Το HP DaaS επεκτεινεται προσφεροντας ακομα μεγαλυτερη ευελιξια και επιλογες

Περισσότερο από το 40% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων θεωρούν πως το as-a-service είναι κρίσιμο για αυτές. Ο στόχος του HP Device as a Service (DaaS) είναι να προσφέρει το βέλτιστο user experience, συνδυάζοντας hardware, ευφυΐα και μακροχρόνιες υπηρεσίες, ενώ ταυτόχρονα απλουστεύει τον τρόπο με τον οποίο το ΙΤ διαχειρίζεται τις συσκευές του, βελτιώνοντας την αξιοπιστία και την ικανοποίηση των χρηστών.


 

Επιπρόσθετα, το 70% των επιχειρήσεων σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αποτελεσματικά εργαλεία analytics και ικανότητες. Το HP TechPulse είναι ζωτικής σημασίας για το HP DaaS, επιτρέποντας στους HP Service Experts να επιτύχουν κορυφαία διαχείριση. Πρόκειται για μια τεχνολογία που ελέγχει και προβλέπει την «υγεία» των συσκευών, βοηθώντας τους πελάτες να διαχειρίζονται προληπτικά multi-OS περιβάλλοντα συσκευών και να αντιμετωπίζουν τα θέματα προτού έχουν αντίκτυπο στην παραγωγικότητα.

 

Ας δούμε όμως τις νέες εξελίξεις στο HP DaaS για τους συνεργάτες και τους πελάτες της HP.

 

Ένα plug and play οικοσύστημα για τους συνεργάτες

Οι νέες βελτιώσεις στο HP DaaS επιτρέπουν στους συνεργάτες να προσφέρουν τα πλεονεκτήματα του as-a-service μοντέλου στους πελάτες τους. Σε αυτά περιλαμβάνονται:

 

Multi-customer προβολή για συνεργάτες: Επιτρέπει στους συνεργάτες να βλέπουν reports για πολλαπλούς πελάτες μέσα από ένα μόνο dashboard και σύνδεση, να παρέχουν προτάσεις βάσει δεδομένων στους πελάτες τους και να εντοπίζουν τάσεις στις εγκατεστημένες βάσεις πελατών. Χάρη σε αυτή τη νέα προβολή dashboard, οι συνεργάτες μπορούν να μεταφερθούν με ένα κλικ από την προβολή ενδείξεων για όλους τους πελάτες, σε κάποιον μεμονωμένο.

 

Business review templates: Νέο εργαλείο που θα προσφέρει στους συνεργάτες πληρέστερα business reviews με τους πελάτες τους, αναγνωρίζοντας δυνατότητες βελτίωσης.

 

Πρόσθετα incidents σε όλα τα all HP DaaS plans: Τα incidents είναι ειδοποιήσεις για συμβάντα που πρέπει να αντιμετωπιστούν και εμφανίζονται στο analytics dashboard του HP DaaS portal. Οι συνεργάτες μπορούν πλέον να τα αναφέρουν, όταν προκύπτουν, στους πελάτες τους.

 

Νέα υπηρεσία integration: Τα incidents του HP TechPulse μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το ServiceNow, ένα κορυφαίο σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών IT. Χάρη σε αυτή την add-on υπηρεσία, οι συνεργάτες μπορούν να εντοπίσουν και να επιλύσουν incidents από το HP TechPulse, παράλληλα με άλλα προβλήματα του ΙΤ που εντοπίζουν με το ServiceNow, προτού επηρεάσουν τους χρήστες.

 

Νέα insights και reports για τους πελάτες

Το HP TechPulse έχουν προστεθεί νέα εργαλεία για τη διαχείριση και τον σχεδιασμό των πόρων του ΙΤ. Το νέο Mobility Factor report δημιουργεί βαθμολογία κινητικότητας χρήστη, έτσι ώστε να είναι δυνατή η προσαρμογή των πολιτικών ασφαλείας. Επίσης, το Device Replacement Guide report δίνει προτεραιότητα στις συσκευές που πρέπει να αντικατασταθούν και συμβάλλει στη βελτιστοποίηση των κύκλων ανανέωσης με βάση τους πολλαπλούς παράγοντες επιδόσεων και υγείας που προσδιορίζονται από την τεχνολογία HP TechPulse analytics. Τέλος, προσφέρεται υποστήριξη για το Microsoft Intune, καθώς πολλοί πελάτες της HP έχουν επενδύσει σε αυτό.

Το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον απαιτεί σύγχρονο ΙΤ και αυτό ακριβώς επιτυγχάνει η HP και το δίκτυο των συνεργατών της παγκοσμίως. Περισσότερες πληροφορίες, εδώ: www.hp.com/go/DaaS.