Digital Signage: Η τεχνολογια απεικονισης στο απογειο της!

Οι τεχνολογίες απεικόνισης μεγάλου μεγέθους βρίσκονται στο απόγειό τους. Μεγάλες, οθόνες εκατοντάδων ιντσών υπερ-υψηλής ανάλυσης και curved displays που συνδυάζονται για να ντύσουν σχεδόν οποιαδήποτε επιφάνεια, διαφανείς οθόνες και εξελιγμένες μηχανές προβολής δίνουν την ευκαιρία στον επαγγελματία να περάσει το μήνυμά του, να ενημερώσει πελάτες και επισκέπτες και να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του με τρόπο και ευκολία που πριν λίγα χρόνια ήταν απλά αδύνατο.

 


 

Ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα, εκθεσιακοί και δημόσιοι χώροι, γραφεία, καταστήματα, μέσα μεταφοράς, αίθουσες εκπαίδευσης κ.λπ οι χώροι που μπορούν να τοποθετηθούν συστήματα ψηφιακής σήμανσης είναι πραγματικά αμέτρητοι και τα οφέλη πολλαπλά.

Η αγορά της ψηφιακής σήμανσης, επομένως, είναι μια αγορά με τεράστια δυναμική και μεγάλες ευκαιρίες για τους συνεργάτες. H σωστή ενημέρωση για τα πλεονεκτήματα και τον τρόπο λειτουργίας και αξιοποίησης των τεχνολογιών και των λύσεων που προσφέρει η αγορά του digital signage είναι το πρώτο βήμα.

 

Η ψηφιακή σήμανση (γνωστή και ως Digital Signage) προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την παραδοσιακή διαφήμιση. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης των πελατών, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα ένα ποσοστό 83% πελατών που θα επανέλθουν, καθώς και τη δυνατότητα πρόσληψης 400% περισσότερων views από ένα στατικό μήνυμα, σύμφωνα με έρευνα του Digital Signage Today. Είναι δεδομένο πως οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο για κάτι που διαφημίζεται με τη χρήση των ψηφιακών μέσων. Επιπλέον, η έρευνα αποκάλυψε πως το 59% όσων είδαν ένα μήνυμα σε ψηφιακή μορφή δήλωσαν πρόθυμοι να μάθουν περισσότερα γι’ αυτό.

 

Τι σημαίνει λοιπόν αυτό για την επιχείρησή; Η ψηφιακή διαφήμιση δεν θα εξοικονομήσει μόνο περισσότερα χρήματα από υλικό εκτύπωσης και εξοπλισμό, αλλά και το απαιτούμενο εργατικό δυναμικό που απαιτείται για τη λειτουργία και τη συντήρησή του. Ας δούμε αναλυτικότερα το πώς η ψηφιακή σήμανση θα ωφελήσει τις επιχειρήσεις.

 

Η αγορά της ψηφιακής σήμανσης διαθέτει τεράστια δυναμική και μεγάλες ευκαιρίες για τους συνεργάτες. H σωστή ενημέρωση για τα πλεονεκτήματα και τον τρόπο λειτουργίας και αξιοποίησης των τεχνολογιών και των λύσεων που προσφέρει η αγορά του digital signage είναι το πρώτο βήμα.

 

Τα πλεονεκτήματα για την επιχείρηση

Είναι δεδομένο πως η τεχνολογία θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να παραμείνουν στο «παιχνίδι» σε σχέση με τους ανταγωνιστές – εξοικονομεί χρόνο και πόρους, σε σύγκριση με τις εκτυπώσεις, ενώ είναι ιδανική για την πρόκληση προσοχής. Η επιχείρηση έχει τον πλήρη έλεγχο σχετικά με το τι θα εμφανίσει στους πελάτες της, οι οποίοι θα εντυπωσιαστούν από την ψυχαγωγική και διαδραστική της διάσταση, την ίδια στιγμή που το προσωπικό των πωλήσεων και το προσωπικό του customer service θα χειρίζεται τις πλέον σημαντικές εργασίες. Το αποτέλεσμα θα είναι η επιχείρηση να μπορεί να επικεντρωθεί σε αυτό που αναμένουν οι πελάτες από την ψηφιακή διαφήμιση.

Η ψηφιακή σήμανση είναι εξαιρετικά αποτελεσματική στην παρουσίαση πληροφοριών σχετικά με το προϊόν, την τοποθεσία και άλλα δημογραφικά στοιχεία. Το περιεχόμενο μπορεί βεβαίως να τροποποιηθεί έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα των πιθανών πελατών. Ως εκ τούτου, η επιχείρηση μπορεί να βελτιώσει τη διαφήμιση, τα μηνύματα του marketing και τη συνολική εικόνα με ψηφιακές λύσεις που επιτυγχάνουν τα εξής:

 

Βελτίωση retention: Από τους πελάτες που μπαίνουν σε ένα κατάστημα, οι 8 στους 10 είδαν μια σήμανση που τράβηξε την προσοχή τους. Η ψηφιακή σήμανση δεν θα αυξήσει μόνο τη δυνατότητα απομνημόνευσης των πληροφοριών του προϊόντος, αλλά θα προσφέρει και ενημερώσεις σχετικά με τις τοποθεσίες, όπως τράπεζες, ξενοδοχεία, ή χώρους εστίασης, με αποτέλεσμα οι πελάτες να είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν.

Οι high definition τηλεοράσεις και οι projectors είναι πολύ πιο αποτελεσματικά μέσα στο να προσελκύουν το βλέμμα από ό,τι η τηλεόραση, τα έντυπα ή το ραδιόφωνο. Εφόσον μάλιστα η επιχείρηση ενσωματώσει animations, online video και news feeds, δεν θα συνδεθεί απλά με τους πελάτες της, αλλά θα επηρεάσει αποτελεσματικά τις αποφάσεις αγορών τους.

 

Ενίσχυση του Awareness: Τα ψηφιακά μηνύματα είναι εξαιρετικά δυναμικά, από πλευράς κίνησης, κάτι που προκαλεί την προσοχή. Εφόσον η επιχείρηση κάνει τους πελάτες να δώσουν προσοχή στο μήνυμα, τότε θα έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον τους. Όσο πιο σχετικό είναι το μήνυμα, τόσο πιθανότερο είναι ο πελάτης να αναλάβει δράση και να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία. Οι περισσότεροι βλέπουν τις παραδοσιακές διαφημίσεις ως απλό θόρυβο στο παρασκήνιο, αλλά η ψηφιακή σήμανση επιτρέπει δυναμικότερο engaging.

Είτε βρίσκεται σε κάποια τράπεζα, σε έναν σταθμό τρένου ή σε αεροδρόμιο, η χρήση της ψηφιακής σήμανσης μπορεί να διασκεδάζει και ταυτόχρονα να πουλάει στους πελάτες τής επιχείρησης. Και βέβαια, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες οι τελευταίοι να θυμούνται τα μηνύματα, καθώς είναι σχεδόν βέβαιο πως εφόσον δουν ένα σχετικό προϊόν ή ψηφιακή διαφήμιση, θα αναγνωρίσουν το brand και θα αισθανθούν σιγουριά. Στην πράξη, το digital marketing έχει υπολογιστεί πως είναι 47,7% αποτελεσματικό από πλευράς brand awareness.

 

Αύξηση εσόδων: Έρευνες έχουν δείξει πως το digital marketing είναι υπεύθυνο για αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 31,8%, υποστηρίζοντας αύξηση της τάξης του 32,8% στους επαναλαμβανόμενους πελάτες και την κίνηση in-store. Περισσότερες πωλήσεις σημαίνουν και περισσότερα έσοδα, αλλά η κερδοφορία ενισχύεται επιπλέον από το γεγονός πως οι πελάτες τείνουν να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα φυσικά καταστήματα. Η σημαντική αύξηση στο λεγόμενο customer retention θα βοηθήσει επιπροσθέτως στην αύξηση των κερδών.

 

Πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο: Δεν υπάρχει περιορισμός σε streaming videos βασισμένων στα προϊόντα. Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να ενσωματώσει RSS feeds, περιεχόμενο social media, ακόμα και μετεωρολογικές ενημερώσεις, ταυτόχρονα με τη διαφήμιση των προϊόντων. Ειδικότερα, τα social media εκμεταλλεύονται τις προτάσεις peer to peer που οι πελάτες εμπιστεύονται περισσότερο.

Οι πελάτες είναι πιθανότερο να εμπιστευτούν το brand και να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Επιπλέον, το περιεχόμενο θα μπορεί να αλλάξει άμεσα, πολλές φορές καθημερινά, προκειμένου να επικεντρωθεί σε συγκεκριμένα δημογραφικά βάσει χρόνου, εποχής ή προωθήσεις προϊόντων μικρής εμβέλειας. Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο πόσα μηνύματα μπορούν να προωθηθούν σε καθημερινή βάση, σε πολλαπλές τοποθεσίες.

 

Απομακρυσμένη διαχείριση: Τα σύγχρονα συστήματα σήμανσης συνδέονται στο Internet, οπότε το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας υπολογιστής που θα δημιουργεί και θα μεταδίδει τα μηνύματα. Συνήθως χρειάζονται λίγες ώρες προκειμένου να μετατραπεί η ιδέα σε πράξη. Από την άλλη πλευρά, η έντυπη διαφήμιση χρειάζεται ακόμα και εβδομάδες για να φτάσει στον πελάτη. Επίσης, σε συγκεκριμένο χρόνο θα μπορούν να παραδοθούν πολλαπλά μηνύματα αντί ενός μόνο, διευρύνοντας το πεδίο σε ολοένα και περισσότερους πελάτες.

 

Προώθηση της επιχείρησης: Ανεξάρτητα από το τι πουλάει η επιχείρηση, θα μπορεί να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα των επιτευγμάτων της, μέσω videos, slideshows, animations κ.ο.κ. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να επιτευχθεί η προώθηση του brand, προκειμένου να αυξηθεί το awareness και η εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών.

 

Συλλογή δεδομένων: Η ψηφιακή σήμανση έχει ένα πρόσθετο όφελος, συγκεκριμένα τη συλλογή δεδομένων σχετικά με το πώς αντιδρούν οι πελάτες σε αυτή. Η επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα για τη δημιουργία νέων στρατηγικών marketing και να αναλύσει το πώς δουλεύουν οι τρέχουσες. Η παραδοσιακή σήμανση δεν προσέφερε κάποιον τρόπο συλλογής σημαντικών πληροφοριών και ταχείας ανταπόκρισης βάσει αυτών.

 

Εξοικονόμηση δαπανών: Σε αντίθεση με την παραδοσιακή σήμανση που απαιτεί πολύ χρόνο, προσπάθεια και χρήματα, η ψηφιακή σήμανση επιτυγχάνει τα ίδια με λιγότερη προσπάθεια. Ίσως απαιτήσει μόλις ένα άτομο για να κάνει τις αλλαγές. Δεν χρειάζεται ολόκληρη ομάδα και νέο σετ υλικών για να ολοκληρωθεί η προσπάθεια, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στο budget με πολλούς τρόπους.

 

Άρθρο εκ μέρους της Epson

Συστήματα ψηφιακής σήμανσης με αμέτρητες εφαρμογές

 

Τα τελευταία χρόνια, η αγορά δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον στα προϊόντα οπτικής απεικόνισης. Στην Ελλάδα το 2018, πωλήθηκαν συνολικά περίπου 18.500 προϊόντα, εκ των οποίων η συντριπτική πλειοψηφία αφορά επαγγελματικές κατηγορίες, με αυτήν της ψηφιακής σήμανσης να αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική. Η κατάλληλη λύση οπτικής απεικόνισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να «αιχμαλωτίσει» το ενδιαφέρον του κοινού, μεταμορφώνοντας σχεδόν οποιαδήποτε επιφάνεια, όπως βιτρίνες καταστημάτων, καταστήματα λιανικής πώλησης και εκθεσιακούς χώρους, αλλά και για δυναμικό ή βιωματικό περιεχόμενο, ψηφιακή τέχνη σε εξωτερικούς χώρους, εμπορική σήμανση και διακόσμηση, όπως επιβάλλουν οι σύγχρονες ανάγκες. Έτσι, σε αντίθεση με τα Flat Panels, οι βιντεπροβολείς διαθέτουν το πλεονέκτημα πως μπορούν να «ντύσουν» με ψηφιακό περιεχόμενο αντικείμενα οποιουδήποτε σχήματος αναδεικνύοντας, με αυτόν τον τρόπο το συγκεκριμένο αντικείμενο και κάνοντας το εμπορικά πιο ελκυστικό στη βιτρίνα ή πιο εντυπωσιακό σε έναν χώρο τέχνης.

 

Στους κορυφαίους κατασκευαστές βιντεοπροβολέων, τη Νο1 θέση κατέχει από το 2001 η Epson, με εξαιρετικά μεγάλη γκάμα προϊόντων που καλύπτει οποιαδήποτε ανάγκη, αλλά και επαγγελματικές εφαρμογές για ευκολότερη εγκατάσταση και ρύθμιση από τον υπολογιστή, ακόμη και σε πολύπλοκες εγκαταστάσεις που απαιτούν edge blending ή σε κοίλες και κυρτές επιφάνειες (Epson Professional Tools software). Αξίζει να σημειώσουμε πως η εφαρμογή iprojection, της Epson υποστηρίζει τη διαχείριση έως και 1.000 βιντεοπροβολέων εξ αποστάσεως, εύκολα από ένα κεντρικό υπολογιστή.

Βασισμένοι στην αναπτυγμένη από την Epson τεχνολογία 3LCD, οι βιντεοπροβολείς της εταιρείας προσφέρουν ενισχυμένη λευκή και έγχρωμη φωτεινότητα, ενώ υποστηρίζουν αναλύσεις ως 4Κ, ανάλογα με το προϊόν, ενώ αποτελούν μια μακροπρόθεσμη, οικονομική λύση, λόγω της εξαιρετικά μεγάλης διάρκειας της λάμπας. Ειδικότερα, οι λύσεις laser προβολής που ξεκινούν από τις 6.000 lm και φτάνουν ως τις 30.000lm προσφέρουν εντυπωσιακή φωτεινότητα για ψηφιακή σήμανση σε οποιοδήποτε περιβάλλον (πχ mapping εφαρμογών επί ιστορικών μνημείων).

 

Η νέα σειρά

Στο πλαίσιο αυτό, η Epson παρουσίασε πρόσφατα μια νέα σειρά των «fit-and-forget» laser βιντεοπροβολέων εγκατάστασης (EB-L1075U, EB-L1070U και EB-L1050U), οι οποίοι είναι σχεδιασμένοι για χρήση σε μεγάλους χώρους, καθώς ο διακριτικός σχεδιασμός τους και ο αθόρυβος ανεμιστήρας εξασφαλίζουν άψογη ενσωμάτωση σε οποιοδήποτε χώρο. Αυτοί οι οικονομικοί και ευέλικτοι βιντεοπροβολείς παράγουν φωτεινές (μέχρι και 7.000 lumens), λεπτομερείς και δυναμικές εικόνες, συνοδεύονται από δυνατότητες βελτίωσης 4Κ και υποστηρίζουν εναλλάξιμους φακούς. Συγκεκριμένα, οι εναλλάξιμοι φακοί προσφέρουν μέγιστη ευελιξία τοποθέτησης ενός προβολέα, ενώ είναι συμβατοί ακόμα και με νέα προϊόντα που θα κυκλοφορήσουν στο μέλλον. Οι συγκεκριμένοι βιντεοπροβολείς με τους κατάλληλους φακούς μπορούν π.χ. να τοποθετηθούν πιο κοντά στην επιφάνεια προβολής απ’ ότι θα ήταν υπό κανονικές συνθήκες απαραίτητο για μεγάλες επιφάνειες προβολής, ώστε να μην βρίσκονται κοντά στο κοινό ή να το ενοχλούν, ενώ με άλλους φακούς οι ίδιοι προβολείς μπορούν να αποδώσουν μεγάλη εικόνα από πολύ μακριά.

Έτσι, αναπτύσσεται η τάση χρήσης βιντεοπροβολέων σε ρόλο «εικαστικό», ως «καλλιτεχνικά εργαλεία», σε εφαρμογές συνδυαστικά με λύσεις με συστήματα καθρέπτη της Dynamic Projection που χρησιμοποιεί βιντεοπροβολείς από τις σειρές EB-G και EB-L, οι οποίοι δημιουργούν φαντασμαγορικές προβολές, με ζωηρά χρώματα και λεπτομερείς εικόνες. Ανάμεσα στις τεχνολογίες προβολής που υποστηρίζει η Dynamic Projection είναι και η τεχνολογία Mirror Head, μια από τις πιο ενδιαφέρουσες νέες τεχνολογίες, καθώς δίνει τη δυνατότητα δυναμικής προβολής κινούμενων ή άκαμπτων εικόνων σε οποιοδήποτε αντικείμενο, φέρνοντας την επανάσταση στην παρουσίαση προϊόντων ή/ και στη βιντεοπροβολή σε εκδηλώσεις, προβάλλοντας για παράδειγμα εντυπωσιακά σχέδια πάνω σε μονόχρωμα έπιπλα ή σε λευκούς τοίχους ή ακόμη και δημιουργώντας 3D ρεαλιστικά ολογράμματα, οποιασδήποτε μορφής.

 

Μάθετε περισσότερα στο www.epson.gr/proav

 

Πλεονεκτήματα στον χώρο εργασίας

Σε γενικές γραμμές οι πελάτες ψυχαγωγούνται και παραμένουν ικανοποιημένοι με την ψηφιακή σήμανση. Η τεχνολογία έχει βελτιωθεί ταχύτατα, οπότε οι δυνατότητες έχουν γίνει ακόμα πιο ολοκληρωμένες, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να έχουν τη δυνατότητα να εμφανίζουν νέες προωθητικές ενέργειες ή ακόμα και digital menu items κατά τη διάρκεια της ημέρας, όταν οι πελάτες είναι πολύ πιθανότερο να αντιδράσουν. Ευέλικτη και βολική, η ψηφιακή σήμανση έχει επιπρόσθετα σημαντικά πλεονεκτήματα και στον χώρο εργασίας:

 

Ασφάλεια χώρου εργασίας: Η ψηφιακή σήμανση έχει παρόμοια αποτελέσματα στους εργαζομένους όπως και στους καταναλωτές. Όταν χρησιμοποιείται για ασφαλείς επικοινωνίες, τα προβλήματα στον χώρο εργασίας μειώνονται κατά 20%. Στην πραγματικότητα, για κάθε 1 δολάριο που επενδύεται, οι έρευνες έχουν δείξει πως επιστρέφονται 4 με 6,5 δολάρια. Η ψηφιακή σήμανση έχει τη δυνατότητα να ποστάρει άμεσες ενημερώσεις για κινδύνους, προειδοποιώντας τους εργαζομένους όποτε προκύψει κενό ασφαλείας.

 

Βελτιωμένες εσωτερικές επικοινωνίες: Τα ψηφιακά μέσα στον χώρο εργασίας αυξάνουν τη συμμετοχή των εργαζομένων, με τα αποτελέσματα να υπολογίζονται σε 20 με 25% βελτίωση στην παραγωγικότητα. Επιπρόσθετα, οι μεγάλες επιχειρήσεις ωφελούνται σημαντικά από την ενσωμάτωση της ψηφιακής σήμανσης στους χώρους των meetings – πιο διαδραστικά media στις εταιρικές παρουσιάσεις, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, καθώς επίσης και στον σχεδιασμό των τμημάτων και γενικά όπου απαιτείται η εφαρμογή ψηφιακού περιεχομένου.

 

Σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ερευνών MarketsandMarkets, η αγορά της ψηφιακής σήμανσης αναμένεται να αυξηθεί από τα 20,8 δις δολάρια το 2019 στα 29,6 δις ως το 2024, με μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης της τάξης του 7,3%.

 

Γιατί ψηφιακή σήμανση;

Η επιλογή του ψηφιακού μέσου σήμανσης θα εξοικονομήσει χρήματα, ενώ ταυτόχρονα θα βελτιώσει την κερδοφορία της επιχείρησης με πολλούς τρόπους. Για παράδειγμα, θα μπορεί να προσελκύσει και τρίτους διαφημιζομένους, προκειμένου να αποκομίσει επιπλέον έσοδα. Τα Twitter feeds, τα quotes και οι μετεωρολογικές προβλέψεις θα κάνουν ολοένα και περισσότερους ανθρώπους να δουν τα μηνύματα. Σε όσο περισσότερες πληροφορίες έχουν πρόσβαση οι πελάτες, τόσο περισσότερο θα παραμείνουν προσκολλημένοι στην οθόνη τους και άρα τόσο μεγαλύτερες ευκαιρίες θα έχει η επιχείρηση να τους πληροφορήσει σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Η ψηφιακή σήμανση έχει επίσης σημαντικό αντίκτυπο στο πώς επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών. Η επιχείρηση μπορεί να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπο αυτόν ως εξής:

 

Προσέγγιση ενώ βρίσκονται on site

Εφόσον εμφανίζονται πληροφορίες εκεί που οι πελάτες λαμβάνουν αποφάσεις, η σήμανση μπορεί να αποδειχθεί αποτελεσματική. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι σχετικό, ενδιαφέρον και να εμφανίζεται στη σωστή τοποθεσία, το οποίο σημαίνει πως οι οθόνες θα πρέπει να τοποθετηθούν σε στρατηγικό τρόπο προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η επιτυχία.

 

Προβολή σχετικού, υψηλής ποιότητας περιεχομένου

Οι πελάτες μπορεί να βρίσκονται στο κατάστημα και ταυτόχρονα να τσεκάρουν τα smartphones τους, αναζητώντας τις χαμηλότερες τιμές. Η επιχείρηση μπορεί ελαχιστοποιήσει αυτή τη συνήθεια, γνωστή ως showrooming, ενημερώνοντας τακτικά τις ψηφιακές οθόνες με ελκυστικό περιεχόμενο, καλύτερες τιμές και call to action. Τα μηνύματα θα πρέπει να είναι σχεδιασμένα ανάλογα με την ημέρα, την εποχή ή τις γιορτές.

 

Προσφέροντας περισσότερες πληροφορίες

Εφόσον η επιχείρηση προσφέρει σέρβις, τεχνικές συμβουλές ή εξειδικευμένες συμβουλές, θα πρέπει να διαφημίσει τις υπηρεσίες αυτές. Οι πελάτες συχνά παραπονιούνται σχετικά με την έλλειψη σέρβις στις υπηρεσίες e-commerce, οπότε όσο περισσότερα έχει να προσφέρει μια επιχείρηση τόσο το καλύτερο. Ακόμα και οι πληροφορίες εγγύησης και οι σχετικές επαγγελματικές υπηρεσίες θα βοηθήσουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

 

Εμφάνιση του πιο πρόσφατου περιεχομένου social media

Live feeds, θετικά reviews και άλλες πληροφορίες μπορούν να εμφανιστούν μέσω της ψηφιακής σήμανσης, αναβαθμίζοντας το retail και τον έξυπνο σχεδιασμό γραφείου σε άλλο επίπεδο. Το περιεχόμενο από τα Facebook, Twitter ή το YouTube μπορεί να κάνει τη διαφορά.

 

Ανταγωνιστικές επιχειρήσεις στο retail

Δεδομένου του ανταγωνιστικού κλίματος, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην επιχείρηση είναι ζωτικής σημασίας. Συγκεκριμένα, η επιχείρηση μπορεί να συνδυάσει τις δυνατότητες της ψηφιακής σήμανσης με τα συστήματα POS, ώστε να μεγιστοποιήσει την αυτοματοποίηση. Για παράδειγμα, ένα Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) θα ανιχνεύσει αυτόματα το χαμηλό inventory και θα προσθέσει αντικείμενα σε μια λίστα ή θα αναγνωρίσει περισσευούμενο εμπόρευμα και αυτόματα θα το προωθήσει.

Επιπλέον, η τεχνολογία θα επιτρέψει στην επιχείρηση να αναπροσαρμόσει τις προσφορές, να δημιουργήσει in-store διαγωνισμούς, να επιβραβεύσει τους κορυφαίους πελάτες και να προσφέρει και άλλες δραστηριότητες που θα ενισχύσουν τις πωλήσεις.

 

Έχει έρθει επομένως η στιγμή για τις επιχειρήσεις να επενδύσουν στο κατάλληλο hardware, είτε είναι κάποιος προβολέας είτε οθόνη. Μάλιστα, κάποιες οθόνες ενσωματώνουν και media players, οπότε αποδεικνύονται πιο οικονομικές και εύκολες στην εγκατάστασή τους και στη λειτουργία τους στον χώρο τής επιχείρησης. Σε κάποιες περιπτώσεις, η διαχείριση του περιεχομένου γίνεται μέσω του cloud, κάτι που συνεισφέρει στη συνολική ευκολία, με συνέπεια να μην χρειάζεται η επένδυση σε on-premise software.

 

Άρθρο εκ μέρους της Samsung

Samsung Smart Signage Platform

 

Η Samsung Electronics κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά ψηφιακής σήμανσης για πάνω από δέκα συναπτά έτη, συνδυάζοντας την υψηλή τεχνολογία και την καινοτομία με γνώμονα τις ανάγκες των επιχειρήσεων και των καταναλωτών.

Μέσα από μια πλήρη σειρά προϊόντων και λύσεων ψηφιακής σήμανσης, η Samsung Electronics μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις νέες επαναστατικές τεχνολογίες παρέχοντας καινοτόμα προϊόντα που διαμορφώνουν τη νέα εμπειρία του καταναλωτή, και που προσφέρουν τη δυνατότητα προβολής πλούσιου διαδραστικού περιεχομένου στη μέγιστη οπτική απόδοση και με εύκολη προσβασιμότητα από τον αποδέκτη.

 

Σε αυτό το πλαίσιο η Samsung Electronics προσφέρει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψηφιακής σήμανσης με την ονομασία Samsung Smart Signage Platform

Η Samsung Smart Signage Platform απαρτίζεται από το σύνολο των επαγγελματικών οθονών της Samsung (professional displays), αλλά και από την ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης Samsung MagicInfo.

 

Professional Displays

• Standalone Professional Displays (32” έως 98”)

• Interactive – Touch Professional Displays (διαδραστικές οθόνες)

• Videowall Displays (ultra narrow & extreme narrow bezel displays)

• Semi-outdoor και Full-outdoor Professional Displays (οθόνες βιτρίνας & εξωτερικού χώρου)

• LED Walls (indoor & outdoor)

 

Νέα Προϊόντα 2019

QLED 8K Ψηφιακή Σήμανση: Προσφέροντας την υψηλότερη ανάλυση της αγοράς με τεχνολογία αναβάθμισης Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), η QLED 8K ψηφιακή σήμανση ενισχύει τις εμπορικές προβολές, μετατρέποντας τις εικόνες σε ρεαλιστικό, ενδιαφέρον περιεχόμενο που θα προσελκύσει την προσοχή δυνητικών πελατών.

Σειρά standalone displays QMR/QBR: Οι νέες UHD 4K οθόνες του 2019 έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά και διαθέτουν μικρότερα όρια οθόνης και πιο συμμετρικό σχεδιασμό

Samsung FLIP:  Διαδραστική οθόνη 55 ιντσών, που ενισχύει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματική συνεργασία στους χώρους εργασίας.

The Wall: micro-LED λύση της Samsung για απεικόνιση του απόλυτου μαύρου αλλά και πιστότητα χρωμάτων όσο καμία άλλη οθόνη στον κόσμο.

 

Samsung MagicInfo Software

Δέκα χρόνια συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης στα κέντρα R&D της Samsung Electronics έχουν οδηγήσει στη δημιουργία του απόλυτου εργαλείου διαχείρισης περιεχομένου αλλά και του συνόλου των οθονών ενός δικτύου Ψηφιακής Σήμανσης. Τα βασικά του πλεονεκτήματα συνοψίζονται παρακάτω:

• Μείωση συνολικού κόστους κτήσης και χρήσης (TCO)

• Υποστήριξη όλων των τύπων περιεχομένου

• Δυνατότητα δημιουργίας playlists, schedules, nested playlists

• Web based management

• Multi-frame & multi-channel management

• Monitoring (dashboard, device health, emails notifications)

• Display control

• Security control

• Open APIs για διασύνδεση και με άλλα συστήματα

• IoT Content Triggering

 

Η αγορά της ψηφιακής σήμανσης

Σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας MarketsandMarkets, η αγορά της ψηφιακής σήμανσης αναμένεται να αυξηθεί από τα 20,8 δις δολάρια το 2019 στα 29,6 δις ως το 2024, με μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης της τάξης του 7,3%. Οι τεχνολογικές εξελίξεις στις οθόνες και στους προβολείς, η αυξημένη υιοθέτηση των προϊόντων ψηφιακής σήμανσης στην commercial αγορά, η μεγάλη ζήτηση για οθόνες 4Κ και 8Κ, καθώς και η εξελίξεις στις υποδομές στις αναπτυσσόμενες χώρες αποτελούν τους βασικούς κινητήριους παράγοντες ανάπτυξης της αγοράς κατά τη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου.

 

Χάρη σε παράγοντες όπως είναι η έλευση νέων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων των OLED και της τεχνολογίας Electronic Paper Display (EPD), ο κλάδος των οθονών αναμένεται να αυξηθεί με ταχύτατα βήματα. Ταυτόχρονα με την υιοθέτηση των οθονών LED και LCD στην αγορά της ψηφιακής σήμανσης, οι OLED, οι διαφανείς οθόνες και οι EPD αναμένεται να παρουσιάσουν σημαντική ανάπτυξη εξαιτίας της υψηλής ζήτησης για οθόνες στην αγορά ψηφιακής σήμανσης.

 

Δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε και τη σημασία του digital projection. Η τεχνολογία Projection display (εμπρόσθιας ή οπίσθιας προβολής) αναμένεται να παρουσιάσει σταθερή υιοθέτηση και ανάπτυξη στη διάρκεια της προβλεπόμενης περιόδου. Η τεχνολογία αυτή είναι από τη φύση της σχετικά σύνθετη και δύσκολη στην εγκατάστασή της, καθιστώντας τη λιγότερο ελκυστική. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της τεχνολογίας προβολής να είναι συγκριτικά μικρότερο, αν και η ζήτηση για σχετικά προϊόντα αυξάνεται και αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω.

 

Το hardware θα κυριαρχήσει

Το hardware (οθόνες, media players, προβολείς) διαθέτει το βασικότερο μερίδιο της αγοράς του digital signage και η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια της προβλεπόμενης περιόδου. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην υιοθέτηση της ψηφιακής σήμανσης στον commercial κλάδο, επεκτείνοντας τον χώρο του retail, και βελτιώνοντας τις εξελίξεις στις υποδομές στις αναπτυσσόμενες αγορές. Υλοποιώντας οθόνες ψηφιακής σήμανσης εντός των καταστημάτων, οι retailers θα μπορούν να προσφέρουν στοχευμένα μηνύματα στους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο, να συγχρονίζουν video walls, να βελτιώνουν το brand awareness, να ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να επιστρέψουν και επομένως να αυξάνουν τις πωλήσεις. Επιπρόσθετα, οι νεότερες τεχνολογίες όπως είναι οι fine-pixel LED και OLED αναμένεται να προσφέρουν περαιτέρω ώθηση στην αγορά hardware της ψηφιακής σήμανσης κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου.

 

Indoor signage σε άνοδο

Επί του παρόντος, το indoor signage διαθέτει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της ψηφιακής σήμανσης και η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί κατά τη διάρκεια της περιόδου που εξετάζεται. Η ανάπτυξη του indoor signage στηρίζεται στη χρήση των εξαιρετικά διαδραστικών τεχνολογιών οθονών σε στάδια, συναυλιακούς χώρους, αεροδρόμια, σταθμούς λεωφορείων και τρένων, καταστήματα λιανικής, σχολεία, ξενοδοχεία, εστιατόρια κ.ο.κ. Το indoor signage βασίζεται κυρίως σε τεχνολογία LCD, OLED ή fine-pixel LED και δεν απαιτεί επιπρόσθετα χαρακτηριστικά προστασίας προκειμένου οι οθόνες αυτές να γίνουν αδιάβροχες και λειτουργικές σε υψηλές θερμοκρασίες.

 

Μεταφορές και άλλοι κλάδοι σε ανάπτυξη

Τα συστήματα σήμανσης στις μεταφορές συνήθως ενσωματώνονται σε διαφορετικές τεχνολογίες όπως είναι οι βάσεις δεδομένων, οι οποίες διαθέτουν σε πραγματικό χρόνο ταξιδιωτικά προγράμματα και πληροφορίες κρατήσεων. Η κάθετη αγορά των μεταφορών απαιτεί μεγάλου μεγέθους οθόνες σε δημόσιους χώρους, όπως είναι οι σταθμοί τρένων, τα αεροδρόμια και οι αυτοκινητόδρομοι. Οι μεγάλου μεγέθους οθόνες εμφανίζουν πληροφορίες με πολύ αποτελεσματικότερο τρόπο από τις συμβατικές πινακίδες σήμανσης. Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί και τα αεροδρόμια απαιτούν μεγάλα panels για να επικοινωνήσουν καλύτερα με τους πελάτες τους. Οι νέας τεχνολογίας οθόνες διαθέτουν εντυπωσιακά features όπως live video streaming και υψηλή φωτεινότητα, ενώ μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες και τους επιβάτες.

Η ψηφιακή σήμανση προσφέρει στους επιβάτες ζωτικής σημασίας πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια και τα ωράρια αναχωρήσεων και αφίξεων τρένων και πτήσεων. Οι έγκυρες ενημερώσεις, ταυτόχρονα με τις κατάλληλες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια και τις άλλες παροχές των μεταφορών, θα ενισχύσουν το customer experience, κάτι που αποτελεί σημαντική κινητήριο δύναμη για την ανάπτυξη της αγοράς των μεταφορών.

 

Η APAC στην κορυφαία θέση της αγοράς

Η αγορά στην περιοχή της Ασίας/ Ειρηνικού αναμένεται να παρουσιάσει το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης στην αγορά της ψηφιακής σήμανσης. Οι εξελίξεις στον κλάδο του retail, των μεταφορών και των δημοσίων υποδομών αναμένεται να δημιουργήσουν μεγάλη ζήτηση για την ψηφιακή σήμανση. Χάρη στο χαμηλό κόστος εργασίας στην APAC, το συνολικό κόστος υλοποίησης οποιουδήποτε συστήματος ψηφιακής σήμανσης είναι σημαντικά χαμηλότερο στην περιοχή.

Αυτό σημαίνει πως η APAC θεωρείται από τις πλέον σημαντικές αγορές για την ανάπτυξη της ψηφιακής σήμανσης. Αυτό προσφέρει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία κερδοφορίας.

 

Οι σημαντικότερες τάσεις της ψηφιακής σήμανσης
 

Κάθε χρόνο οι κυρίαρχες τάσεις αφορούν πρώτιστα την τεχνολογία: Νέο hardware και features, ακόμα καλύτερες τιμές και επιλογές. Εντούτοις, αν και ισχύει και για το τρέχον έτος, το κέντρο βάρους δείχνει να μετακινείται ελαφρά σε νέους τρόπους εφαρμογής του hardware προκειμένου να ικανοποιηθεί ο πελάτης. Για παράδειγμα, η ΑΙ και το personalization είναι παρόντα εδώ και κάποιο καιρό, αν και το βάρος έχει μετατοπιστεί στην καλύτερη υποδοχή τους από τους πελάτες, αλλά και στο πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα διαθέσιμα εργαλεία για την επιρροή και την κατανόησή τους.

 

1. Τεχνητή νοημοσύνη

Η ΑΙ συζητιέται πολύ τα τελευταία χρόνια και το 2019 είναι το έτος που έχουμε ξεκινήσει να βλέπουμε περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη και machine learning σε δράση. Αν και δεν αφορά αποκλειστικά και απαραίτητα την ψηφιακή σήμανση, η ΑΙ θα έχει αντίκτυπο στον ευρύτερο χώρο του digital marketing, ενώ αναπτύσσεται ραγδαία εξαιτίας της αυξημένης κλίμακας και των πλεονεκτημάτων της σε πολλαπλούς κλάδους.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της ΑΙ σε ό,τι έχει σχέση με το marketing είναι η ικανότητά της να συγκεντρώνει δεδομένα, παρέχοντας πληροφορίες που συνεισφέρουν στον γενικότερο σχεδιασμό. Εκτός από την ευκολότερη συγκέντρωση δεδομένων, η ΑΙ αναπτύσσει ευκαιρίες για personalization και διαδραστικότητα, μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων. Επομένως, δεν υπάρχει αμφιβολία πως θα βλέπουμε ολοένα και περισσότερες χρήσεις και καινοτομίες στο πεδίο αυτό μέσα στα επόμενα χρόνια, ανακαλύπτοντας ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες.

 

2. Διαδραστικότητα

Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που έχει συνεισφέρει σημαντικά στον αντίκτυπο της ψηφιακής σήμανσης, καθώς δίνει στον πελάτη ακόμα περισσότερες δυνατότητες. Για παράδειγμα, σε ένα κατάστημα του επιτρέπει να τσεκάρει τα προϊόντα και τα χαρακτηριστικά ή να αναζητήσει αντικείμενα που είναι εκτός στοκ. Δεδομένου πως η ψηφιακή σήμανση επωφελείται σημαντικά από τη διαδραστικότητα, έχει γίνει κοινός τόπος. Για παράδειγμα, η ΑΙ ωφελείται σημαντικά από τη διαδραστικότητα, καθώς μπορεί να συγκεντρώσει εύκολα περισσότερες πληροφορίες και να τις εφαρμόσει κατάλληλα. Στα ερχόμενα χρόνια, η διαδραστικότητα θα αναφέρεται ολοένα και περισσότερο, ιδίως όσον αφορά τις νέες καινοτομίες και τους τρόπους με τους οποίους θα υλοποιηθεί.

 

3. Πλούσιο personalization

Οι σύγχρονες τάσεις έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις ένα βήμα πιο πέρα από το να μπορούν απλά να προβλέψουν τη συμπεριφορά των πελατών. Μέχρι στιγμής, οι πελάτες που έχουν ψηφιακή εμπειρία περιμένουν από αυτές να γνωρίζουν τι αναζητούν και τι μπορούν να τους προσφέρουν. Σε αυτό το σημείο υπεισέρχεται ο παράγοντας personalization, μιας και είναι κάτι που ήδη χρησιμοποιείται στις καμπάνιες ψηφιακής σήμανσης.

Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τη διαδραστικότητα, το personalization συνεχίζει να αυξάνεται και φτάνει σε ένα σημείο όπου πλέον έχει καταστεί αναπόφευκτο και ουσιαστικό τμήμα οποιασδήποτε καμπάνιας. Δεδομένων των εξελίξεων στη διαδραστικότητα και στην τεχνητή νοημοσύνη, οι ήδη υπάρχουσες προοπτικές του personalization αυξάνονται σημαντικά. Σε τελική ανάλυση, όπως όλα τα στοιχεία δείχνουν, το personalization πραγματικά δουλεύει. Πρόκειται για ένα γεγονός στο οποίο όλοι συμφωνούν, καθώς εξασφαλίζει πως η αλληλεπίδραση μεταξύ πελάτη και επιχείρησης θα παραμείνει αξιομνημόνευτη.

 

4. A-commerce

Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, οι πελάτες απαιτούν τεχνολογία, personalization, ενίσχυση και ελευθερία επιλογής. Αυτά μπορούν να τους προσφερθούν με πολλαπλούς τρόπους, ένας από τους οποίους είναι το λεγόμενο automatic commerce ή a-commerce. Ουσιαστικά αυτό που κάνει το a-commerce είναι να επιτρέπει στους πελάτες να επιλέγουν προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν, με τη διαδικασία της πληρωμής να είναι αυτοματοποιημένη. Η αγορά γίνεται online, ενώ το προϊόν έχει σαρωθεί με το κινητό, οπότε η πληρωμή λαμβάνει χώρα αυτόματα και η απόδειξη αποστέλλεται μέσω email.

Ο στόχος του a-commerce είναι να προσφέρει έναν ακόμα ευκολότερο και ταχύτερο τρόπο αγοράς, δίχως πολλές παρεμβολές και εμπόδια που παρακωλύουν τη διαδικασία της πώλησης. Στόχος του είναι να κάνει ακόμα πιο εφικτό τον προγραμματισμό αγορών και την πρόβλεψή τους βάσει των αγοραστικών συνηθειών των πελατών.

 

5. Online και offline

Η φυσική και η εικονική πραγματικότητα συνεχίζουν να έρχονται ολοένα και πιο κοντά. Η συγκέντρωση δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά του πελάτη και η προσφερόμενη δυνατότητα να κάνουν αγορές online, ενώ βρίσκονται ακόμα στο φυσικό κατάστημα είναι κάτι που πρέπει να λάβει ολοένα και μεγαλύτερη έκταση μέσα στα επόμενο διάστημα.

 

Χάρη σε παράγοντες όπως είναι η έλευση νέων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων των OLED και της τεχνολογίας Electronic Paper Display (EPD), ο κλάδος των οθονών αναμένεται να αυξηθεί με ταχύτατα βήματα, ενώ δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε και τη σημασία του digital projection.

Related Posts