16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Digital Signage: Περνώντας στην εποχή της κερδοφορίας

Μια από τις ευκαιρίες που δημιουργείται για το κανάλι στην εποχή του IoT είναι αυτή του digital signage. Πρόκειται για μια λύση, η οποία έχει αποδείξει την αξία της, βάζοντας το… σημάδι της σε μια σειρά από αγορές, όπως των ξενοδοχείων, της διασκέδασης, της εκπαίδευσης, της υγείας και άλλων.

 

Οι μεγάλοι retailers είναι αυτοί που έχουν δείξει το δρόμο στο digital signage. Τοποθετώντας τις κατάλληλες οθόνες στα κατάλληλα σημεία και δείχνοντας το κατάλληλο περιεχόμενο, αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών τους μέσα στο κατάστημά τους, τους δίνουν νέες ιδέες που μπορούν να οδηγήσουν σε νέες αγορές, τους ενημερώνουν για τις προσφορές και πολλά ακόμα. Αυτή ακριβώς η λογική έχει μεταφερθεί και σε πολλές άλλες αγορές, οι οποίες αναγνωρίζοντας τα οφέλη της παρουσίασης που παρέχει το digital signage είναι πλέον ώριμες να προχωρήσουν στην αντίστοιχη επένδυση.

 

Μια επένδυση, η οποία πλέον έχει γίνει αρκετά πιο απλή, καθώς έχουν αρχίσει να δημιουργούνται και τα αντίστοιχα στάνταρ, κάτι που κάνει σαφώς πιο απλή τη δημιουργία μιας λύσης ακόμα και από διαφορετικά προϊόντα, αλλά κυρίως καθιστούν τη υποστήριξη των λύσεων πιο αποτελεσματική από πλευράς κόστους αλλά και γενικότερα πιο απλή από πλευράς διαχείρισης. Και οι κατασκευαστές όμως έχουν αντιληφθεί τη δυναμική της αγοράς, παρέχοντας end-to-end λύσεις που ακόμα και ένας συνεργάτης με μικρή εμπειρία στην εν λόγω αγορά μπορεί να εισέλθει και να υποστηρίξει αποτελεσματικά τους πελάτες του, έχοντας δεδομένη κερδοφορία, κυρίως από τις υπηρεσίες διαχείρισης.

 

Οι νέες αυτές εξελίξεις στο χώρο του digital signage έχουν δημιουργήσει μια πραγματικά σημαντική ευκαιρία για το κανάλι, καθώς η αγορά είναι ανοδική, κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ακόμα.

 

Άρθρο του Αλέξανδρου Φάμελου
Η ψηφιακή σήμανση εκσυγχρονίζει τον κόσμο του επιχειρείν

Η ψηφιακή σήμανση αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς και αποδοτικούς τρόπους πληροφόρησης και διαφήμισης των επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές. Οι επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και σε μεγαλύτερο βαθμό τις πλέον πρόσφατες τεχνολογίες, οι οποίες επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία και την ανάπτυξή τους.

 

Ως πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα της ψηφιακής σήμανσης, η Samsung συνδυάζει την υψηλή τεχνολογία και την καινοτομία με μία εκ βάθους κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Επιπλέον, το πλούσιο χαρτοφυλάκιο επαγγελματικών προϊόντων της, υποστηρίζεται από ένα ευρύ οικοσύστημα συνεργατών. Ως αποτέλεσμα είμαστε στην πλεονεκτική θέση να μπορούμε να βοηθήσουμε τις εταιρείες να μετατρέψουν την πρόσκληση των επαναστατικών τεχνολογιών σε ευκαιρίες.

 

Στο πλαίσιο αυτό διαθέτουμε μια πλήρη σειρά προϊόντων και λύσεων ψηφιακής σήμανσης, ιδανικές για τις SOHO και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον χώρο του λιανεμπορίου.

Τα προϊόντα αυτά προσφέρουν εκπληκτική ποιότητα εικόνας, καθώς και άπειρες δυνατότητες για εμπορική χρήση, προκειμένου ο ιδιοκτήτης μίας επιχείρησης να έχει στη διάθεσή του μία ισχυρή πλατφόρμα, που καλύπτει τις εξειδικευμένες ανάγκες του. Μέσα από μία καθηλωτική εμπειρία θέασης, οι πελάτες των επιχειρήσεων μπορούν να ψυχαγωγούνται και να ενημερώνονται με σαφήνεια και συνέπεια. Επιπλέον, με τους πανίσχυρους QUAD-CORE επεξεργαστές διασφαλίζεται η γρήγορη και, χωρίς διακοπές, αναπαραγωγή και επεξεργασία περιεχομένου.

 

Μέσω ελκυστικού περιεχομένου, οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης προσφέρουν στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να τραβήξουν την προσοχή του πελάτη, να του προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία και κατ’ επέκταση να ενισχύσουν τα έσοδά τους. Οι επαγγελματικές οθόνες Samsung SMART Signage, με την πλήρη γκάμα λύσεων για Stand Alone, Video Wall και Ultra High Definition εφαρμογές, συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

 

Πτωτική πορεία τιμών

 

Ένας πρόσθετος λόγος για τη χρήση λύσεων digital signage από ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις είναι η πτώση τιμών που έχει παρατηρηθεί στη συγκεκριμένη αγορά, καθιστώντας τις λύσεις αυτές προσιτές και σε μικρότερου μεγέθους επιχειρήσεις, οι οποίες αν και έβλεπαν τα πλεονεκτήματα της εν λόγω αγοράς δεν τολμούσαν να προχωρήσουν στην αγορά κάποιας υλοποίησης. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, η πτώση του κόστους των λύσεων έχει φτάσει στο 58% μέσα σε λιγότερο από 10 χρόνια.

 

Το προσιτό κόστος και η απλότητα αποτελούν δυο βασικά επιχειρήματα που πρέπει να χρησιμοποιήσει το κανάλι, ειδικά αν απευθύνεται σε επιχειρήσεις μικρότερου μεγέθους. Ακόμα και έτσι όμως θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι σε μια τέτοια αγορά καμία λύση δεν είναι πραγματικά φτηνή ή όσο θα ήθελαν απλή. Το Digital Signage φαντάζει σε αρκετές επιχειρήσεις ακόμα σαν μια επιπλέον πολυτέλεια. Είναι λοιπόν δική σας δουλειά να τους δείξετε ότι είναι κάτι παραπάνω από αυτό.

 

Για να φτάσετε σε αυτό το αποτέλεσμα, θα πρέπει να αναπτύξετε την αντίστοιχη στρατηγική πωλήσεων που θα εστιάζει στην εκπαίδευση, στη δυνατότητα να δώσετε απευθείας απαντήσεις στον decision maker δίνοντας έμφαση στην αξία και όχι στην τεχνολογία. Πάνω σε αυτό ακριβώς το σημείο θα μπορέσετε να “πατήσετε” και για να προωθήσετε υπηρεσίες, οι οποίες μπορεί να ξεκινούν από την παροχή περιεχομένου, την απομακρυσμένη διαχείριση και να φτάνουν μέχρι και τα analytics που σχετίζονται με τους πελάτες που σταμάτησαν και είδαν τα μηνύματα.

 

Άρθρο του Λάμπρου Τοπαλτζίκη
U-Channel: Η ολοκληρωμένη λύση στην ψηφιακή σήμανση

Το digital signage είναι μια εξειδικευμένη μορφή targeted πολυμεσικού περιεχομένου για ενημερωτικούς, εμπορικούς ή διαφημιστικούς σκοπούς. Κάθε σύστημα αποτελείται συνήθως από έναν υπολογιστή που συνδέεται με μια ψηφιακή οθόνη. Χρησιμοποιείται σε πολυκαταστήματα, χώρους διασκέδασης, σχολεία, βιβλιοθήκες, δημόσιες υπηρεσίες, κτίρια γραφείων, ιατρικές εγκαταστάσεις, ξενοδοχεία, εστιατόρια, μέσα μεταφοράς, αεροδρόμια, σταθμούς τρένων και λεωφορείων, τράπεζες, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και άλλους δημόσιους χώρους. Τα δεδομένα που προβάλλονται στην οθόνη ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο μέσω δικτύου.

 

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στη χρήση του digital signage σε σχέση με τις παραδοσιακές μη-δυναμικές μεθόδους επικοινωνίας τα οποία εν πολλοίς είναι γνωστά και έχουν αναλυθεί επαρκώς. Επίσης υπάρχουν εφαρμογές για όλες τις ανάγκες που ξεκινούν από την διαχείριση πλήθους και αναμονής πελατών και φθάνουν στην προώθηση προϊόντων και on-demand περιεχομένου. Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε τις ηλεκτρονικές φόρμες και την διασύνδεση με το νέο μεγάλο πεδίο επικοινωνίας που είναι τα social media.

Στην ώριμη πλέον αγορά του digital signage υπάρχουν διαθέσιμες αρκετές προτάσεις οθονών και λογισμικού. Υπάρχει όμως ακόμη μεγάλο κενό στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων που να συνδυάζουν την ευκολία του plug-&-play και το ζητούμενο του tailor-made. Και το κενό είναι εύλογο να υπάρχει διότι η σύνθεση μιας ολοκληρωμένης λύσης απαιτεί know-how σε πολλούς τομείς όπως το interior design, η διαφήμιση και προώθηση, τα ηλεκτρονικά, το λογισμικό, το περιεχόμενο και βεβαίως ο συντονισμός όλων αυτών και η σύνθεσή τους σε ένα πακέτο.

Αυτός είναι ο λόγος της δημιουργίας της U-Channel, να καλύψει δηλαδή αυτό το κενό προσφέροντας πραγματικά ολοκληρωμένες και ταυτόχρονα προσιτές και εφαρμόσιμες λύσεις. Έχουμε αναλύσει διεξοδικά τις διαφορετικές ανάγκες των κλάδων της αγοράς και δημιουργούμε σταθμισμένες λύσεις για κάθε έναν από αυτούς όσον αφορά την εφαρμοσιμότητα και την βιωσιμότητα της κάθε λύσης.
 

Η διαφοροποίηση της U-Channel

Στη U-Channel, έχοντας εφαρμοσμένη εμπειρία 20 ετών στο customer experience ενσωματώσαμε με μεγάλη επιτυχία τις ψηφιακές λύσεις με αιχμή το digital signage. Προσφέρουμε ένα μείγμα επιλογών από αυστηρά επιλεγμένο εξοπλισμό, υψηλών προδιαγραφών σύστημα διανομής και διαχείρισης περιεχομένου και ανταγωνιστικές υπηρεσίες.

Ρόλο κλειδί για ένα επιτυχημένο έργο παίζει η καταγραφή, η εγκατάσταση και η υποστήριξη της λύσης. Έναν ρόλο που παίζει ο τοπικός συνεργάτης μας, ο οποίος είναι τα μάτια μας αλλά και η βιτρίνα μας.

 

Παρότι αρκετοί vendors προωθούν ολοκληρωμένες λύσεις η U-Channel διαφοροποιείται επειδή προσφέρει μια επιπρόσθετη σειρά από εργαλεία εκπαίδευσης και υποστήριξης για τους τοπικούς συνεργάτες προσφέροντας ένα περιτύλιγμα ασφαλείας γύρω από το προϊόν, αναβαθμίζοντας παράλληλα τη συνολική θέση του συνεργάτη στην αγορά που απευθύνεται.

 

Το 2017 η U-Channel λανσάρει το νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα εκπαίδευσης, αξιολόγησης και επιλογής συνεργατών για να αναβαθμίσει το δίκτυό της ώστε να μπορεί να προσφέρει τις state of the art λύσεις που έχει προετοιμάσει για τα επόμενα έτη οι οποίες στηρίζονται κυρίως στην αλληλεπίδραση και το engagement του κοινού.

 

Στρατηγικές πώλησης

 

Θα πρέπει να είστε έτοιμοι να εκπαιδευτείτε. Η τεχνολογία των λύσεων digital signage εξελίσσεται συνεχώς. Υπάρχουν πελάτες που θα το αντιμετωπίσουν σαν ένα σύστημα ήχου-εικόνας. Υπάρχουν άλλοι που θα το δουν σαν λύση IT. Οι περισσότεροι δεν θα αντιληφθούν όλες τις επιλογές που υπάρχουν για την ολοκλήρωση της λύσης digital signage με άλλα συστήματα, όπως είναι τα Point of Sales, το inventory ή ακόμα-ακόμα και η ασφάλεια. Οπότε, θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να εκπαιδεύσετε τους δυνητικούς πελάτες σας και να τους εξηγήσετε όλες τις δυνατότητες που παρέχει η λύση digital signage.

 

Φροντίστε να μάθετε τον άνθρωπο που είναι υπεύθυνος για τη λήψη της απόφασης. Το Digital Signage σημαίνει διαφορετικά πράγματα για κάθε άνθρωπο. Μπορεί να κάνετε πώληση στον CEO, στον CFO, στον διευθυντή πωλήσεων ή σε κάποιον που “παίζει” και τους τρεις ρόλους. Το τμήμα IT μπορεί να συμμετάσχει στη διαδικασία, αλλά μπορεί και όχι. Θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να κάνετε μια διαφορετική παρουσίαση, ανάλογα με την ανάγκη.

 

Πάνω από όλα, θα πρέπει να είστε έτοιμοι να μιλήσετε για την αξία της λύσης και όχι για την τεχνολογία. Το digital signage δεν αφορά στα γραφικά που θα ολοκληρωθούν στην παρουσίαση, αλλά πρόκειται για μια επένδυση, η οποία στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεων, στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη και σε πολλά άλλα. Αν προσπαθήσετε να πουλήσετε τεχνολογία, το αποτέλεσμα δεν θα είναι το αναμενόμενο – αν μιλήσετε όμως για την αξία και την επίδραση της λύσης στο bottom line, οι προοπτικές σας είναι σημαντικά καλύτερες.

 

Όταν οι digital singage λύσεις αλλάζουν τον τρόπο που, κυριολεκτικά, βλέπουμε τα πράγματα

Η έλευση των τεχνολογιών του Digital Signage, επιτρέπει στην ελληνική αγορά την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων, σηματοδοτώντας την άφιξη του Advertising Signage.

Οι LG Digital Signage λύσεις αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες μπορούν να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους τόσο στους συνεργάτες τους όσο και στους πελάτες τους, ενώ απευθύνονται σε ένα μεγάλο εύρος διαφορετικών αγορών, από ξενοδοχεία και κέντρα αναψυχής μέχρι εκπαίδευση, μεταφορά και εμπορικά καταστήματα.

 

Η LG Electronics, ο παγκόσμιος ηγέτης τεχνολογίας και καινοτομίας στα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα, στην κινητή τηλεφωνία και στις οικιακές συσκευές, αλλά και στα επαγγελματικά προϊόντα, προσφέρει μια σειρά από μοναδικά προϊόντα ψηφιακής σήμανσης.

Η LG αλλάζει το τοπίο της ψηφιακής σήμανσης Η νέα επαγγελματική 86 ιντσών Ultra Stretch Digital Signage οθόνη 86BH7C/BH5C της LG αποτελεί την κατάλληλη επιλογή για επαγγελματικούς χώρους υψηλής αισθητικής. Με διαστάσεις και μεγέθη που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες των επαγγελματιών, η Ultra Stretch οθόνη κερδίζει επάξια τις καλύτερες εντυπώσεις από την πρώτη της εμφάνιση.

 

Η δυνατότητα κατασκευής τύπου πυλώνα video wall ή και ασύμμετρη διάταξη σε κάθετη, οριζόντια τοποθέτηση, την καθιστά ιδανική λύση για σημεία λιανικής πώλησης, αεροδρόμια, σταθμούς του Μετρό, χώρους τέχνης, αλλά και τράπεζες.

Εξοπλισμένη με το LG SuperSign media editor, η δημιουργία και η επεξεργασία περιεχομένου γίνεται εύκολα και γρήγορα χωρίς τη χρήση επιπλέον προγραμμάτων επεξεργασίας.

 

Η καινοτομία έχει δύο όψεις!

Η LG ανατρέπει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά digital signage με τη νέα διπλής όψεως οθόνη 55’’ LG OLED Double Sided Digital Signage, η οποία επιτρέπει την προβολή περιεχομένου και στις δύο όψεις της. Με βασικά χαρακτηριστικά την εντυπωσιακή λειτουργικότητα, την εξαιρετική ποιότητα εικόνας και τον επαναστατικό σχεδιασμό, η νέα διπλής όψεως οθόνη με 360° γωνία θέασης πολλπλών χρήσεων είναι στην πραγματικότητα ένα τεχνολογικό έργο τέχνης.

 

Οι τρεις διαφορετικοί τρόποι εγκατάστασης – ανάρτηση οροφής (ceiling suspension), στήριγμα στο τοίχο (wall mount) ή βάση δαπέδου, την τοποθετούν στο επίκεντρο των πωλήσεων για τους επαγγελματίες που δεν συμβιβάζουν την τεχνολογία αιχμής με την υπεροχή στο σχεδιασμό.

Τώρα, όλη η τεχνολογία OLED, σε μία οθόνη λεπτή σαν χαρτί Προσφέροντας μοναδική και καθηλωτική εμπειρία προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων και περιεχομένου, η νέα LG Oled Wallpaper, με πάχος μόλις 3,65 χιλιοστά τόσο λεπτό όσο το πάχος ενός φύλλου χαρτιού, συγκεντρώνει τα βλέμματα τόσο των επαγγελματιών όσο και των καταναλωτών.

 

Όλες οι λύσεις digital signage της LG διαθέτουν τεχνολογία OLED αποδίδοντας το ‘απόλυτο μαύρο’ και μια καταπληκτική αντίθεση για πιο ευκρινείς και πιο ρεαλιστικές εικόνες, θέτοντας νέα όρια στην επαγγελματική κατηγορία.

 

Τα λεφτά είναι στη διαχείριση

 

Το οικονομικό όφελος για τους συνεργάτες στο χώρο του digital signage έρχεται στη μορφή της διαχείρισης της λύσης. Τα εργαλεία που παρέχονται πλέον, κάνουν εξαιρετικά απλή την παραγωγική και διαχείριση περιεχομένου. Τα περιθώρια που έχει μια λύση digital signage είναι συνήθως μονοψήφια όσον αφορά στο κομμάτι του hardware, αλλά σε επίπεδο περιεχομένου τα όρια τα βάζει ο συνεργάτης.

 

Ειδικότερα το περιεχόμενο είναι το βασικότερο συστατικό για οποιαδήποτε λύση digital signage. Σε αυτές τις περιπτώσεις, αποτελεί μια πρώτης ευκαιρία η συνεργασία με κάποιο agency που έχει την απαραίτητη εξειδίκευση στην παροχή περιεχομένου.

 

Ένα άλλο κομμάτι υπηρεσιών που θα πρέπει να έχετε υπόψη σας είναι αυτό της απομακρυσμένης διαχείρισης και συντήρησης. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι λύσεις αυτές εγκαθίστανται σε πολλαπλά σημεία που είναι άλλωστε και τα σημεία παρουσίας του πελάτη. Οπότε η απομακρυσμένη διαχείριση αλλά και συντήρηση είναι δεδομένες. Η δυνατότητα για την απομακρυσμένη αντιμετώπιση κάποιων προβλημάτων, η διασφάλιση ότι οι οθόνες ανοίγουν και κλείνουν την κατάλληλη στιγμή για καλύτερη διαχείριση της ενέργειας, αποτελούν βασικές απαιτήσεις, τις οποίες θα μπορέστε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο.

 

Analytics

 

Οι λύσεις Digital Signage αποτελούν μια μοναδική δυνατότητα για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τους ανθρώπους που βλέπουν τα μηνύματα και μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία νέων marketing πλάνων για την προώθηση νέων προϊόντων. Οι περισσότερες λύσεις παρέχουν αυτές τις δυνατότητες που μπορούν να αποδειχθούν χρυσάφι και για εσάς αλλά και για τους πελάτες σας.

 

Άρθρο εκ μέρους της ΑΜΥ
ELO Digital Signage

Σε ένα όλο και ποιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, η αναζήτηση νέων τρόπων και μεθόδων προσέγγισης κοινού και πελατών γίνεται όλο και ποιο επιτακτική.

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια διείσδυση λύσεων Digital Signage. Η αμερικανική εταιρεία ELO προσφέρει τη δική της προσέγγιση την οποία θα παρουσιάσουμε παρακάτω.

 

H ΕLO ανέλυσε από την μία πλευρά τις ανάγκες που απαιτούνται για μια σοβαρή προσέγγιση του κοινού μέσω Digital Signature και από την άλλη, πως η λύση θα απαιτούσε από έναν system integrator σχετικά μικρή επένδυση να προσεγγίσει το θέμα.

Για το λόγο αυτό πέρα από τις διαδραστικές οθόνες αφής μεγέθους 10 έως 70“, ανέπτυξε μια πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και συσκευών. Η ενιαία αρχιτεκτονική τόσο σε hardware όσο και software από τον ίδιο κατασκευαστή διασφαλίζει την ομαλή και δίχως προβλήματα λειτουργία. Όπως προαναφέραμε, η ELO παρέχει όλη την αλυσίδα hardware (διαδραστικές οθόνες αφής από 10 – 70“ ), καθώς και το σχετικό λογισμικό (πλατφόρμα EloView) για Digital Signage, επιτρέποντας σας σε πραγματικό χρόνο τηλεχειρισμό τόσο του περιεχομένου, όσο και του εξοπλισμού. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε το περιεχόμενο και να ορίσετε πού και πότε θα θέλατε να προβληθεί.

 

Τι είναι το EloView;

Το Elo View είναι μια ασφαλή πλατφόρμα όλα-σε-ένα για απομακρυσμένη προβολή περιεχομένου και διαχείριση των συσκευών όπου κι αν βρίσκονται. Είτε πρόκειται να προωθήσετε νέο περιεχόμενο σε μια συσκευή ή απλά να αλλάξετε τη φωτεινότητα της οθόνης, το EloView σας δίνει τα μέσα να το κάνετε γρήγορα και απρόσκοπτα.

 

Το EloView παρέχει την πλατφόρμα για να επεκτείνετε το δυναμικό περιεχόμενο σας σε νέο και περισσότερο κοινό. Η εγκατάσταση είναι πολύ απλή. Νέες συσκευές θα συγχρονίζονται αυτόματα με το περιεχόμενό αμέσως μόλις συνδεθούν στο δίκτυό σας, επιλέξτε το περιεχόμενο που θέλετε να εμφανίσετε και πού θα θέλατε να εμφανιστεί και αυτό θα πραγματοποιηθεί άμεσα.

 

Λειτουργίες του EloView

 

Λειτουργία Kiosk Mode: Σε αυτήν ο πελάτης θα μπορεί να περιηγείται σε μια ιστοσελίδα που θα έχει ορίσει ο διαχειριστής του συστήματος.

 

Λειτουργία διαχείρισης περιεχομένου: Με τη βιβλιοθήκη περιεχομένου, η αλλαγή του τι θα προβληθεί είναι τόσο απλή όσο το drag-and-drop. Η ανανέωση περιεχομένου και η ασφαλής μεταφορά του σε μια οθόνη είναι πολύ εύκολη διαδικασία.

 

Λειτουργία provisioning: Μόλις συνδεθούν οι οθόνες στο ρεύμα, αναζητούν μέσω της πλατφόρμας EloView το κέντρο διαχείρισης για να λάβουν οδηγίες ρύθμισης, να φορτώσουν περιεχόμενο και να εκκινήσουν την προβολή του.

 

Λειτουργία διαχείρισης συσκευών: Μέσω του EloView έχετε απομακρυσμένο έλεγχο των συσκευών σας. Μπορείτε να δείτε τι παίζει κάθε συσκευή, να ρυθμίσετε διάφορες παραμέτρους, όπως περιεχόμενο και φωτεινότητα, να κάνετε επανεκκίνηση της συσκευής σας και όλα αυτά χωρίς να αφήσετε το γραφείο σας.

 

Πρακτικά επιλέγονται τα σημεία που θέλετε να προσεγγίσετε κοινό και τοποθετείτε τις οθόνες αφής. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι στα επιλεγμένα σημεία, να υπάρχει πρόσβαση στο Internet. Στην συνέχεια δημιουργείτε έναν λογαριασμό στην πλατφόρμα EloView και ορίζετε πόσα σημεία θα χειρίζεστε. Τόσο απλά!

Σχετικά άρθρα

LG Electronics: Τα υψηλότερα έσοδα έτους και τέταρτου τριμήνου στην ιστορία της

Giorgos Athanassiadis

Νέες εγκαταστάσεις του MyManager Εμπορικό από την Qualisys

Giorgos Athanassiadis

Νέες λύσεις από τη SingularLogic

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα