Με τον εντυπωσιακό ρυθμό του 184% αυξήθηκαν οι πωλήσεις tablets στην Middle East and Africa (MEA) περιοχή το πρώτο τρίμηνο του 2013, σύμφωνα με νέα έρευνα της IDC. Συγκεκριμένα, το πρώτο τρίμηνο του 2013 πωλήθηκαν 2,25 εκατομμύρια συσκευές, αποδεικνύοντας ότι η αγορά mobile διαθέτει την ισχυρότερη δυναμική και στη συγκεκριμένη περιοχή.
Η αύξηση των πωλήσεων ήρθε κυρίως από τις απλές ταμπλέτες ωστόσο έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον καταγράφηκε και για business tablets με λειτουργικό Windows. Αξιοσημείωτη συμβολή στις πωλήσεις είχαν και τα χρηματοδοτούμενα από το κράτος εκπαιδευτικά προγράμματα (το “Fatih” στην Τουρκία, το “e-bag” στο Κατάρ και το “Smart learning” στα ΗAE) τα οποία πριμοδοτούν την απόκτηση tablets από τους μαθητές.
Όσον αφορά τα λειτουργικά, το Android κυριαρχεί και στην MEA ωστόσο υπάρχει επίσης πολύ ισχυρή ζήτηση για το iPad mini. Η IDC προβλέπει ότι το 2013 το ενδιαφέρον των καταναλωτών θα εστιαστεί κυρίως σε συσκευές μεταξύ 7 και 9 ιντσών, γεγονός που βοηθά περισσότερο τις πωλήσεις των Android συσκευών, με την μεγάλη ποικιλία και τις χαμηλότερες τιμές στην κατηγορία αυτή.
Το κανάλι της διάθεσης των συσκευών διαφέρει από χώρα σε χώρα της περιοχής. Έτσι ενώ για παράδειγμα στην Τουρκία και την Νότιο Αφρική κυριαρχούν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, στις χώρες της Αραβικής χερσονήσου οι αλυσίδες λιανικής έχουν το πάνω χέρι.
Το report της IDC είναι διαθέσιμο εδώ.