20.1 C
Athens
24/04/2024
Biztech

Συμβουλές για ανάπτυξη εκτός συνόρων

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, παγκοσμίως, αναζητούν τρόπους να επεκταθούν σε νέες αγορές. Και επειδή κάθε επιχειρηματική πρωτοβουλία απαιτεί καλό σχεδιασμό και γνώση, θα μοιραστούμε κάποια tips από εκείνους που έχουν καταφέρει να διακριθούν στο πεδίο αυτό και των οποίων το παράδειγμα αξίζει να μιμηθείτε.

 

Υποστηρίξτε την ομάδα σας

Η υποστήριξη της ομάδας σας αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας. Συγκεκριμένα, η υποστήριξη του προσωπικού στην ανάπτυξη ενός δικτύου μεγάλων διαστάσεων θα τους βοηθήσει αφενός να αισθανθούν λιγότερο απομονωμένοι ο ένας από τον άλλο και αφετέρου θα προσφέρει στους managers ακόμα καλύτερη γνώση για το τι συμβαίνει στην αγορά δραστηριοποίησής τους. Αυτό ακριβώς έκανε η Emerging Communications ένα εξειδικευμένο marketing agency που προωθεί Βρετανικά προϊόντα στην αγορά της Κίνας. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία πολύτιμων σχέσεων τόσο με τους πελάτες όσο και με τους προμηθευτές.

 

Μιλώντας την ίδια γλώσσα

Εφόσον η επιχείρησή σας εξάγει προϊόντα σε μια ξένη χώρα ή ακόμα απαιτεί να μετακινηθείτε και εσείς σε αυτήν, τότε χρειάζεται να προσαρμοστείτε ανάλογα. Πολλές επιχειρήσεις, όπως η Supreme Creations (πολυεθνικός κατασκευαστής οικολογικών συσκευασιών), διαθέτουν παραρτήματα σε πολλές χώρες και αντίστοιχες ομάδες με πολυεθνικά χαρακτηριστικά και φυσικά διαφορετικές γλώσσες ομιλίας. Η συμβουλή τους είναι το προφανές: Εσείς και η ομάδα σας θα κερδίσετε “πόντους”, εάν μπορείτε να μιλήσετε στους διανομείς και τους πελάτες σας στη μητρική τους γλώσσα. Έτσι, θα έχετε τη δυνατότητα να χτίσετε ακόμα πιο ισχυρές σχέσεις και να επιλύσετε τα όποια προβλήματα προκύψουν όσο το δυνατόν ταχύτερα.

 

Προγραμματίζοντας σωστά

Ο προγραμματισμός είναι ζωτικής σημασίας όταν δουλεύετε με ανθρώπους σε διαφορετικές χρονικές ζώνες. Σκεφτείτε πως το χρονικό “παράθυρο” μέσω του οποίου έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με τα άτομα αυτά θα είναι πιθανότατα μικρό. Ως εκ τούτου, ίσως χρειαστεί να επεκτείνετε το χρόνο επικοινωνίας σας, ιδίως στην περίπτωση που συναλλάσσεστε με άτομα που προέρχονται από διαφορετική κουλτούρα εργασίας.

 

Χρήση της σωστής τεχνολογίας

Στην περίπτωση που πρέπει να συνεργαστείτε με άτομα σε διαφορετικές ηπείρους, μόνο η νεότερη συνεργατικής φύσης τεχνολογία και οι αντίστοιχες δομές θα σας βοηθήσουν. Τα cloud-based εργαλεία έχουν μικρύνει τις αποστάσεις και παραμερίσει τα εμπόδια μεταξύ των ηπείρων, βελτιστοποιώντας τις διεργασίες και επιτρέποντας την απρόσκοπτη συνεργασία με τους πελάτες, ανεξάρτητα από τη διαφορά ώρας. Τα εργαλεία αυτά θα σας βοηθήσουν να μοιραστείτε άμεσα τα insights σας με συνεργάτες σε όλο τον κόσμο, προσφέροντάς σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

 

Γνωρίζοντας το κοινό σας

Είναι ζωτικής σημασίας να αποκτήσετε ολοκληρωμένη γνώση του target κοινού σας, σε όποια χώρα κι εάν είναι αυτό. Είναι πολύ πιθανό να έρχεστε σε επαφή με κάποιους από τους πελάτες σας κάθε μήνα, αλλά κάποιους άλλους μπορεί να μην τους βλέπετε παρά σπάνια. Πρόκειται για ένα θέμα που χρήζει προσοχής, καθότι οι σχέσεις είναι εκείνες που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα