Business monitors: Μια αγορα με βλεμμα στο μελλον!

Οι οθόνες σε έναν σύγχρονο εργασιακό χώρο (πρέπει να) αντιμετωπίζονται ως κάτι περισσότερο από ένα περιφερειακό που αγοράζεται μαζί με τον υπολογιστή χωρίς δεύτερη σκέψη. Τα monitors αποτελούν ουσιαστικά έναν δεύτερο (εικονικό) χώρο εργασίας, στον οποίο ο εργαζόμενος καλείται να φέρει εις πέρας τα καθημερινά του tasks. Η ποιότητα της εικόνας, η εργονομία, το μέγεθος, και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά και ευκολίες μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την παραγωγικότητα των εργαζομένων.

Ωστόσο, οι οθόνες που εξοπλίζουν ένα γραφείο πολύ συχνά αγοράζονται μαζικά, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι ξεχωριστές ανάγκες κάθε εργαζομένου. Ένας γραφίστας ή ένας δημιουργός περιεχομένου έχει πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις που διαφέρουν από αυτές του λογιστηρίου ή της γραμματείας για παράδειγμα. Οι κατασκευαστές διαθέτουν monitors για όλες αυτές τις ξεχωριστές ανάγκες και ο ρόλος του καναλιού στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ιδιαίτερα σημαντικός στο να προσεγγίσει τον πελάτη με τις ενδεδειγμένες κατά περίπτωση λύσεις, δημιουργώντας μια σχέση αμοιβαία επωφελή.

 


 

Οι επαγγελματικές οθόνες είναι ταυτόχρονα διαφορετικές και ίδιες με τις λοιπές… κοινές οθόνες που κυκλοφορούν στην αγορά. Αυτό σημαίνει πως ενσωματώνουν την πλέον σύγχρονη διαθέσιμη τεχνολογία, αλλά διαφοροποιούνται στον σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιούνται. Τα όρια επομένως είναι συχνά δυσδιάκριτα, δεδομένου μάλιστα πως ανάλογα με το μέγεθος μιας επιχείρησης μπορεί να υπάρχουν σημαντικές διαφορές στην επιλογή κάποιου μοντέλου οθόνης που ενσωματώνει συγκεκριμένες προδιαγραφές.

 

Γιατί τις επιλέγουν οι επιχειρήσεις

Το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας σε μια επιχείρηση γίνεται κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια των εργαζομένων της. Μπορεί ο χώρος εργασίας να διαθέτει πανίσχυρα PCs, άφθονο αποθηκευτικό χώρο και εξαιρετικής ποιότητας πληκτρολόγια και ποντίκια, αλλά εφόσον η οθόνη δεν είναι αντίστοιχης ποιότητας, τότε η συνολική εμπειρία είναι σαφώς ασθενέστερη, με αντίκτυπο στην παραγωγικότητα.

Προκειμένου η παραγωγικότητα και η κερδοφορία της επιχείρησης να παραμείνει σε υψηλά επίπεδα, απαιτείται η απόκτηση επαγγελματικής ποιότητας οθονών που προσφέρουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, δηλαδή κατάλληλο μέγεθος, ανάλυση και κόστος που να είναι συμβατό με τις δυνατότητές της.

Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του καναλιού συνεργατών είναι κρίσιμος καθώς θα πρέπει να προτείνει μοντέλα που διαθέτουν όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν στον κλάδο δραστηριοποίησης της επιχείρησης, με σημαντικότερα τις απαραίτητες λειτουργίες και την τιμή. Θα πρέπει εξάλλου να καθοριστεί το μέγεθος του panel που είναι απαραίτητο για τον καθένα εργαζόμενο, ποια είναι τα features εκείνα που θα ενισχύσουν την παραγωγικότητα και τι είδους εγγύηση απαιτείται.

 

Ας δούμε όμως ποια είναι συγκεκριμένα τα κριτήρια επιλογής επαγγελματικών οθονών που αναζητούν οι επιχειρήσεις.

 

Μέγεθος

Αν και είναι πάντοτε προτιμότερη η εργασία με μια μεγαλύτερη οθόνη, δεν σημαίνει πως είναι απαραίτητα πρακτική και αποτελεσματική. Για μια συνηθισμένη εργασία γραφείου, ένα widescreen μοντέλο 22 ιντσών είναι αρκετό και θα ταιριάξει εύκολα στα περισσότερα γραφεία, γλιτώνοντας πολύτιμο χώρο. Από την άλλη, ένα μοντέλο 24 ιντσών είναι εξαιρετική επιλογή για χρήστες που χρειάζονται περισσότερα από ένα παράθυρα ανοιχτά για την εργασία τους κάθε στιγμή. Εφόσον υπάρχει χώρος (και το budget βεβαίως) μια οθόνη 27 ιντσών είναι ιδανική για multitasking, ενώ ένα ultra-wide 34 ιντσών μοντέλο θα αποτελέσει την ιδανική εναλλακτική σε ένα setup δύο οθονών, ιδίως στις περιπτώσεις των γραφιστικών εργασιών, εξοικονομώντας πολύτιμο χώρο.

 

Τεχνολογία panel

Οι οθόνες που χρησιμοποιούν TN panels είναι συνήθως οι πιο οικονομικές, επειδή η τεχνολογία αυτή είναι πολύ πιο οικονομική από κατασκευαστικής πλευράς σε σχέση με τις οθόνες In-Plane Switching (IPS), Patterned Vertical Alignment (PVA) ή Multi-Domain Vertical Alignment (MVA). Από την άλλη πλευρά, οι εργαζόμενοι της επιχείρησης θα έχουν στη διάθεσή τους μεγαλύτερες γωνίες προβολής, περισσότερες λεπτομέρειες και ακριβή χρώματα αλλά και συνολική ποιότητα από τα IPS, PVA και MVA panels σε σύγκριση με τα TN. Εφόσον όμως ο κλάδος που δραστηριοποιείται δεν απαιτεί έναν τόσο υψηλό βαθμό ακρίβειας και πολυάριθμες διαβαθμίσεις στην εικόνα (που έρχεται πάντα και σε αντίστοιχα υψηλό κόστος), τότε τα παραδοσιακά TN panels θα αποδειχθούν εξαίρετη επιλογή για τον εργασιακό χώρο.

 

Ανάλυση

Στις ημέρες μας, σχεδόν όλες οι οθόνες είναι ικανές να εμφανίζουν περιεχόμενο σε υψηλή ανάλυση. Τα μοντέλα εκείνα που είναι μικρότερα από 22 ίντσες έχουν συνήθως μέγιστη ανάλυση 1366×768, πράγμα που σημαίνει πως φτάνουν «μόλις» τα 720p. Πάντως, η συνηθέστερη ανάλυση είναι τα 1920×1080 (1080p), η οποία σημαίνει full HD και είναι ιδανική για την παρακολούθηση βίντεο και τις εργασίες που οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ανάγκη.

Βέβαια, για τους κλάδους εκείνους που εργάζονται με υψηλής λεπτομέρειας φωτογραφίες και βίντεο ή έχουν σχέση με τη γραφιστική και τον σχεδιασμό, είναι απαραίτητη η επιλογή ενός μοντέλου Wide Quad HD (WQHD) που προσφέρει 2.560×1.440 και είναι συνήθως 27 ιντσών. Τέλος, η αγορά των οθονών προσφέρει λύσεις Ultra High Definition (UHD), οι οποίες είναι το επόμενο βήμα σε σχέση με τις Full HD, προσφέροντας ανάλυση 3.840×2.160. Πρόκειται σαφώς για πολύ πιο ακριβές επιλογές, οι οποίες όμως μπορεί να απαιτηθούν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις επιχειρήσεων.

 

Προδιαγραφές

Όπως συμβαίνει συνήθως με τις προδιαγραφές των προϊόντων, όσο περισσότερα παίρνει κάποιος τόσο περισσότερα θα χρειαστεί να πληρώσει. Για παράδειγμα, μια οθόνη με αναπροσαρμαζόμενο εργονομικό stand (προσαρμογή ύψους, περιστροφή, κλίση) θα κοστίσει σαφώς περισσότερο από μια οθόνη που προσφέρει δυνατότητα απλής κλίσης.

Το ίδιο προφανώς ισχύει και στην περίπτωση των διαθέσιμων θυρών Ι/Ο. Εφόσον μια επιχείρηση αποφασίσει πως χρειάζεται DisplayPort, HDMI, DVI και VGA συνδεσιμότητα, θα πρέπει να πληρώσει το αντίτιμο. Εάν πάλι τα desktop PCs της δεν διαθέτουν DisplayPort, δεν χρειάζεται να πληρώσει έξτρα χρήματα για οθόνες με αυτή τη θύρα, αλλά να επιλέξει κάποια μοντέλα που διαθέτουν τουλάχιστον θύρα HDMI, καθώς θα προσφέρει την ευελιξία σύνδεσης διαφορετικών εξωτερικών συσκευών.

Στην περίπτωση, τέλος, που οι εργαζόμενοι της επιχείρησης ξοδεύουν πολλές ώρες μπροστά από την οθόνη τους, καλό θα είναι ο συνεργάτης να προτείνει κάποια μοντέλα που προσφέρουν ρυθμίσεις χαμηλών συχνοτήτων μπλε φωτισμού που θα βοηθήσει στη μείωση της κόπωσης και των επιβλαβών συνεπειών στην όραση.

Εφόσον πάλι οι εργαζόμενοι τοποθετούν συνεχώς διάφορα drives και άλλα περιφερειακά USB στο PC, μια οθόνη με ενσωματωμένο USB hub θα τους εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο στη καθημερινή τους εργασία. Προτιμότερη επιλογή είναι ενός με θύρες στα πλάγια, ώστε να μην χρειάζεται κάποιος να ψάχνει την είσοδο στην πλάτη της οθόνης κάθε φορά που συνδέει ή αποσυνδέει κάποια συσκευή.

Για τους χρήστες πάλι που απαιτούν χρώματα ακριβείας, μια οθόνη που διαθέτει μενού με εκτεταμένες ρυθμίσεις εικόνας είναι προαπαιτούμενο. Κάποια μοντέλα μάλιστα συνοδεύονται από ενσωματωμένο εργαλείο calibration, αν και βέβαια υπάρχουν και άλλες λύσεις τρίτων διαθέσιμες για τον σκοπό αυτό.

 

Σύμφωνα με το Worldwide Quarterly PC Monitor Tracker της IDC, η παγκόσμια αγορά monitors έχει παρουσιάσει μια συνολική μείωση της τάξης του 2,1% στο τέταρτο τρίμηνο του 2018. Εντούτοις, η τριμηνιαία αύξηση έχει παραμείνει αναλλοίωτη, με τις παγκόσμιες πωλήσεις να φτάνουν τα 31,4 εκατομμύρια τεμάχια το 4Q18.

 

Άλλες προδιαγραφές

Τα ενσωματωμένα ηχεία έχουν το βασικό πλεονέκτημα πως δεν καταλαμβάνουν πολύτιμο χώρο, αλλά συνήθως είναι χαμηλής ισχύος και δεν προσφέρουν ποιοτικό ήχο, ενώ από την άλλη πλευρά, τα μοντέλα οθονών που ενσωματώνουν ποιοτικές λύσεις είναι σαφώς πιο ακριβά. Στην περίπτωση που η διεύθυνση της επιχείρησης κρίνει πως δεν χρειάζεται οι εργαζόμενοί της να ακούν μουσική ή να παρακολουθούν βίντεο στην εργασία τους, τότε θα πρέπει να επιλέξουν κάποια που δεν διαθέτουν το χαρακτηριστικό αυτό.

Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των webcams. Πρόκειται για άκρως απαραίτητο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που έχουν πολλά παραρτήματα εντός και εκτός χώρας, στην περίπτωση του video conferencing και για το mobile εργατικό δυναμικό που είναι συνεχώς εν κινήσει. Από την άλλη πλευρά, μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει σημαντικό περισπασμό στην εργασία εφόσον δεν χρησιμοποιείται σωστά.

Εφόσον η επιχείρηση έχει θέμα χώρου και σκοπεύει να τοποθετήσει τον οθόνες σε τοίχο, θα πρέπει να σιγουρευτεί πως οι οθόνες αυτές είναι εξοπλισμένες με ειδικές οπές συμβατές με το πρότυπο VESA. Τέλος, καλό θα είναι η επιχείρηση να επιλέξει κάποια μοντέλα οθονών που συνοδεύονται από εγγύηση 3 ετών, η οποία θα καλύπτει ανταλλακτικά, εργασία και οπίσθιο φωτισμό.

 

 

Τα πλεονεκτήματα του μεγάλου μεγέθους

Μπορεί το μέγεθος να μην αποτελεί απαραίτητα ένδειξη ποιότητας ή αυστηρά επαγγελματικής χρήσης οθόνης (οι φανατικοί gamers είναι έτοιμοι να μας διαψεύσουν ανά πάσα στιγμή!), αλλά είναι εξίσου σπάνιο να βρείτε μικρού μεγέθους οθόνες σε μια σύγχρονη επιχείρηση. Σε τελική ανάλυση, μια οθόνη 23 ιντσών δεν θεωρείται πλέον «μεγάλη», αλλά αποτελεί το mainstream. Ακόμα περισσότερο, σε μια μεγάλη ποικιλία κλάδων, οι widescreen οθόνες 32 ιντσών είναι το νέο trend, καθώς συνδέονται με την παραγωγικότητα και την κερδοφορία.

 

Στη συνέχεια, παραθέτουμε μια λίστα πλεονεκτημάτων σχετικά με το πώς ο χρήστης θα μπορεί να γίνει παραγωγικότερος με τη χρήση μεγαλύτερης οθόνης:

 

1. Πολύτιμα insights

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες σε gamers, οι περισσότεροι από αυτούς είδαν αύξηση των επιδόσεών τους, απλώς και μόνο εξαιτίας της διαφοράς μεγέθους και ποιότητας της οθόνης τους. Παρόλο που η επιχειρήσεις διαφέρουν σημαντικά σε σχέση με το gaming, οι λόγοι για τους οποίους οι εργαζόμενοι κερδίζουν ή χάνουν στο χώρο εργασίας τους είναι ίδιος με εκείνους των gamers. Οι μεγάλου μεγέθους επαγγελματικές οθόνες προσφέρουν δυνατότητα προβολής περισσότερων πληροφοριών ταυτόχρονα, άρα πρόσβαση σε πολύτιμα insights, με συνέπεια καλύτερες στρατηγικές. Το να βλέπεις τη «μεγάλη εικόνα» είναι συχνά πιο σημαντικό από το να κατέχεις τον ταχύτερο υπολογιστή του κόσμου.

 

2. Χρόνος για σημαντικά tasks

Οι κάτοχοι μεγαλύτερου μεγέθους business οθονών αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στη διαχείριση παραθύρων, αντί να καταναλώνουν πολύτιμο χρόνο μετακινώντας εφαρμογές ολόγυρα, σκρολάροντας εν μέσω μεγάλου μεγέθους αρχείων και κάνοντας ατέλειωτα κλικ. Η διαχείριση παραθύρων σε μια παραδοσιακή οθόνη είναι ουσιαστικά το ίδιο με την εργασία με πολλούς φακέλους και έντυπα σε μικρού μεγέθους γραφείο: αντιπαραγωγική. Αντίθετα, οι έρευνες έχουν αποκαλύψει πως οι εργαζόμενοι είναι παραγωγικότεροι με μεγαλύτερου μεγέθους οθόνες.

 

3. Μειωμένο άγχος και καλύτερες λύσεις

Κάθε φορά που κάποιος χρειάζεται να θυμηθεί κάτι, επικεντρώνεται σε αυτό και λιγότερο στο να βρει λύσεις. Εφόσον οι εργαζόμενοι έχουν μπροστά τους ανά πάσα στιγμή περιορισμένο αριθμό δεδομένων, θα πρέπει να θυμούνται τα υπόλοιπα, με αποτέλεσμα να περιορίζονται οι λύσεις και οι στρατηγικές τους. Η επιλογή μιας μεγαλύτερης επαγγελματικής οθόνης τούς επιτρέπει την πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούν την ενέργειά τους στην επίλυση προβλημάτων και όχι στην απομνημόνευση άχρηστων στοιχείων.

 

Συμπερασματικά, κάθε φορά που οι επιχειρήσεις σκέφτονται την αναβάθμιση των συστημάτων υπολογιστών τους ή νέες αγορές, θα πρέπει να σκεφτούν σοβαρά πού ακριβώς πηγαίνουν τα χρήματά τους. Ίσως είναι πολύ πιο αποτελεσματικό, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα, να αναβαθμίσουν τις υπάρχουσες οθόνες τους με κάποιες από τις διαθέσιμες business λύσεις που προσφέρονται σε μεγάλη ποικιλία στην αγορά.

 

Προκειμένου η παραγωγικότητα και η κερδοφορία της επιχείρησης να παραμείνει σε υψηλά επίπεδα, απαιτείται η απόκτηση επαγγελματικής ποιότητας οθονών που προσφέρουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, δηλαδή κατάλληλο μέγεθος, ανάλυση και κόστος που να είναι συμβατό με τις δυνατότητές της.

 

Η αγορά των business οθονών

Είναι σαφές σε όσους ασχολούνται ή δραστηριοποιούνται στον χώρο της τεχνολογίας πως η αγορά των business οθονών –όπως και των consumer εξάλλου- αποτελεί υποσύνολο της ευρύτερης αγοράς των οθονών εν γένει. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να δούμε συνολικά τα μεγέθη σε πρώτο επίπεδο, και στη συνέχεια να εστιάσουμε σε συγκεκριμένες κατηγορίες.

 

Σύμφωνα με σχετική έρευνα της IDC, η παγκόσμια αγορά monitors έχει παρουσιάσει μια συνολική μείωση της τάξης του 2,1% στο τέταρτο τρίμηνο του 2018. Εντούτοις, η τριμηνιαία αύξηση έχει παραμείνει αναλλοίωτη, με τις παγκόσμιες πωλήσεις να φτάνουν τα 31,4 εκατομμύρια τεμάχια το 4Q18, σύμφωνα με το Worldwide Quarterly PC Monitor Tracker της εταιρείας.

Μετά από τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα ετήσιας αύξησης, η αγορά των οθονών εμφανίζει μια μικρή συρρίκνωση στο τέταρτο τρίμηνο. Παρ’ όλα αυτά, η σχετικά μικρή παγκόσμια πτώση μπορεί να μην είναι ενδεικτική, δεδομένου πως 7 από τις 9 κορυφαίες αγορές χωρών έχουν δει αύξηση μεγέθους 4,7%. Αντίστοιχα, η μεγαλύτερη αγορά (Κίνα) και η 5η μεγαλύτερη (Ινδία) έχουν παρουσιάσει μείωση της τάξης του 10,3%. Μάλιστα, η Ινδία αναμένεται να επανακάμψει ταχύτερα, ενώ στην Κίνα η γενικότερα αρνητικές μακροοικονομικές τάσεις αναμένεται να κρατήσουν σχετικά καθηλωμένη την αγορά οθονών εκεί.

Η IDC προβλέπει πωλήσεις περίπου 118 εκατομμυρίων οθονών για PCs μέσα στο 2019, με αποτέλεσμα μια YoY πτώση της τάξης του 2,7% στις παγκόσμιες αγορές που αντιστοιχεί σε 30,5 εκατομμύρια τεμάχια για το τέταρτο τρίμηνο του 2019. Ως το 2020, οι παγκόσμιες πωλήσεις αναμένονται να φτάσουν χοντρικά τα 114 εκατομμύρια τεμάχια, δεδομένου πως η υιοθέτηση των mobile συσκευών σε χαμηλότερη τιμή αναμένεται να συνεχιστεί.

 

Τεχνολογικά highlights

Συγκεκριμένα τώρα, η αγορά των curved οθονών παρουσιάζει αύξηση 15,4% από τρίμηνο σε τρίμηνο και 27,1% YoY στο 4Q18 με μερίδιο αγοράς 6,2% το 4Q18. Αυτή η αυξητική τάση θα συνεχίσει απρόσκοπτα, καθώς ολοένα και περισσότεροι vendors αναμένεται να δραστηριοποιηθούν στον χώρο των curved οθονών.

Όσον αφορά τα μεγέθη, οι επαγγελματικές οθόνες των 21, 5 ιντσών και των 23,8 ιντσών συνεχίζουν να κυριαρχούν στην παγκόσμια αγορά, με μερίδιο αγοράς 21,7% και 17,8% αντίστοιχα στο 4ο τρίμηνο του 2018. Στο θέμα των μεγεθών, στο top 10 συγκαταλέγονται οι οθόνες των 23,8 ιντσών και 27 ιντσών, οι οποίες είδαν τη μεγαλύτερη αύξηση YoY με 40.6% και 17.2% αντίστοιχα στο τέταρτο τρίμηνο του 2018.

 

Όσον αφορά τους vendors, η Dell βρέθηκε στην κορυφαία θέση στο 4Q18 με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της τάξης του 21,6% σε πωλήσεις και πάνω από 6,7 εκατομμύρια τεμάχια. Η εταιρεία παρουσίασε μεγάλη YoY ανάπτυξη στην Ιαπωνία (33.4%), Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (26.7%) και Δυτική Ευρώπη (23.6%). Τα μεγέθη οθονών που παρουσιάζουν μεγαλύτερη αύξηση YoY περιλαμβάνουν τις 31,5 ίντσες και τις 37,5 ίντσες.

Από την πλευρά της, η HP είχε πωλήσεις περισσότερων από 4,5 εκατομμύρια τεμαχίων, με αποτέλεσμα μερίδιο αγοράς της τάξης του 14,6% κατά το 4ο τρίμηνο του 2018. Οι αύξηση των πωλήσεων YoY έγιναν στην Ιαπωνία (9,3%) και στη Λατινική Αμερική (24,7%), κάτι που συνετέλεσε στη συνολική αύξηση YoY της τάξης του 1,5%.

Η Lenovo διατήρησε την 3η θέση με σταθερή ανά τρίμηνο αύξηση της τάξης του 4,3% και πωλήσεις τεμαχίων που άγγιξαν τα 4 εκατομμύρια. Τα νούμερα αυτά οφείλονται κυρίως στη σημαντική ανά τρίμηνο αύξηση στη Λ. Αμερική (52,9%) και στον Καναδά (16,5%). Από πλευράς αύξησης μεγέθους οθόνης, οι 27 ιντσών και 23,8″ ιντσών wide οθόνες κυριαρχούν με 141.4% και 115% ΥοΥ αύξηση αντίστοιχα.

Τέλος, η LG βρίσκεται στην 5η θέση για το 4ο τρίμηνο του 2018, με 2,5 εκατομμύρια τεμάχια πωλήσεων παγκοσμίως. Αν και σε παγκόσμιο επίπεδο η εταιρεία παρουσίασε μείωση ΥοΥ της τάξης του 8,5%, αντίθετα εμφάνισε ΥοΥ κέρδη στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη.

 

Άρθρο της Ηλέκτρας Κορνάρου

Τεχνολογία που τροφοδοτεί τον σύγχρονο τρόπο εργασίας

 

Ηλέκτρα Κορνάρου
Area Category Manager Commercial Computing Greece/Cyprus

Στην πρόσφατη έκθεση CES 2019, η HP παρουσίασε νέες οθόνες οι οποίες προσφέρουν λειτουργικότητα και πολλές καινοτομίες! Στα σύγχρονα περιβάλλοντα εργασίας οι ανάγκες για οθόνες υψηλής ευκρίνειας και πολλών ιντσών είναι αυξημένες, χωρίς βέβαια να παραλείπεται ο εντυπωσιακά μοντέρνος σχεδιασμός.

 

Η νέα σειρά οθονών Pavilion της HP, βυθίζουν τους χρήστες σε ό, τι δημιουργούν ή παρακολουθούν. Η HP Pavilion 27 Quantum Dot είναι η πρώτη οθόνη με Quantum Dot στο γυαλί, η οποία προσφέρει ανάλυση με περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο χρώματα. Η HP Pavilion 27 FHD προσφέρει μια ποικιλία μοναδικών χαρακτηριστικών, όπως ενσωματωμένα ηχεία B&O και μια αναδυόμενη κάμερα, ενώ η HP Pavilion 32 QHD είναι μια δυναμική οθόνη με εκπληκτική ανάλυση QHD και πολλαπλά πλεονεκτήματα σχεδόν από κάθε οπτική.

 

Ο τρόπος με τον οποίο εργάζονται οι άνθρωποι αλλάζει, με πιο «ανοικτά» περιβάλλοντα και συνδέσεις από περισσότερα σημεία εκτός γραφείου. Συνεπώς, η ασφάλεια είναι πιο σημαντική από ποτέ για την προστασία των συσκευών, της ταυτότητας και των δεδομένων. Στο πλαίσιο αυτού του μεταβαλλόμενου τοπίου, η HP παρουσίασε ένα όραμα για μεγαλύτερη ασφάλεια στον χώρο εργασίας του μέλλοντος εισάγοντας την τρίτη γενιά της εξαιρετικά δημοφιλούς HP SureView Privacy Screen. Τα νέα προϊόντα Elite που διαθέτουν το HP Sure View Gen3 επιτρέπoυν νέους τρόπους εργασίας ενώ προστατεύουν τις ευαίσθητες πληροφορίες όταν είστε εν κινήσει, στο γραφείο ή γύρω από αυτό. Η οθόνη HP EliteDisplay E243p Sure View είναι η πρώτη οθόνη στον κόσμο με ενσωματωμένο privacy screen και προσφέρει άμεσα προστασία σε ανοικτούς χώρους εργασίας.

 

Επιπλέον, η docking οθόνη HP EliteDisplay E243d «προσγειώνεται» στον χώρο εργασίας και είναι έτοιμη για λειτουργία, αξιοποιώντας πλήρως την επιφάνεια του γραφείου, ενώ παράλληλα προσφέρει βελτιωμένη συνδεσιμότητα USB-C και την αναδυόμενη κάμερα HP. Με την οθόνη HP EliteDisplay E243d 23,8 ιντσών, αυξάνεται η αποδοτικότητα, καθώς επίσης είναι εφικτή η δημιουργία ενός κέντρου ελέγχου από την οθόνη και τον ενσωματωμένο σταθμό σύνδεσης.

Οι παραπάνω καινοτομίες έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος. Η τεχνολογία των οθονών εξελίσσεται με ταχύ ρυθμό και HP βρίσκεται εδώ για να αφήσει το δικό της αποτύπωμα στο σύγχρονο τρόπο εργασίας.

 

Ο ρόλος του Digital Signage

Πρόκειται για ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο και εξελισσόμενο κλάδο, ο οποίος ουσιαστικά στηρίζεται στις τεχνολογικές καινοτομίες των business οθονών που συνδυάζουν τεχνολογία αιχμής και software, με αποτέλεσμα ολοένα και περισσότερες κατασκευάστριες εταιρείες να παρουσιάζουν σειρές μοντέλων.

Σύμφωνα με την Grand View Research, η παγκόσμια αγορά digital signage προβλέπεται να φτάσει τα 31,71 δις δολάρια ως το 2025, όπως δείχνει μια νέα έρευνά της. Η αγορά αναμένεται να δει ετήσιο μέσο όρο ανάπτυξης της τάξης του 8%, κυρίως χάρη στην αυξημένη ζήτηση από τους end-use κλάδους που περιλαμβάνουν το retail και τις υπηρεσίες υγείας. Από πλευράς πωλήσεων, η αγορά αυτή υπολογίζεται σε 3,5 εκατομμύρια τεμάχια το 2018, ενώ αναμένεται να φτάσει τα 6,4 εκατομμύρια ως το 2025.

Η δημιουργία και η διανομή περιεχομένου μέσω του digital signage είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική στρατηγική προώθησης για τις επιχειρήσεις, καθώς έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν μια ακόμα μεγαλύτερη πελατειακή βάση. Στη λογική αυτή ακόμα μεγαλύτερα μεγέθη οθονών, από 52 ίντσες και πάνω, αναμένεται να υιοθετηθούν.

Εξίσου σημαντική είναι και η παρουσία της τεχνολογίας 4Κ, η οποία θα ανταποκριθεί στην αυξημένη ανάγκη των επιχειρήσεων για κρυστάλλινη εικόνα. Σε αυτό θα συνδράμει και η ενισχυμένη παρουσία του ΙοΤ, σε συνδυασμό με την αυξημένη υιοθέτηση του cloud computing, το οποίο αναμένεται να επιτρέψει τη συλλογή ζωτικής σημασίας δεδομένων. Επιπρόσθετα, η ενσωμάτωση LED panels οπίσθιου φωτισμού, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα εξοικονόμηση ενέργειας, θα δώσει ώθηση και στην αγορά αυτή.

Οι οθόνες που είναι εξοπλισμένες με τεχνολογία 4Κ φαίνεται να έχουν μεγάλη ζήτηση από τις επιχειρήσεις, καθώς προσφέρουν υψηλής ποιότητας εικόνα. Επομένως, η ζήτηση για διαφημιστικό περιεχόμενο με ακόμα μεγαλύτερη καθαρότητα και ενισχυμένη ποιότητα ευνοεί την αγορά αυτή. Η υιοθέτηση των εξελιγμένων τεχνολογιών οθονών είναι επομένως πιθανό να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη της αγοράς.

Επιπρόσθετα, η ενσωμάτωση των LED οθονών οπίσθιου φωτισμού έχει οδηγήσει σε πρόσθετη ενεργειακή εξοικονόμηση σημαντικού επιπέδου. Ως εκ τούτου, η μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης εξαιτίας της υιοθέτησης εξελιγμένων τεχνολογιών (όπως είναι το LED) στο digital signage έχει αναγκάσει μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων να επιλέξουν την αγορά ποιοτικών οθονών.

 

Κάποια από τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής:

 

•  Το τμήμα των LCD digital signage ήταν το κυρίαρχο στην παγκόσμια αγορά οθονών, εντός του 2018, με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, χάρη στην πτώση των τιμών και στα οφέλη που προσφέρει η τεχνολογία LCD.

 

•  Ο κλάδος του retail και των μεταφορών κυριάρχησαν στην αγορά με πάνω από 18% επί των συνολικών εσόδων εντός του 2018 και αναμένεται να παραμείνει ένα από τα υψηλότερης κερδοφορίας segments για τα επόμενα 8 χρόνια περίπου.

 

•  Ο κλάδος της υγείας έχει σημαντικές προοπτικές καθώς τα νοσοκομεία συνεχίζουν να υιοθετούν το digital signage και τις τεχνολογίες οθονών που προείπαμε για ποικίλες εργασίες, όπως ο διαμοιρασμός σημαντικών πληροφοριών εγγραφής, εμφάνιση ειδοποιήσεων και ενημέρωση με tips για τη βελτίωση της υγείας των πελατών.

 

•  Το segment των διάφανων LED οθονών αναμένεται να εμφανίσει σημαντική αύξηση, οφειλόμενη στις ενεργειακά αποτελεσματικές επιδόσεις τους και στην τεχνολογία αφής και multi-touch.

 

•  Τα διαδραστικά apps για τα κιόσκια και τα άλλα προϊόντα digital signage αναμένεται να ενισχύσουν την ανάπτυξη του software segment.

 

•  Το hardware segment, το οποίο περιλαμβάνει οθόνες 8Κ και 4Κ-UHD αναμένεται να κυριαρχήσει στο component segment.

 

Σύμφωνα τώρα με έρευνα της Mordor Intelligence, η αγορά των οθονών LED/LCD αναμένεται να παρουσιάσει σημαντική αύξηση. Η μείωση των τιμών των οθονών αυτών τις έχει βοηθήσει να επεκταθούν και να κυριαρχήσουν σε πολλές περιοχές παντού στον κόσμο. Εκτός αυτού, τα βασισμένα σε LED signage boards προσφέρουν αντοχή ταυτόχρονα με μεγαλύτερη ορατότητα, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές λύσεις. Οι ταχέως πτωτικές τιμές για τις οθόνες LCD έχουν οδηγήσει σε έναν αυξανόμενο αριθμό εγκαταστάσεων digital signage.

Αναλόγως με το μέγεθος της εγκατάστασης, προτιμώνται διαφορετικοί τύποι οθονών. Τα μικρά και μεσαία δίκτυα προτιμούν κυρίως τις LCD/LED. Οι χρήστες που αναζητούν μεγαλύτερες οθόνες επιλέγουν μεγαλύτερα μεγέθη εξαιτίας της καθαρότερης εικόνας βίντεο που προσφέρουν. Οι LCDs ανταποκρίνονται καλύτερα, από πλευράς κατανάλωσης και κόστους συντήρησης, ιδίως όσον αφορά τα μεγαλύτερα μεγέθη.

Επιπρόσθετα, καταγράφονται σημαντικές εξελίξεις στην τεχνολογία του κλάδου των digital signage από πλευράς κατασκευαστών. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι υψηλότερης ανάλυσης οθόνες LCD και LED message centers, τα οποία προσφέρουν προγραμματισμό, συστήματα ειδοποίησης, ζωντανά RSS feeds για ειδήσεις και καιρό κ.ο.κ.

Μια ακόμα σημαντική τάση είναι το πώς οι LED οθόνες θα δημιουργήσουν μια ακόμα πιο καθηλωτική και εμπνευσμένη εμπειρία χρήσης. Τα LED panels είναι εξαιρετικά παραμετροποιήσιμα και μπορούν να δημιουργήσουν νέες εμπειρίες θέασης για τους καταναλωτές.

 

Ολοκληρώνοντας, οφείλουμε να τονίσουμε πως ο ρόλος του καναλιού όσον αφορά την αγορά των επαγγελματικών οθονών είναι σημαντικός. Ο καλά ενημερωμένος συνεργάτης, όχι μόνο γνωρίζει τις τεχνολογίες και τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά, αλλά είναι σε θέση να προτείνει την κατάλληλη οθόνη για την κατάλληλη θέση. Επιπλέον, θα προτείνει και το κατάλληλο χρηματοδοτικό πακέτο σε περιπτώσεις μαζικών αναβαθμίσεων, αλλά και θα λύσει τυχόν απορίες σχετικά με την εγγύηση. Μην ξεχνάμε ότι αυτό που επιζητούν οι επιχειρήσεις είναι αύξηση της παραγωγικότητας, μείωση του downtime και φυσικά όλα αυτά στο ελάχιστο δυνατό κόστος.

 

Άρθρο εκ μέρους της Lenovo

Lenovo ThinkVision: Αλλάξτε τον τρόπο που εργάζεστε

 

Πιστή στην παράδοση και την καινοτομία που «κουβαλάει» το όνομα Think, η Lenovo με την πολυβραβευμένη σειρά ThinkVision προσφέρει μια πλήρη γκάμα επαγγελματικών οθονών, ικανοποιώντας κάθε ανάγκη για ένα σύγχρονο και εργονομικό περιβάλλον εργασίας. Η σειρά ThinkVision έρχεται να αλλάξει τον χώρο και τον τρόπο εργασίας, αυξάνοντας την παραγωγικότητα, ενισχύοντας τη συνεργασία, με προηγμένες τεχνολογίες, απαράμιλλη ποιότητα, ικανοποιώντας τους πιο αυστηρούς κανόνες για την προστασία του περιβάλλοντος.

 

ThinkVision S Series

Ολοκληρωμένη value for money σειρά οθονών για τον επαγγελματία που επιθυμεί ποιότητα, εργονομία και ευελιξία στη συνδεσιμότητα. Τα μοντέλα της σειράς ξεκινούν από τις 22 ίντσες και φτάνουν έως τις 27, ενώ χάρη στο ενσωματωμένο VESA mount και τα λεπτά bezels, τις επιτρέπουν να τοποθετηθούν οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε διάταξη, από το γραφείο, έως τον τοίχο, σε βραχίονα ή πολλές οθόνες δίπλα δίπλα σε μορφή video wall ικανοποιώντας κάθε ανάγκη του σύγχρονου επαγγελματικού χώρου.

Τα μοντέλα της σειράς είναι ιδανικά για πολύωρη χρήση, διαθέτοντας τεχνολογίες που μειώνουν την κούραση των ματιών.

 

 

ThinkVision Μ14

Η φορητή οθόνη ThinkVision M14 αποτελεί μια επανάσταση στο χώρο του mobile workspace. Με την ThinkVision M14 οι εν κινήσει εργαζόμενοι, δεν περιορίζονται πλέον από τη μικρή οθόνη του ultrabook ή του tablet τους, αφού μπορούν να τη συνδέουν εύκολα και γρήγορα μέσω USB Type-C. Έτσι, έχουν ανά πάσα στιγμή μια βολική, δεύτερη οθόνη όταν τη χρειάζονται εκτοξεύοντας την παραγωγικότητα στα ύψη ακόμα και on the go. Είναι Full HD, 14 ίντσες, πανάλαφρη (μόλις μισό κιλό), λεπτή σαν ένα φύλλο χαρτί, δεν χρειάζεται ξεχωριστή τροφοδοσία και η σχεδίασή της από μαύρο κράμα μαγνησίου και την ενσωματωμένη «έξυπνη» εργονομική βάση είναι απλά πανέμορφη. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

 

ThinkVision T Series

Η σειρά απευθύνεται σε επαγγελματίες που χρειάζονται μεγάλο χώρο εργασίας, αλλά διαθέτουν περιορισμένο χώρο στο γραφείο τους, ή εργάζονται με πολλαπλές οθόνες ταυτόχρονα. Είναι κομψές, λεπτές, με ελάχιστα bezels, καλύπτουν κάθε ανάγκη συνδεσιμότητας και διαθέτουν πρόσθετα χαρακτηριστικά, όπως έξυπνη τακτοποίηση καλωδίων, IR cam για ασφαλή πρόσβαση μέσω Windows Hello, ενσωματωμένα ηχεία και λειτουργίες εξοικονόμησης ενέργειας. Οι διαστάσεις τους κυμαίνονται από 22 έως 27 ίντσες και διατίθενται σε αναλύσεις από Full HD έως UHD, καλύπτοντας κάθε ανάγκη για το σύγχρονο γραφείο και SOHO περιβάλλον.

 

 

ThinkVision P Series

Για επαγγελματίες CAD και δημιουργούς περιεχομένου που θέλουν αυξημένη επιφάνεια εργασίας, απόλυτη ακρίβεια στο χρώμα, η σειρά ThinkVision Professional P της Lenovo περιλαμβάνει μοντέλα από 24 έως 44 ίντσες και χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν: 100% Color Gamut, HDR, UHD, εργοστασιακή βαθμονόμηση χρώματος και δυνατότητα σύνδεσης πολλαπλών οθονών σε σειρά μέσω USB Type-C με Thunderbold 3.

Το μοντέλο ThinkVision P44w είναι ο απόλυτος επαγγελματικός καμβάς παραγωγικότητας. Προσφέρει 44 ολόκληρες κυρτές ίντσες, ανάλυση DUXGA 3840 x 1200 και λόγο πλευρών 32:10 και λειτουργίες PBP, PIP για multitasking χωρίς όρια.

 

ThinkVision X Series

Αναβαθμίστε το χώρο εργασίας σας με στυλ με τη σειρά ThinkVision X. Το μοντέλο ThinkVision X1 αποτελεί το πρώτο monitor 27’’ με ανάλυση 4Κ και υποστήριξη Thunderbold. Διαθέτει κορυφαία εμφάνιση, εργονομία και επιδόσεις, είναι λεπτό, με σχεδόν αόρατα bezel και στις τέσσερις πλευρές με χαρακτηριστικά που δεν αφήνουν περιθώρια για αμφισβητήσεις. Η κάλυψη >99% sRGB και το 10bit βάθος χρώματος θα επιτρέψουν στους δημιουργούς περιεχομένου, στους γραφίστες και όσους ασχολούνται με την εικόνα, το βίντεο, την ανάπτυξη παιχνιδιών, VR και άλλων απαιτητικών εφαρμογών να μετατρέψουν την ιδέα τους σε πράξη.

Related Posts