας ότι πρόκειται για µία από τις πλέον disruptive τεχνολογίες του χώρου, η οποία θα φέρει τα πάνω-κάτω στην αγορά, ξεκινώντας από εφέτος. Ουσιαστικά, πρόκειται για την τρίτη γενιά οθονών, όπου η λογική του συστήµατος βρίσκεται ενσωµατωµένη στις ίδιες τις οθόνες, αλλά χωρίς να χρησιµοποιείται κάποιο PC. Για την ακρίβεια, µιλάµε για το πρώτο τετραπύρηνο System on a Chip (SoC) στον χώρο του digital signage. Με αυτόν τον τρόπο (φανταστείτε µία λύση αντίστοιχη µε αυτήν ενός tablet), η οθόνη είναι πανίσχυρη χωρίς να έχει µεγαλύτερο όγκο, κατανάλωση ή κόστος! Παράλληλα, µπορεί να συνδεθεί µε κεντρικό σύστηµα (η Samsung παρέχει και το σχετικό “έξυπνο” software) και να απεικονίζει στοιχεία από αποµακρυσµένα αρχεία. Όλα αυτά, µπορούν να συνδεθούν µε τα εταιρικά δεδοµένα, και έτσι για παράδειγµα να εµφανίζονται προσφορές για προϊόντα που έχουν µείνει λίγα στο απόθεµα, προσωποποιηµένες πληροφορίες κ.λπ.

Παράλληλα, η Samsung έχει προχωρήσει σε όποιον συνδυασµό µπορεί να φανταστεί κανείς, µεταξύ των “παλιών” full HD συσκευών (1920×1080) και των νέων ultra HD displays (3840×2180), παρουσιάζοντας λύσεις όπως: Οθόνες UHD που µπορούν να απεικονίσουν 4 full HD σήµατα ταυτόχρονα, αλλά και clusters 4 οθονών full HD που συνδυάζονται σε ένα mini wall για την προβολή UHD περιεχοµένου µε εξαιρετικά χαµηλό κόστος.

Φυσικά, από το περίπτερο της Samsung δεν έλειψαν και διάφορες πρωτιές και εντυπωσιακές υλοποιήσεις, όπως για παράδειγµα ο multi-vision “πύργος”, ένα videowall που συνδυάζει 54 οθόνες µεγάλου format (συγκεκριµένα τις UD55D) σχηµατίζοντας µία τεράστια επιφάνεια προβολής µε δυσδιάκριτες ενώσεις µεταξύ των οθονών, αφού οι τελευταίες διαθέτουν το λεπτότερο πλαίσιο στον κόσµο, µόλις 3,5mm!

Παράλληλα, είχαµε την ευκαιρία να δούμε LFD µε ανάλυση UHD στις 110 ίντσες! Ο λόγος που κάτι τέτοιο είναι σηµαντικό, είναι το γεγονός ότι σε portrait mode, µπορεί να απεικονίσει έναν άνθρωπο σε πραγµατικές διαστάσεις! Αυτή η δυνατότητα δίνει νέες προοπτικές στο retail shopping και σε καταστήµατα µόδας, δηµιουργώντας µία µοναδική εµπειρία για τον επισκέπτη.

Κατακτώντας τον (υπόλοιπο) κόσµο
Ξεκινώντας από την τεχνολογία, περνώντας σε λύσεις µε συστήµατα back end, και φθάνοντας στα τελικά προϊόντα και τις αγορές-στόχους, η Samsung έδωσε ένα σαφές µήνυµα: Δεν υπάρχει αγορά που δεν θα “κυνηγήσει” ώστε να κατακτήσει την πρώτη θέση! Μοιάζει απίστευτο, αλλά σε µία εταιρεία που µεσουρανεί στην αγορά consumer, το τµήµα Β2Β έχει πλέον εξαιρετικά υψηλούς στόχους και αποτελεί προτεραιότητα! Αεροδρόµια, retail, super markets, ξενοδοχεία, καταστήµατα µόδας, είναι µερικές µόνο από τις αγορές στις οποίες θα στοχεύσει η εταιρεία, πάντα µέσω του δικτύου συνεργατών της.

Με δεδοµένη την τεχνολογική υπεροχή, το design και την παροιµιώδη επιµονή των Κορεατών, πολύ δύσκολα θα τολµούσε κανείς να στοιχηµατίσει εναντίον της…

Σχετικά άρθρα

Σημαντική άνοδος για τα Windows Phone στην Ευρώπη

Kitriniaris

VoWiFi και VoLTE για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Όλα τα λεφτά στο cloud

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα