13.2 C
Athens
15/04/2021
Biztech

Cosmos Business Systems: Λύση στην ατελείωτη αναμονή στα Contact Centers

Η Cosmos Business Systems, ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τη Fonolo, την πρωτοπόρα εταιρεία σε λύσεις για  εφαρμογές αυτόματης επανάκλησης (call back) πελατών που περιμένουν σε λίστες αναμονής για να εξυπηρετηθούν, από τον πρώτο διαθέσιμο αντιπρόσωπο ενός Contact Center. H συγκεκριμένη εφαρμογή, προσφέρεται ως υπηρεσία που βασίζεται στο cloud.

Οι λύσεις της Fonolo θα επιτρέψουν στην Cosmos Business Systems να προσφέρει σε οργανισμούς όλων των μεγεθών τη δυνατότητα να προσθέτουν γρήγορα και εύκολα λειτουργίες επανάκλησης (call back) στα κέντρα επαφών τους, γεγονός που βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών, εξαλείφοντας τους χρόνους αναμονής και μειώνοντας τα ποσοστά τερματισμού των κλήσεων χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η εξυπηρέτηση τους.

«Οι καταναλωτές σήμερα είναι πολύ απασχολημένοι για να περιμένουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε λίστες αναμονής. Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εταιρείες που προσφέρουν την δυνατότητα στους πελάτες τους, να επιλέξουν μεταξύ της χρονοβόρας αναμονής εξυπηρέτησης και στην προγραμματισμένη επικοινωνία, σε ώρα και ημέρα που τους διευκολύνει, έχουν βελτιώσει δραστικά τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών τους», δήλωσε ο Shai Berger, CEO, Fonolo. «Αυτή η συνεργασία θα επιτρέψει στην Cosmos Business Systems να προσφέρει στους πελάτες της μια απλή και αποτελεσματική λύση για τον μετριασμό των παρατεταμένων χρόνων αναμονής».

Σχετικά άρθρα

Step One: νέα εταιρική ταυτότητα

Τα 8+1 business trends που έρχονται το 2017

Giorgos Athanassiadis

Κατασκευή οπτικής ίνας από τη Lancom για λογαριασμό της ΕΡΤ3

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα