EMC: Περισσοτερη “ελευθερια” και κινητρα στους resellers της ΕΜΕΑ

Με στόχο την αύξηση του μεριδίου της στο εισαγωγικό κομμάτι της αγοράς EMEA (δηλ. τις πωλήσεις προϊόντων αξίας μεταξύ $5.000 και $25.000), η EMC ανακοίνωσε ότι αλλάζει τον τρόπο συνεργασίας με τους resellers των προϊόντων της στη συγκεκριμένη περιοχή.

Πιο συγκεκριμένα, η EMC απλοποιεί τη διαδικασία υποβολής προσφοράς σε πελάτες, παρουσιάζει νέα προϊόντα  και εγκαινιάζει ένα καινοτόμο πρόγραμμα ανταμοιβής για την ενίσχυση των πωλήσεων. Έτσι, οι resellers αποκτούν μεγαλύτερη αυτονομία στο χαμηλότερο κομμάτι της αγοράς, και παράλληλα έχουν τη δυνατότητα να ωφεληθούν από ενδεχόμενη αύξηση των πωλήσεων. Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι σε πρόσφατη συνέντευξη του Biztech με τον Jon Siegal, senior director, product marketing, enterprise & midrange systems division, EMC, το στέλεχος της εταιρείας τόνισε τη σημασία που δίνει η EMC στο κομμάτι των SMBs καθώς και το γεγονός ότι τα τελευταία 4-5 χρόνια έχει εισέλθει για τα καλά στη συγκεκριμένη αγορά, σε σημείο μάλιστα ώστε σήμερα το 20% των προϊόντων της να κατευθύνονται προς SMBs.

Όσον αφορά τον νέο τρόπο συνεργασίας, η EMC επιτρέπει πλέον στους συνεργάτες της να υποβάλλουν αμέσως την πρόταση τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η προέγκριση από πλευράς της εταιρείας. Έτσι, μειώνεται ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση μιας συμφωνίας, και παράλληλα οι resellers αποκτούν μεγαλύτερο έλεγχο στην όλη διαδικασία πώλησης. Η αλλαγή αυτή είναι επωφελής τόσο για τους διανομείς (οι οποίοι θα μπορούν πλέον να κλείνουν συμφωνίες διατηρώντας ένα σταθερό περιθώριο κέρδους), όσο και για την EMC (η οποία επωφελείται από την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας πώλησης).

Το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής της EMC είναι το πρώτο που συνδέεται με πωλήσεις στην εισαγωγική κατηγορία, και παρέχει μια σειρά κίνητρα που βοηθούν τους resellers να απευθύνονται με επιτυχία στο συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς. Δύο είναι τα στοιχεία που περιλαμβάνει το συγκεκριμένο πρόγραμμα:

• Κίνητρα για τους Resellers – Μόλις ολοκληρώσουν με επιτυχία τρεις συμφωνίες πώλησης, οι resellers θα παίρνουν bonus $300 για κάθε πώληση (αναδρομικά από την πρώτη συμφωνία).

• Κίνητρα για τους Διανομείς – Μέσω μιας ειδικής φόρμας (Goal Acknowledgement Form) οι διανομείς αποκτούν συγκεκριμένους στόχους τριμήνου. Σε περίπτωση που οι πωλήσεις τους υπερβούν το στόχο αυτό, οι διανομείς θα κερδίζουν πρόσθετες εκπτώσεις (rebate) επί των συγκεκριμένων πωλήσεων.

Ο συνδυασμός των παραπάνω εκτιμάται ότι θα βοηθήσει την EMC να αυξήσει τις πωλήσεις της και παράλληλα να επιβραβεύσει τους resellers για τις επιτυχίες τους.

Το VNX5100, από την οικογένεια storage VNXe της EMC, και τα εισαγωγικά προϊόντα backup και recovery (DD160 και DD620 αντίστοιχα) περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα κινήτρων. Παράλληλα, η EMC προχωρά στην ενίσχυση της συγκεκριμένης κατηγορίας με δύο νέα προϊόντα, το DD2200 (για εφαρμογές backup & archive) και VNXe3200 (για εφαρμογές storage), τα οποία επίσης συμμετέχουν στο νέο πρόγραμμα rebate.

Οι resellers από την περιοχή της EMEA θα έχουν στη διάθεση τους ένα σημαντικό αριθμό προϊόντων DD2200 και VNXe3200 για έξι μήνες , γεγονός που θα τους επιτρέψει να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους, αλλά και να προχωρήσουν σε επίδειξη των συγκεκριμένων λύσεων στους πελάτες τους.

Στην περιοχή της EMEA υπάρχουν περίπου 4.500 resellers της EMC οι οποίοι μπορούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα, από τους οποίους οι πρώτοι 620 έχουν ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία προώθησης των συγκεκριμένων προϊόντων στην αγορά.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.