11.2 C
Athens
20/04/2024
Biztech

EMC Ελλάς: Ισχυρά αποτελέσματα με λίγους και καλούς συνεργάτες

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση συνεργατών με τίτλο “Play to Win” της EMC Ελλάς, στην οποία συμμετείχαν κορυφαία στελέχη από το δίκτυο μεταπωλητών αλλά και τους διανομείς της εταιρείας. Την εκδήλωση υποστήριξαν η Vmware αλλά και οι διανομείς της εταιρείας, Logicom και Info Quest. Φυσικά, το Tech Channel Partner ήταν εκεί, και σάς μεταφέρει τα όσα διεμήφθησαν.

 

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο στάδιο Καραϊσκάκη, σε μία κατάμεστη αίθουσα, και όπως υποσχέθηκε η επικεφαλής του τοπικού καταστήματος της EMC, Αγάθη Γαλάνη, αποτέλεσε περισσότερο μία γιορτή και μία ευκαιρία networking, περιορίζοντας τις παρουσιάσεις σε λιγότερο από 25 λεπτά συνολικά.

 

Το “Play to Win” άνοιξε η κα. Γαλάνη, με μία ιδιαιτέρως ειλικρινή και ευθεία προσέγγιση, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι η EMC “κάνει λάθη, και μαθαίνει από αυτά“, και πως (πολύ σωστά εάν η γνώμη μας μετράει σε οτιδήποτε), “Αυτό συμβαίνει με τις εταιρείες που δουλεύουν. Λάθη δεν κάνουν, αυτοί που δεν δουλεύουν!“.
Φυσικά, η κα. Γαλάνη, έπλεξε το εγκώμιο της EMC Ελλάς, λέγοντας πως το μερίδιό της έφτασε το 27% για την περίοδο 2014-2015, με ανάπτυξη που προσέγγισε το 54% (περίπου 230 accounts σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα).

 

Με αφοπλιστική ευθύτητα, η κα. Γαλάνη τόνισε πως οι συνεργάτες της εταιρείας είναι σαφώς μέρος της επιτυχίας αυτής, και πως οι τελευταίοι παραμένουν λίγοι και αφοσιωμένοι! Μάλιστα, η ίδια έχει δώσει μάχη ώστε το status quo να είναι αυτό ακριβώς, και δεν έχει υποκύψει στον πειρασμό να ανοίξει το κανάλι σε πολύ μεγαλύτερο αριθμό συνεργατών, πιστεύοντας πως οι λίγοι αλλά εξειδικευμένοι και αφοσιωμένοι συνεργάτες, είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται η εταιρεία – και σε τελική ανάλυση, τα αποτελέσματα το υποστηρίζουν.

EMC02Επιπλέον, το ρίσκο της EMC Ελλάς είναι πιο “διεσπαρμένο” σε σχέση με το παρελθόν, αφού στους top πελάτες της εταιρείας, συμμετέχουν πλέον κατά 50% εταιρείες του mid market, ενώ παλαιότερα η αγορά του enterprise είχε πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή από το υπόλοιπο 50% που έχει διατηρήσει σήμερα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι η εταιρεία απασχολεί πλέον 30 άτομα, εκ των οποίων τα 16 βρίσκονται στα services, αν και κάποιος αριθμός ανήκει σε regional θέσεις, και δεν αποτελεί στην πραγματικότητα ενεργό δυναμικό του ελληνικού καταστήματος.

 

Δεν πέρασε επίσης απαρατήρητο το γεγονός, ότι η απουσία της Dell από την εκδήλωση ήταν… εμφανής, και σε σχετικό σχόλιό της, η κα. Γαλάνη μάς επέστησε την προσοχή στο ότι “δεν βλέπουμε πουθενά Dell, και αυτό σημαίνει ότι συνεχίζουμε κανονικά μέχρι νεοτέρας”, ενδεχομένως θέλοντας να διασκεδάσει κάποιες ανησυχίες ή απορίες εκ μέρους του καναλιού ή και των πελατών, στοιχεία που σχεδόν πάντα κάνουν την εμφάνισή τους σε τόσο μεγάλες εξαγορές και συγχωνεύσεις.
Σε ένα εταιρικό video που προβλήθηκε με επίκεντρο τον Joe Tucci, το μέχρι την ολοκλήρωση της εξαγοράς απόλυτο αφεντικό της EMC, στο τέλος εμφανίστηκαν οι μεγάλες εξαγορές και spin offs της εταιρείας (όπως η Vmware και η Pivotal), με τελευταία στη σειρά των εμφανίσεων την Dell. Κάποιοι συνεργάτες δίπλα μας αστειεύτηκαν, λέγοντας ότι “θα νόμιζε κανείς πως η EMC εξαγοράζει την Dell και όχι το αντίστροφο”.

 

Σε προϊοντικό επίπεδο, η EMC παρουσίασε πολύ σύντομα, τις λύσεις της που βασίζονται σε δίσκους SSD (πιο σωστά, σε μνήμες flash), τόσο για την οικογένεια VMAX, όσο και για την DSSD (D5). Το τελευταίο ενσωματώνει array-based μνήμες flash, με τις επιδόσεις να εκτινάσσονται στα 10 εκατ. IOPS, και τη χωρητικότητα να φτάνει τα 144ΤΒ στα 5U. Θυμίζουμε ότι η DSSD είναι μία από τις τελευταίες εξαγορές της EMC (στα μέσα του 2014) και πως πρόκειται για μία startup που χρησιμοποιούσε μνήμες flash σε μορφή καρτών PCIe.
Αντίστοιχα, έχει αναβαθμιστεί το software του controller για την οικογένεια VMAX, η οποία περιλαμβάνει arrays με flash (3D TLC) και μπορεί να κλιμακωθεί μέχρι τα 8PB!
EMC03

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Σχετικά άρθρα

PLAY: Αύξηση κερδοφορίας το 2012

Kitriniaris

Vivotek FD9182-H: Νέα χωνευτή IP κάμερα για υψηλή αισθητική με μέγιστη προστασία

Giorgos Athanassiadis

Οι Έλληνες μαθαίνουν το digital marketing

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα