18.5 C
Athens
03/05/2024
Biztech

Cloud τηλεφωνικό κέντρο από τη Vodafone

Η Vodafone παρουσιάζει στην Ελλάδα το One Net, μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας που ενσωματώνει τα σταθερά και κινητά τηλέφωνα στο τηλεφωνικό κέντρο που φιλοξενείται στο cloud της Vodafone, προσφέροντας όλες τις νέες τεχνολογίες μέσων πρόσβασης (VDSL, 4G και οπτική ίνα).

Έτσι απελευθερώνει τις επιχειρήσεις από την υποχρέωση αγοράς και συντήρησης ενός τηλεφωνικού κέντρου και πετυχαίνει σημαντική μείωση του λειτουργικού τους κόστους.

 

Η υπηρεσία απευθύνεται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις κάθε μεγέθους που θέλουν να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους προσφέροντας αδιάλειπτη επικοινωνία από οποιαδήποτε συσκευή, σταθερή ή κινητή.

Δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να χρησιμοποιούν μόνο την κινητή συσκευή για να δέχονται και να πραγματοποιούν κλήσεις τόσο από τον σταθερό αριθμό του γραφείου όσο και από κινητό αριθμό.

Επίσης διασφαλίζει ότι η επιχείρηση δε μένει ποτέ από σταθερή τηλεφωνία και Ιnternet αφού δίνει τη δυνατότητα αυτόματης ενεργοποίησης εφεδρικής σύνδεσης 4G.

 

Τέλος προσφέρει τις πιο σύγχρονες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου, όπως φωνητική πύλη (IVR) και μοναδικά εργαλεία διαχείρισης κλήσεων από IP τηλεφωνικές συσκευές.

Σχετικά άρθρα

IDC: Στα 2-in-1 και στα “επαγγελματικά” tablets η μεγάλη ευκαιρία

Kitriniaris

Το όραμα της LG για το σπίτι του μέλλοντος στην IFA 2020

Giorgos Athanassiadis

Η Comsys έλαβε το «Customer Experience Innovation Award 2020»

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα