21.9 C
Athens
02/05/2024
Biztech

Brother-SiliconBlue: 20 χρόνια συνεργασίας

H SiliconBlue γιορτάζει 20 χρόνια συνεργασίας με την Brother ως επίσημος αντιπρόσωπος και διανομέας, ενώ το ελληνικό γραφείο συμπληρώνει 10 χρόνια παρουσίας. Με αφορμή αυτή την επέτειο είχαμε μια ενδιαφέρουσα εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με τον CEO της SiliconBlue και τον επικεφαλής του ελληνικού γραφείου.

Το 2003 ξεκίνησε η συνεργασία της SiliconBlue Corporation με την Brother ως επίσημος αντιπρόσωπος και διανομέας σε Ελλάδα και Κύπρο. Τι έχετε να θυμηθείτε από εκείνα τα πρώτα χρόνια της συνεργασίας;

Τάκης Καλορκώτης: Η συνεργασία με την Brother ξεκίνησε το 2003 στην Κύπρο και φέτος γιορτάζουμε τα 20 χρόνια συνεργασίας με ένα εορταστικό event στην Κύπρο, όπου θα παρευρεθεί και ο διευθύνων σύμβουλος της Brother. Η συνεργασία στην Ελλάδα ξεκίνησε το 2012. Θα πρέπει να σας πω ότι ειδικά για την Ελλάδα, τα πρώτα χρόνια ήταν δύσκολα, γιατί έπρεπε να επαναφέρουμε το χαμένο έδαφος που είχε χάσει η Brother στην αγορά, μετά από αρκετά χρόνια αποχής και έλλειψης υποστήριξης.

Ουσιαστικά, έπρεπε να δημιουργήσουμε καινούργιο τμήμα υποστήριξης και να συστήσουμε εκ νέου το προϊόν στην αγορά, σε μια περίοδο που άλλα brands είχαν πάρει μεγάλο προβάδισμα και ήταν πολύ ανταγωνιστικά.

Νίκος Μπακάλης: Σχετικά με τη εξέλιξη της προώθησης των προϊόντων της Brother στην Ελλάδα από την SiliconBlue τα τελευταία χρόνια, θα πρέπει να τονίσω ότι είναι αξιοσημείωτη η μεγάλη αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand και λόγω των παλιών επαγγελματιών του χώρου και πελατών που ήξεραν την ποιότητα και την υψηλή σχέση value for money του brand, οι οποίοι το ζητούν ξανά με μεγάλη επιμονή. Αλλά και νέοι πελάτες ανακαλύπτουν τα πλεονεκτήματα της Brother και βλέπουμε ότι γίνονται πιστοί υποστηρικτές της.

Τάκης Καλορκώτης,
president & CEO, SiliconBlue

Με ποια προϊόντα ξεκινήσατε εκείνη την εποχή; Ποιες κατηγορίες λύσεων φέρνετε τώρα στις δύο αγορές;

ΤΚ: Την εποχή εκείνη επικεντρωθήκαμε στα μεσαία και μεγάλα εκτυπωτικά laser για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις και όχι τόσο στα Inkjet. Αυτό ήταν άλλωστε και το δυνατό ατού της Brother. Οι λύσεις και στις δύο αγορές στις οποίες επικεντρωνόμαστε τώρα είναι πάλι στα μεσαία και μεγάλα laser μηχανήματα με υποστήριξη MPS, καθώς επίσης και το business inkjet καθώς η Brother διαθέτει μεγάλη γκάμα προϊόντων και λύσεων. Επίσης, προωθούμε λύσεις εκτύπωσης on the go, με φορητούς εκτυπωτές και λύσεις σάρωσης για οργάνωση και αρχειοθέτηση.

NM: Η μεγάλη γκάμα των λύσεων και προϊόντων που παρέχουμε σήμερα και στην Ελλάδα και στην Κύπρο, είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προς τους συνεργάτες μας, διότι τους δίνουμε την δυνατότητα – με όλα τα προϊόντα μας (laser & Inkjet εκτυπωτικά μηχανήματα και πολυμηχανήματα, εκτυπωτές ετικετών, φορητούς εκτυπωτές, σαρωτές κ.α.) – να πραγματοποιούν νέες εργασίες όχι μόνο σε νέους πελάτες αλλά και σε υφιστάμενους, στους οποίους μπορούν να παρέχουν προϊόντα σύμφωνα με τις ανάγκες τους, πέρα από ένα μόνο είδος.

Πείτε μας για τις υπηρεσίες MPS που προσφέρετε, έναν τομέα στον οποίο η Brother διαθέτει καινοτόμες λύσεις και η SiliconBlue την τεχνογνωσία. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα για τους πελάτες και τους συνεργάτες σας; Πώς βλέπετε την εξέλιξη του MPS σε Ελλάδα και Κύπρο τα τελευταία χρόνια;

ΤΚ: Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά αφού προσφέρουμε στους επίσημους συνεργάτες μας τα εργαλεία και την υποστήριξη να προσφέρουν αξία στους τελικούς τους πελάτες με λύσεις MPS και σταθερή τιμή κόστους για όλη την διάρκεια του συμβολαίου τους. Η εξέλιξη είναι μεγάλη όσον αφορά το MPS τα τελευταία χρόνια, αφού υπάρχουν πληθώρα από λογισμικά με τα οποία όλες οι μηχανές μας είναι συμβατές και προσφέρουν αρκετές λύσεις για εταιρείες που θέλουν να διαχειριστούν και να προστατεύσουν τα δεδομένα που τυπώνουν τα στελέχη τους. Επίσης η διαχείριση των εκτυπώσεων από νευραλγικά τμήματα.

ΝΜ: Αναφορικά με την εξέλιξη του MPS, θεωρώ ότι όλο και περισσότερες μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις θα επιλέγουν λύσεις MPS είτε σε απλό είτε σε πιο ολοκληρωμένο πλαίσιο, και σε αυτό το σημείο η Brother έρχεται να υποστηρίξει συνολικά τους συνεργάτες της στο να παρέχουν τέτοιες λύσεις με αναλώσιμα σε ειδικές τιμές για τέτοιες λύσεις (που είναι το βασικό στοιχείο μίας MPS λύσης) και σε laser αλλά και σε inkjet μηχανήματα καθώς και σε μεσαία και μεγάλα μηχανήματα αλλά και σε μικρότερα.

Νίκος Μπακάλης,
head of Greek office, SiliconBlue

Σε τι βαθμό έχει επηρεάσει η πανδημία τον κλάδο του MPS; Τι αλλαγές έχετε κάνει εσείς στη στρατηγική σας με τους συνεργάτες σας ώστε να ωθήσετε το business printing προς τα εκεί;

ΤΚ: Ο μόνος βαθμός επηρεασμού ήταν στο γεγονός ότι ξαφνικά έπρεπε όλοι να τυπώνουν από το σπίτι. Και εκεί εμείς συνδράμαμε πάρα πολύ με λύσεις μικρών εκτυπωτών που διαθέτουν μεγάλο αναλώσιμο και έτσι το συνολικό κόστος αγορά και χρήσης ήταν πολύ καλό. Αλλά ακόμη και τώρα που υπάρχει το μοντέλο υβριδικής εργασίας, προσφέρουμε λύσεις που μπορούν να είναι ευέλικτες.

Η στρατηγική μας είναι να δίνουμε στους συνεργάτες μας την τεχνογνωσία και τα εργαλεία για όσο το δυνατό καλύτερη εξυπηρέτηση του τελικού χρήστη, είτε είναι αυτός ιδιώτης είτε είναι μία επιχείρηση.

ΝΜ: Για να επεκταθώ λίγο στο θέμα της στρατηγικής για το business printing, εμείς προσπαθούμε να οδηγήσουμε και τους μεγαλύτερους συνεργάτες μας αλλά και τους μικρότερους στο business printing ενημερώνοντάς τους συνεχώς για τα χαρακτηριστικά των υφιστάμενων αλλά και των νέων μοντέλων (π.χ. ενσωματωμένες λειτουργίες για MPS), για τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιούν (π.χ. δωρεάν λογισμικά για MPS) και για τα ειδικά αναλώσιμα που μπορούν να χρησιμοποιούν στα μεσαία και μεγάλα αλλά και στα μικρότερα μηχανήματα.

Πώς αποτυπώνετε το moto της εταιρείας “at your side” στις δικές σας πρακτικές σε ό,τι αφορά τη σχέση σας με τους συνεργάτες και τους πελάτες σας;

ΤΚ: Ακριβώς όπως το αναφέρει, δηλαδή είμαστε συνεχώς δίπλα στους συνεργάτες μας και έτοιμοι να δώσουμε λύσεις και προτάσεις με ανοικτή γραμμή βοήθειας.

NM: Να προσθέσω ότι οι προτάσεις ανοικτής γραμμής βοήθειας συνίστανται σε απτές υπηρεσίες, όπως η τεχνική υποστήριξη πρώτου επιπέδου που παρέχουμε και στους συνεργάτες μας αλλά και στους πελάτες τους με τη δυνατότητα πρόσβασης για άμεση τεχνική βοήθεια με κλήση σε κινητό και εκτός ωραρίου, κάτι το οποίο, θα πρέπει να τονίσω, εκτιμάται πάρα πολύ από τους συνεργάτες μας αφού είναι κάτι που τους διευκολύνει πολύ στην υποστήριξη των πελατών τους και είμαστε από τους ελάχιστους που το παρέχουμε και με μεγάλη συνέπεια!

Τα τελευταία δέκα χρόνια λειτουργεί επίσημα το ελληνικό γραφείο της SiliconBlue. Πόσους συνεργάτες έχετε στην Ελλάδα; Μπορείτε να μας πείτε τα μερίδια αγοράς της Brother ανά κατηγορία ή τουλάχιστον το ποσοστό ανάπτυξης; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;

ΤΚ: Ο αριθμός των συνεργατών μας έχει μεγαλώσει πάρα πολύ σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο με γρήγορους ρυθμούς αν και γίνεται με συνετή επιλογή και δέουσα προσοχή, γιατί πρέπει να έχουν το profile που ταιριάζει στην στρατηγική ανάπτυξης της SiliconBlue και να λαμβάνουν την κατάλληλη εκπαίδευση για να μπορούν να προτείνουν σωστές λύσεις και να μπορούν να υποστηρίζουν το προϊόν ανάλογα.

NM: Σχετικά με τους στόχους μας, αυτοί συνίστανται στην ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη της εταιρείας με την συνεχή προώθηση του brand Brother και την συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση των κατάλληλα επιλεγμένων συνεργατών, ώστε να παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών τους και υποστηρίζουν και την δικιά τους ανάπτυξη.

Υπάρχει κάποια κατηγορία προϊόντων που πηγαίνει καλύτερα στην Ελλάδα; Για παράδειγμα τα μεγάλα πολυμηχανήματα/copiers σε σχέση με τα μικρά office printers;

ΤΚ: Δεν θα έλεγα ότι υπάρχει κατηγορία προϊόντων που πάει καλύτερα στην αγορά της Ελλάδας γιατί με την παγκοσμιοποίηση όλες οι χώρες έχουν τις ίδιες ανάγκες με πολύ μικρές διαφορές. Η αγορά της Ελλάδας φαίνεται να είναι δυναμική και για μικρά αλλά και για μεγάλα πολυμηχανήματα. Σίγουρα με την ανάπτυξη που έχει η Ελλάδα και φαίνεται θα συνεχιστεί και στα επόμενα χρόνια, θα υπάρξει μεγάλη ζήτηση σε πολυμηχανήματα, αλλά βλέποντας τις τελευταίες τραγικές στιγμές που ζήσαμε με τις φωτιές αλλά και με τις πλημμύρες είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει όλοι να βαδίσουμε σε πράσινες εκτυπωτικές λύσεις.

ΝΜ: Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι η μεγάλη γκάμα προϊόντων της Brother, που παρέχουμε στην ελληνική αγορά καλύπτει όλες τις ανάγκες της σύγχρονης επιχείρησης για:

  • Εξοικονόμηση κόστους (π.χ. Energy Star πιστοποιητικό, ειδικά αναλώσιμα κ.α).
  • Προστασία του περιβάλλοντος (π.χ. Blue Angel γερμανικό περιβαλλοντικό πρότυπο, Nordic Ecolabel σκανδιναβικό περιβαλλοντικό πρότυπο κ.α.)
  • Ασφάλεια στη διαχείριση εγγράφων (π.χ. Secure Printing με εισαγωγή PIN, Near-Field Communication, NFC Reader κ.α.) και
  • Υποστήριξη στον ψηφιακό μετασχηματισμό (π.χ. πολυμηχανήματα για σάρωση και ασφαλή αποθήκευση των εγγράφων, φορητοί εκτυπωτές για mobile υπηρεσίες κ.α.)

Σχετικά άρθρα

Νέο ERP στην Praktiker σε συνεργασία με Microsoft και DIS

Ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών FTTH 10 Gigabit αναπτύσσει η Nova

Οι εξελίξεις στο cybersecurity το 2020 σύμφωνα με την Bitdefender

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα