13 C
Athens
20/04/2024
Biztech

4 κοινά λάθη που κάνουν οι ιδιοκτήτες SMBs

Δεν είναι παράδοξο φαινόμενο οι ιδιοκτήτες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να ασχολούνται με όλες τις πλευρές του business τους, από τις πωλήσεις και το marketing, ως το λογιστήριο και το ΙΤ. Από ένα σημείο και μετά όμως, αυτή η συγκεντρωτική νοοτροπία μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη της επιχείρησης, μιας και με αυτό τον τρόπο πιθανώς να παραλειφθούν εξίσου σημαντικές παράμετροι.

 

1. Μην ξεχνάτε τους ανθρώπους

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να συνεργάζονται και να συνάπτουν επαγγελματικές σχέσεις με ανθρώπους που συμπαθούν. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι πιστεύουν για εσάς τόσο οι συνεργάτες σας όσο και οι πελάτες σας. Κανείς δεν θέλει να νιώθει παραμελημένος ή αγνοημένος. Ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος πελάτης ή συνεργάτης θέλει να αποχωρήσει ή να διακόψει τη συνεργασία του μαζί σας, κάντε αυτό που πολλές επιχειρήσεις φοβούνται να κάνουν: Ρωτήστε τους το λόγο, αλλά και πώς πιθανώς θα μπορούσατε να βελτιώσετε τα πράγματα. Στη συνέχεια, καθορίστε ένα πλάνο ή συγκεντρώστε μια ομάδα, ώστε να προλαμβάνετε τις καταστάσεις αυτές προτού εκδηλωθούν στο μέλλον.

 

2. Επάρκεια προσωπικού

Προσλάβατε κάποιο άτομο βάσει του εξαιρετικού βιογραφικού του και παρατηρείτε πως δεν ανταποκρίνεται στις αρχικές σας εκτιμήσεις; Ρωτήστε την ομάδα του αρμόδιου τμήματος γιατί η πρόσληψη αυτή δεν λειτούργησε ως όφειλε. Συγκεντρώστε τις πληροφορίες και χρησιμοποιήστε τις για να φτιάξετε ένα καλύτερο πρόγραμμα προσλήψεων, για την επόμενη φορά που θα το χρειαστείτε.

 

3. Εργασία, αλλά και “χαρά”

Πότε σταματήσατε να είστε η πηγή έμπνευσης και ο εργοδότης που οι εργαζόμενοι χαίρονται να συνεργάζονται μαζί του; Πιστέψτε μας, η ομάδα σας θυμάται επακριβώς το “πότε” έγινε αυτή η μεταστροφή. Μήπως ήρθε η στιγμή να κάνετε πάλι το χώρο εργασίας ένα μέρος που όλοι επιθυμούν να βρίσκονται, όχι μόνο για να λαμβάνουν το μισθό τους; Ξαναχτίστε το πνεύμα της κοινότητας, οργανώνοντας μικρά happenings με φαγητό, για παράδειγμα, στη διάρκεια των meetings σας. Δώστε την πρωτοβουλία στους συνεργάτες σας και θυμηθείτε πως η δέσμευση είναι θεμελιώδες «συστατικό» για να επιτύχετε περισσότερα.

 

4. Ακούστε τους άλλους

Ο δρόμος της επιτυχίας συχνά θα σας κάνει να ξεχαστείτε και να αρχίσετε να αγνοείτε άτομα που θέλουν το καλό της επιχείρησης ή το δικό σας, και των οποίων η κριτική έχει καλές προθέσεις. Μην κλείνετε τα αυτιά σας. Γίνετε πιο μετριόφρων και καλύτερος ακροατής, ακόμα και εάν αυτά που ακούτε δεν σας αρέσουν ιδιαίτερα. Η εποικοδομητική κριτική θα σας βοηθήσει σημαντικά σε βάθος χρόνου.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα