ELO: “Touch” εμπειρια με premium προϊοντα

Το portfolio της Elo διευρύνεται με νέα προϊόντα touch – POS, all-in-one PCs και οθόνες αφής αποτελούν τις προτάσεις της εταιρείας. Ο business development manager, Mario Maggi Perez, μίλησε στο TCP για τις νέες ευκαιρίες και προκλήσεις.

 

Για παραπάνω από 10 χρόνια, όλος ο κόσμος φαίνεται να έχει μπει στην εποχή του “touch”, κάτι που η Elo υποστηρίζει εδώ και χρόνια. Έχετε καταφέρει να κεφαλαιοποιήσετε αυτή την τάση; Έχει γίνει η δουλειά σας πιο εύκολη ή ο ανταγωνισμός συνεχίζει να είναι εξίσου σκληρός σε αυτό το χώρο;

Δεδομένου πως είμαστε οι εφευρέτες του “touch” εδώ και 40 χρόνια, καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια να διαμορφώσουμε και να αναπτύξουμε την αγορά αυτή, κάτι που τελικά απέδωσε, μιας και οι πελάτες σταδιακά έγιναν ολοένα και πιο απαιτητικοί. Ως συνέπεια, το portfolio των προϊόντων μας διευρύνθηκε για να καλύψει τις ανάγκες τους: touchscreens για χειρισμό από τους εργαζόμενους, μοντέλα για public χρήση, μεγάλες οθόνες για εντοπισμό θέσης και διαδρομών, αλλά και μικρότερες οθόνες για συναλλαγές. Μιας και διαθέτουμε premium προϊόντα και η ποιότητα της Elo είναι πια γνωστή σε όλο τον κόσμο, είμαστε πολύ πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό. Η εργασία μας, εντούτοις, επικεντρώνει λιγότερο στο να εκπαιδεύσει τον καταναλωτή και περισσότερο στο να τον συμβουλεύσει σχετικά με το σωστό τύπο touch και την ορθότερη επιλογή για τις ανάγκες του, μιας και το κάθε προϊόν είναι μοναδικό.

 

Ως business development manager, πώς προσπαθείτε να αναπτύξετε το business της Elo (στην Ελλάδα, αλλά και παγκόσμια), όσον αφορά τους συνεργάτες σας; Προωθείτε ένα μοντέλο άμεσων πωλήσεων, πωλήσεων μέσω καναλιού ή μια υβριδική προσέγγιση;

Χρησιμοποιούμε ένα επιλεγμένο δίκτυο συνεργατών, εγκεκριμένους διανομείς, κέντρα επισκευών και software developers. Οι διανομείς μας πωλούν μέσω των resellers και εμείς ποτέ δεν πωλούμε απευθείας στους τελικούς χρήστες. Ο σεβασμός στο κανάλι είναι η βάση για την ανάπτυξη καλής σχέσης. Οι κατά τόπους διανομείς βρίσκονται σε πλεονεκτικότερη θέση perezπροκειμένου να προσφέρουν το προϊόν ταχύτερα μέσω του τοπικού στοκ, να διαχειριστούν τους όρους πίστωσης και να μειώσουν τους τελικούς χρόνους παράδοσης.

 

Η Elo κατασκευάζει επίσης και all-in-one PCs. Πώς βλέπετε αυτή την αγορά μέχρι στιγμής; Για κάποιο διάστημα είχε γίνει trend, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει αποδειχθεί ξεκάθαρη ευκαιρία.

Τα all-in-one PCs έχουν σταθερή παρουσία στο retail και στο hospitality ως συστήματα ταμειακών μηχανών, μιας και οι οθόνες αφής επιταχύνουν τις συναλλαγές και μειώνουν τον κίνδυνο λάθος εισαγωγών. Τα πλεονεκτήματα της εξοικονόμησης χώρου που προσφέρει ένα all-in-one PC έχουν εκτιμηθεί ιδιαιτέρως και από άλλα segments της αγοράς: τόσο για εφαρμογές στο χώρο της υγείας όσο και σε εργοστασιακό περιβάλλον για τον έλεγχο μηχανών και αυτοματοποίηση διεργασιών. Παρατηρούμε επίσης την αυξημένη χρήση των all-in-one PCs και στη διαδραστική σήμανση (interactive signage), όπως είναι τα ράφια των καταστημάτων.

 

Ποιες κάθετες (ακόμα και niche) αγορές αναγνωρίζετε ως τη μεγαλύτερη ευκαιρία για την Elo; Ποιες είναι οι τάσεις που θα διαμορφώσουν την υιοθέτηση των συστημάτων touch σε αυτές τις αγορές;

Είμαστε πολύ δραστήριοι ως πάροχοι και σύμβουλοι για την αγορά του retail και hospitality. Και αυτό γιατί οι οθόνες αφής χρησιμοποιούνται όχι μόνο από τους εργαζόμενους αλλά ολοένα και περισσότερο από τους πελάτες. Ιδίως στο retail βοηθούμε τους πελάτες να εξοικειωθούν με το trend του omnichannel, δηλαδή την online ολοκλήρωση των retailers με τα φυσικά καταστήματα. Ως εκ τούτου, οι οθόνες αφής έχουν καταστεί ένα εργαλείο για τα καταστήματα, όπου μπορούν να ενσωματώσουν όλα τα touchpoints τα οποία έχουν συνηθίσει οι πελάτες: το endless aisle, το e-commerce, τις κριτικές προϊόντων και τις brand apps. Ειδικά στην περίπτωση της αγοράς του retail, η αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας όπως τα Near Field Communication (NFC), RFID και iBeacons (για πληρωμές χωρίς προσωπική επαφή, proximity marketing, δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών και αύξησης του loyalty) παρέχουν δυνατότητες για commercial οθόνες αφής συμβατές με τις τεχνολογίες αυτές.

 

Με βάση την εμπειρία σας, ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας στην καθημερινότητά τους;

Όπως προαναφέραμε, οι retailers έχουν καταβάλει μεγάλες προσπάθειες και επενδύσεις για τη δημιουργία μιας ελκυστικής εμπειρίας αγοράς, ενώ ταυτόχρονα παρατηρούν τα εργοδοτικά κόστη, τα logistics και τα λειτουργικά έξοδα να αυξάνονται. Οι οθόνες αφής μπορούν να βοηθήσουν αυξάνοντας την αποδοτικότητα και εξοπλίζοντας το προσωπικό με τα σωστά εργαλεία. Επιπλέον, έχουν το πλεονέκτημα πως συγκεντρώνουν consumer analytics σε πραγματικό χρόνο, μεγιστοποιώντας το ROI.

 

Υπάρχει προοπτική για κάποια νέα και συναρπαστικά προϊόντα/ λύσεις που θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας στο κοντινό μέλλον (π.χ. στους επόμενους 6 μήνες);

Τα πιο πρόσφατα POS, all-in-one PCs και οθόνες αφής είναι εφοδιασμένα με αναγνώστες NFC/ RFID, όπως είναι το Elo PayPoint σύστημα ταμειακής μηχανής, το οποίο ανταποκρίνεται στη ζήτηση για μια στιβαρή πλατφόρμα POS με στυλάτο σχεδιασμό. Η “οικογένεια” των interactive signage που ποικίλει από τις 10 στις 70 ίντσες, επεκτείνεται περαιτέρω. Τα νέα, μικρότερα μεγέθη στην κατηγορία I-Series, συμβατά με Android, έχουν αποδειχθεί πολύ επιτυχημένα και το νέο βήμα είναι να παράσχουμε Android computer modules για τα μεγαλύτερα μεγέθη, ώστε οι πελάτες μας πλέον να έχουν στη διάθεσή τους ένα μεγάλο tablet 70 ιντσών. Έχουμε ανανεώσει πλήρως τη σειρά των open-frame οθονών αφής για kiosk integration, με μια ποικιλία από μεγέθη που ξεκινούν από τις 10 και φτάνουν στις 27 ίντσες και έχουν αναβαθμιστεί με λεπτό σχεδιασμό και οικονομικά αποδοτική τεχνολογία multi-touch. Αυτές οι zero-bezel οθόνες αφής επιτρέπουν λεπτότερα και πιο ελκυστικά σχέδια kiosk, ενώ η καινοτομική τεχνολογία Elo 2GS PCAP προσφέρει ανθεκτική οθόνη με ταχύτατη ανταπόκριση αφής 10 σημείων.