22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Ενισχύθηκε το brand της Samsung

Στην έβδομη θέση των διεθνών brands αναρριχήθηκε για το 2014 η Samsung, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση ‘Best Global Brands’ της Interbrand, ανεβαίνοντας μία θέση σε σύγκριση με το 2013. Συγκεκριμένα, η Samsung σημείωσε $45,5 δις στην αξία του εμπορικού της σήματος (brand value) το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 15% σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Σύμφωνα με την έκθεση, η Samsung έχει διατηρήσει την πρώτη θέση στην αγορά των smartphones για δύο χρόνια, αποτέλεσμα κυρίως του λανσαρίσματος νέων smartphones στις σειρές Galaxy S και Note και συσκευών, όπως τα Samsung Gear και Samsung Gear VR που παρουσιάζουν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Στην αγορά τηλεοράσεων, η Samsung κατάφερε να επεκτείνει την θέση της για όγδοη συνεχή χρονιά, γεγονός στο οποίο βοήθησε το λανσάρισμα των κυρτών τηλεοράσεων. Η Samsung είναι, επίσης, ο ηγέτης της premium αγοράς οικιακών συσκευών με τη νέα σειρά Chef Collection.

Παράλληλα, στην αγορά μνημών, η Samsung διατήρησε την κυρίαρχη θέση της για 21 χρόνια με τη βοήθεια της τελευταίας τεχνολογίας της και των πρωτοβουλιών marketing που έχουν ως επίκεντρο τον καταναλωτή.

Θα πρέπει εδώ να υπενθυμίσουμε ότι η Samsung συμπεριλήφθηκε στην παγκόσμια λίστα των top 20 brands για πρώτη φορά το 2009 και μόλις τρία χρόνια αργότερα, το 2012, ανέβηκε στο top 10.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Θετικό το 2013 για την InternetQ

Kitriniaris

“Redefine Data Management” από την SAP

Kitriniaris

Η TeamViewer ιδρύει κέντρο R&D στα Ιωάννινα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα