14.4 C
Athens
20/04/2024
Biztech

ConnectLine: Με όπλα τη συνέπεια, την πρωτοπορία και τη… Softone!

Συνέντευξη με τον Παναγιώτη Σίμου

H ConnectLine ξεχωρίζει μεταξύ των μελών του καναλιού συνολικά, αλλά και ειδικότερα σε ό,τι αφορά τους συνεργάτες της Softone, έχοντας πλέον 45 πιστοποιήσεις, τις περισσότερες από οποιονδήποτε άλλο partner, αλλά και μία πολύ δομημένη στρατηγική που δείχνει να αποδίδει, τόσο εκτός, όσο και εντός κρίσης.

Συνομιλώντας με τον Παναγιώτη Σίμου, managing director της ConnectLine, μας εξήγησε ότι η εταιρεία ήταν συνεργάτης ανταγωνιστή της Softone στο παρελθόν (σ.τ.Σ. πρόκειται για τη Singular), και κατά το διάστημα 2005-2006 αντιμετώπισε μία δύσκολη περίοδο, κατά την οποία θα έπρεπε να παρθούν σημαντικές αποφάσεις. Αποφασίστηκε η συνεργασία με τη Softone και παράλληλα, η εκλογίκευση του πελατολογίου της ConnectLine. Έτσι, το πελατολόγιο συρρικνώθηκε μεν, εξυγιάνθηκε δε, και η εταιρεία άρχισε να δουλεύει ένα “φρέσκο”, ευέλικτο και τεχνολογικά προηγμένο προϊόν, αυτό της Softone.

Αυτή η κίνηση αποδείχθηκε σοφή, όχι μόνο πριν από μερικά χρόνια, αλλά και πρόσφατα εν μέσω κρίσης, αφού όλες οι κινήσεις εξυγίανσης και εξορθολογισμού είχαν πιάσει τόπο. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά τη διάρκεια της κρίσης, η ConnectLine δεν προέβη σε μειώσεις μισθών αλλά ούτε και σε απολύσεις. Αντίθετα, επανεξέτασε το κόστος αλλά και την τιμή διάθεσης των υπηρεσιών της, και αντιμετώπισε κάθε πελάτη ξεχωριστά, στη βάση του 1-προς-1, σχεδιάζοντας λύσεις και απαντήσεις στις πολύ συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις καθενός ξεχωριστά.

Ο κ. Σίμου είναι αισιόδοξος και για το μέλλον θεωρώντας πως “υπάρχει αρκετή δουλειά στην Ελλάδα ακόμα”, και πως σαφώς η εταιρεία έχει τα μάτια της ανοικτά για τυχόν διεθνή δραστηριότητα, αλλά αυτό είναι κάτι που συνήθως οδηγείται από τους πελάτες της (“πάμε όπου μας πάνε οι πελάτες μας” ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της ConnectLine).

Αυτή η αισιοδοξία συνοδεύεται και από συγκεκριμένη αντιμετώπιση της αγοράς, αφού όπως μας ενημέρωσε ο κ. Σίμου “δεν μας αρέσει να δίνουμε υπηρεσίες επειδή ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να τις βάλει (σ.τ.Σ. για παράδειγμα λόγω κάποιας σχετικής νομοθεσίας). Οι πελάτες μας, μάς χρειάζονται για να είναι διαρκώς ενημερωμένοι, για να γίνουν πιο ευέλικτοι, πιο οργανωμένοι και τελικά πιο αποτελεσματικοί. Η κρίση έφερε τις εταιρείες ξανά πίσω στα γραφεία τους και το πρώτο μέλημα των διοικήσεων ήταν σαφές: Πληροφορήστε μας!”

Στη συνέχεια της συνέντευξής μας, ο κ. Σίμου έδωσε έμφαση στην τεχνολογική καινοτομία της ConnectLine, καθώς και στη σχέση της εταιρείας με τη Softone. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, η ConnectLine προσπαθεί να είναι η πρώτη σκέψη στο μυαλό των επιχειρήσεων όταν οι τελευταίες σκέφτονται μία λύση της Softone, ενώ παράλληλα, η εταιρεία εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι η Softone δεν παρέχει απλά ένα λογισμικό, αλλά μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα ανάπτυξης.

Με αυτόν τον τρόπο, η ConnectLine έχει “χτίσει” σημαντικές λύσεις πάνω στο Soft1 ERP, προσφέροντας στους πελάτες της ακόμη περισσότερα. Η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση αποτελούν το ίδιο σημαντικά “όπλα” με τη συνέπεια της ConnectLine και είναι έννοιες άμεσα συνυφασμένες με την καινοτομία και την πρωτοπορία. Έτσι, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι μηχανικοί της ConnectLine δοκιμάζουν πρώτοι κάθε τι νέο ή ό,τι η εταιρεία έχει πρωτοπορήσει στις εγκαταστάσεις cloud των λύσεων της Softone. Αντίστοιχα, η εταιρεία είναι ιδιαίτερα δραστήρια στον χώρο του mobility, αναπτύσσοντας λύσεις που συνδέουν συστήματα ERP και CRM, τα οποία διαρκώς συγκλίνουν.

Αυτή η σύγκλιση είναι ένα πολύ μεγαλύτερο στοίχημα για την αγορά του business software, αφού όπως μάς εξηγεί ο κ. Σίμου, οι εξελίξεις σε ERP, CRM, e-shopping, mobility, social media κ.λπ., δημιουργούν νέες ευκαιρίες για το επιχειρηματικό λογισμικό, ενώ αυτές οι ευκαιρίες γίνονται ακόμη πιο “προσβάσιμες” χάρη στο cloud.

Ειδικά, για το cloud, η ConnectLine το θεωρεί ως μονόδρομο, ενώ έχει ήδη αποτελέσει ένα σημαντικό νέο κανάλι εσόδων. Μάλιστα, ο κ. Σίμου παρατηρεί ότι οι πελάτες δεν έχουν πλέον ενδοιασμούς για τις λύσεις cloud, και θεωρεί πως όταν ο ανταγωνισμός κάνει τη δουλειά του καθώς η αγορά εξελίσσεται, θα δούμε ακόμη πιο προσιτές λύσεις. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι οι επενδύσεις της ConnectLine στο cloud γίνονται σε συνεργασία με τη Softone, ώστε το αποτέλεσμα να είναι όσο το δυνατόν πιο βελτιστοποιημένο.

Τέλος, σε ερώτησή μας σχετικά με το κατά πόσον η ConnectLine χρησιμοποιεί δικό της δίκτυο συνεργατών, ο κ. Σίμου μας απήντησε ότι το πράττει μεν, αλλά σε περιορισμένη κλίμακα, και πολύ ελεγχόμενα. Ένα “sub-δίκτυο” μπορεί να είναι χρήσιμο για εγκαταστάσεις εκτός της βάσης ενός συνεργάτη για παράδειγμα, αλλά εγκυμονεί κινδύνους εάν οι επιλεγμένοι συνεργάτες δεν έχουν το επίπεδο υπηρεσιών που έχεις ορίσει. Άλλωστε, με το cloud, όλα αυτά γίνονται ακόμη πιο εύκολα και η απομακρυσμένη πρόσβαση και υποστήριξη είναι πιο απλές από ποτέ.
 

Σχετικά άρθρα

“Απογειώνεται” η Airfasttickets

Kitriniaris

Νέα συνεργασία της Lexis με τη New Rock Technologies

Οι νέες λύσεις Internet Security της ESET

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα