Canon: Omni-channel marketing και ο ρολος του printing

Στις 25 Σεπτεμβρίου η Canon πραγματοποίησε το δεύτερο Future Promotion Forum στο Customer Experience Centre της γερμανικής πόλης Poing και αμέσως μετά, στις 25 και 26 Σεπτεμβρίου, την εκδήλωση Production Printing Business Days. Συνδυαστικά, οι δύο εκδηλώσεις υποδέχθηκαν πάνω από 1.000 επισκέπτες από όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων επαγγελματιών στην επικοινωνία των brand και στους τομείς marketing και creative, καθώς και media agencies, παρόχους υπηρεσιών εκτύπωσης και εταιρικά τμήματα εκτύπωσης.

Οι εκδηλώσεις φέρνουν σε επαφή τις κοινότητες του marketing και των παρόχων υπηρεσιών εκτύπωσης – print service provider (PSP) για να διερευνήσουν τις τρέχουσες και μελλοντικές τάσεις στον χώρο του marketing. Με κεντρικό σύνθημα «Ενισχύστε τη συμμετοχή – Το συναίσθημα πουλά. Τα δεδομένα τροφοδοτούν», η Canon αναδεικνύει τον εξελισσόμενο ρόλο της εκτύπωσης στο πλαίσιο των omni-channel εκστρατειών marketing και τη δύναμή της να ενισχύσει τη σύνδεση με το brand και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Οι κεντρικές παρουσιάσεις εστίασαν στους τρόπους με τους οποίους τα brands μπορούν να σχεδιάσουν επιτυχημένες καμπάνιες omni-channel marketing. Το μυστικό; Ο συνδυασμός του online και του εντύπου αποφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα. Η εκτύπωση παρέχει το πρόσθετο όφελος ότι μπορεί να ενεργοποιήσει τις αισθήσεις των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας δημιουργικές μορφές, μεγέθη και υφές, για τη μεγιστοποίηση του αντίκτυπου. Με την έξυπνη χρήση δεδομένων συμπεριφοράς, τα brands μπορούν να δημιουργήσουν στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας για να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισης των πελατών.

 

Η εκδήλωση Future Promotion Forum άνοιξε με μια κεντρική ομιλία του γνωστού μελλοντολόγου Δρ. Patrick Dixon του οργανισμού Global Change Limited, που εξέτασε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να δημιουργηθεί «μαγεία» στην επικοινωνία με τους καταναλωτές και πως το marketing θα αναπτυχθεί μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Μεταξύ άλλων, ο Patrick ανέφερε, «Το μέλλον του marketing περιστρέφεται γύρω από το συναίσθημα – το οποίο είναι εκείνο τελικά που ενεργοποιεί τη συμμετοχή. Οι υπεύθυνοι marketing θα πρέπει σήμερα να οικοδομήσουν τις σχέσεις με τους πελάτες προσελκύοντας την προσοχή τους με ευρηματικούς τρόπους. Προκειμένου να κατανοήσουμε τις μικρές εκείνες λεπτομέρειες που έχουν περισσότερη σημασία για τους πελάτες, τα brands θα πρέπει να αποκτήσουν βαθύτερη διορατικότητα και θα πρέπει να αναλογιστούν πως θα χρησιμοποιήσουν τα έντυπα και online μέσα για να δημιουργούν εμπειρίες omni-channel».

 

Η εκδήλωση Production Printing Business Days έδειξε στους επισκέπτες πώς μπορούν να αναπτύξουν καινοτομικά επιχειρηματικά μοντέλα και να βελτιώσουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους. Όλα αυτά με τη βοήθεια των τελευταίων λύσεων της Canon πάνω στην ψηφιακή εκτύπωση και τις αυτοματοποιημένες ροές εργασίας, μέσα στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και εκείνες που προέρχονται από τους συνεργάτες της.

 

Νέα προϊόντα

Στις εκδηλώσεις παρουσιάστηκαν οι τελευταίες καινοτομίες ψηφιακής εκτύπωσης, όπως εκείνες που αφορούν τα πιεστήρια inkjet μεγάλου τιράζ συνεχούς ροής και φύλλων χαρτιού (Océ ProStream 1000, Océ ColorStream 6000 και Océ VarioPrint i300) και τα πιεστήρια παραγωγής και μικρού τιράζ. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον  imagePRESS C165, έναν έγχρωμο εκτυπωτή πολλαπλών λειτουργιών, που συνδυάζει βραβευμένες τεχνολογίες εκτύπωσης για το γραφείο και τους επαγγελματίες και ο οποίος παρουσιάστηκε πρόσφατα. Οι λύσεις της Canon σε μεγάλο format και οι συσκευές μεγάλου φορμά flatbed και roll-to-roll (Océ Arizona 1380 GT και Océ Colorado 1650) ήταν επίσης παρούσες στον εκθεσιακό χώρο.