18.7 C
Athens
03/05/2024
Biztech

HP Smart Support: Η νέα cloud λύση ΙΤ υποστήριξης της HP

Δεδομένου ότι μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού δουλεύει απομακρυσμένα, τα τμήματα ΙΤ αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις: διαχείριση, ασφάλεια και υποστήριξη συσκευών. Ταυτόχρονα το ΙΤ οφείλει να εξασφαλίσει μεγαλύτερη παραγωγικότητα και βελτιωμένη εμπειρία χρηστών.

Η HP έχει δεσμευτεί να βοηθήσει τα τμήματα ΙΤ ώστε να αντεπεξέλθουν στις προκλήσεις. Για τον σκοπό αυτό διαθέτει ένα portfolio υπηρεσιών που φέρνουν τα απαραίτητα insights απευθείας στο ΙΤ, εφαρμόζοντας analytics και deep learning μέσω της πλατφόρμας HP TechPulse.

Η HP πρόσφατα ανακοίνωσε περισσότερες insights-driven υπηρεσίες που περιλαμβάνουν:

Προληπτική υποστήριξη και συντήρηση συσκευών με HP Active Care

Το HP Active Care χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη του HP TechPulse προκειμένου το IT να εντοπίσει προληπτικά τις απαραίτητες επισκευές συσκευών και να κάνει αντικαταστάσεις, εάν χρειαστεί, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. Η υπηρεσία παρέχει συνδυασμό προγνωστικών αναλύσεων υγείας συσκευών, απομακρυσμένης υποστήριξης, υπηρεσιών αποκατάστασης και επιτόπου απόκρισης την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ώστε να μη διακόπτεται η εργασία.

Ευφυής παρακολούθηση εκτυπωτικού στόλου με HP Proactive Insights

Το HP Proactive Insights παρέχει αναλυτικά στοιχεία του εκτυπωτικού στόλου σε συσκευές πολλαπλών προμηθευτών και πολλαπλών OS, ώστε οι επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος και την πολυπλοκότητα της διαχείρισης συσκευών. Οι προγνωστικές πληροφορίες που παρέχονται από την πλατφόρμα HP TechPulse βοηθούν την IT να διαχειρίζεται την υγεία και την απόδοση των συσκευών τους, ενώ μετρά και βελτιστοποιεί την εμπειρία των εργαζομένων.

Οι διαχειριστές IT μπορούν πλέον να μετρούν, να παρακολουθούν και να βελτιώνουν την εμπειρία των τελικών χρηστών των υπαλλήλων τους χρησιμοποιώντας analytics και καμπάνιες εμπειρίας εργαζομένων ή έρευνες.

Το HP Proactive Insights επιτρέπει τόσο στους διαχειριστές IT όσο και στους συνεργάτες της HP να διασφαλίσουν ότι οι εργαζόμενοι έχουν τη σωστή τεχνολογία για την εργασία τους με βάση τα πραγματικά δεδομένα χρήσης.

Multi-OS, Endpoint Management Service με HP Proactive Endpoint Management

Η αποτελεσματική διαχείριση συσκευών δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμη εξαιτίας του κυριολεκτικά διασκορπισμένου εργατικού δυναμικού. Το HP Proactive Endpoint Management είναι μια υπηρεσία διαχείρισης endpoint συσκευών που θα βοηθήσει τους πελάτες και τους συνεργάτες να μειώσουν το χρόνο που αφιερώνεται σε απαιτητικές εργασίες διαχείρισης συσκευών, όπως παρακολούθηση, απόδοση και χρήση συσκευών.

Το HP Service Experts χρησιμεύει ως επέκταση της ομάδας ΙΤ της επιχείρησης -χρησιμοποιώντας analytics από το HP TechPulse και κορυφαία cloud εργαλεία για τη διαχείριση endpoint συσκευών ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή τον κατασκευαστή- έτσι ώστε το ΙΤ να επικεντρωθεί στη βελτιστοποίηση της συνολικής τεχνολογικής εμπειρίας του εργαζομένου. Η υπηρεσία είναι συμβατή με συστήματα όπως τα ServiceNow, Microsoft Intune και VMware, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τις υπάρχουσες επενδύσεις τους.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα