Η εξειδικευμένη λύση λογισμικού Pharma της Entersoft, βασισμένη στο Entersoft Mobile Sales Force Automation & Entersoft Mobile Merchandising, δείχνει να εδραιώνει όλο και περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά, καθώς περισσότερα από 350 στελέχη πωλήσεων και ιατρικοί επισκέπτες, από 20 ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες τη χρησιμοποιούν καθημερινά, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Ειδικότερα, η κάθετη λύση Pharma της Entersoft έχει επιλεγεί από εταιρείες όπως η Κώστας Α. Παπαέλληνας, ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ., Frezyderm, GAP, Lavipharm Hellas, L’Oreal Hellas, PharmaSwiss Hellas, μεταξύ άλλων.
Η αγορά του Life Science είναι μια απαιτητική αγορά, αφού περιλαμβάνει πολλά εξειδικευμένα κανάλια πωλήσεων, φαρμακεία, φαρμακαποθήκες, Super Markets κ.ά., αλλά και πολυδιάστατες κατηγορίες προϊόντων. Η κάθετη λύση Pharma της Entersoft βελτιστοποιεί το σύνολο των πολύπλοκων αυτών διαδικασιών πώλησης από το στρατηγικό σχεδιασμό, την υλοποίηση των ενεργειών marketing και πωλήσεων στο φυσικό χώρο του πελάτη, την ενημέρωση και τις διαδραστικές παρουσιάσεις (e-detail), την παραγγελιοληψία και το merchandising (στα φαρμακεία), τις εμπορικές και πιστωτικές πολιτικές, έως την αξιολόγηση και αναφορά της ατομικής και συνολικής απόδοσης των στελεχών πωλήσεων και ιατρικής ενημέρωσης. Με αυτόν τον τρόπο, συμβάλλει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των πωλήσεων, ενισχύει τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και συντελεί στη στοχευμένη και άμεση λήψη αποφάσεων.
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.